13 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hier ook onze babykamer bij ons op de kamer heb 4 slaapkamers en een zolder mijn 4 kinderen slapen apart dus geen ruimtes meer over

3 jaar geleden

Mijn buurvrouw had zo’n koepel in haar slaapkamer. Zij sliep met haar man aan de ene kant en de baby aan de andere kant. Ik zelf wil de baby de eerste maanden naast me maar zodra ik weer moet werken in de eigen slaapkamer

3 jaar geleden

Wij hebben onze zoon de eerste 5 weken op de kamer laten slapen maar merkte toen dat hij wakker werd van mijn man zijn gesnurk en ik dan wakker werd van een huilende baby. Eens hij op zijn eigen kamer lag sliep hij de nachten vlotjes door. Maar je moet je kindje kunnen loslaten als je dat doet en je er goed bij voelen. Gewoon jullie gevoel volgen en doen wat goed aanvoelt voor jullie.

3 jaar geleden

Wij hebben bij onze eerste de baby tm 4 maanden op onze slaapkamer gehouden. Dit was makkelijker met de late en vroege voedingen. Tot hij op een nacht zoveel bleef huilen dat we er helemaal moedeloos van werden. Ik heb hem zelf direct in zn eigen kamertje gelegd en daarna sliep hij de nachten door als een roos. Ik denk dat hij ook wakker werd van onze slaap geluiden (ook al snurken wij niet). We starten nu wel weer bij ons op de kamer, maar als het niet gaat. Dan leg ik hem/haar direct weg in eigen kamer/ledikantje.

3 jaar geleden

Super bedankt al jullie reacties.. wij kiezen ervoor omdat we dat zelf prettig vinden en ik wil mn inloopkast nog niet verplaatsen🤦‍♀️. Mn zoons hebben hun eigen kamer en we hebben nog een zolderkamer over. Maar we willen de jongste nog niet op zolder hebben. Ik had er nog over nagedacht dat onze uk zomaar wakker kan worden van mijn man zn gesnurk. Al verwacht ik dat de uk er ondertussen wel aan gewend is in mn buik. Mn man zaagt bossen om😑😂. Nog meer mama's met foto's zoals @mammies. Mooie kleur ook. Is jullie hele kamer zo of alleen de kant van de kleine?

3 jaar geleden

Wij moeten eerst een vaste trap naar zolder realiseren voordat de baby een eigen kamer heeft. Omdat de zwangerschap niet gepland was duurt het nog even voordat dat lukt. Er komt een wiegje en commode op onze kamer. De eerste heeft 4 maand bij ons gelegen. Toen alleen wiegje. Die commode past er prima naast.

3 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Super bedankt al jullie reacties.. wij kiezen ervoor omdat we dat zelf pret ...
Nog niet over nagedacht moest dat zijn😊

3 jaar geleden

We hadden met de eerste nog maar klein huisje, met 1 slaapkamer. We moesten creatief zijn. Uiteindelijk wel goed gelukt! We hebben een eigen plekje in de onze kamer gemaakt.

3 jaar geleden

Bij ons komt de baby ook in de slaapkamer... We hebben een klein appartement in Amsterdam. Ik haal alle volwassenen spullen weg en zet leuke vrolijke baby spulletjes neer. Ik heb van die leuke balletjes led lichtjes gekocht voor aan de muur,en ik wil nog kijken voor wat leuke schilderijtjes. Zo een beetje. We moeten creatief zijn ☺️

3 jaar geleden

Wij laten de baby sowieso s' nachts bij ons op de kamer slapen de eerste tijd, omdat dit ons het praktische lijkt. Wij hebben namelijk de slaapkamer beneden en zeker net naar de bevalling lijkt mij het geen pretje elke keer die trap op en af te gaan. Wel maken een kamer zodat overdag de baby daar wel kan slapen. Dit moet allemaal nog verbouwd worden en alles ook nog een nieuwe trap.

3 jaar geleden

Reactie op Wispery

We hadden met de eerste nog maar klein huisje, met 1 slaapkamer. We moesten ...
Ook echt knus en lief! Bedankt voor je foto! Wij hebben op onze slaapkamer een nisje van ongeveer 5m2 en daar willen wij alles neerzetten. Maar twijfel voor een kast. Die zijn zo groot en ik zou niet weten hoe ik die kwijt zou kunnen😂

3 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Ook echt knus en lief! Bedankt voor je foto! Wij hebben op onze slaapkamer ...
Dat herkende ik van toen ook! Geen ruimte😅. We hadden ingebouwde kasten dus had daarin ruimte gemaakt (2 planken ofzo). Van te voren (vaak in de avond) maakte ik 2 setjes kleding klaar legde dat in een mandje bij de commode neer. Indien nodig kon ik het makkelijk pakken en hoefde er even geen kast in de buurt te zijn. En in de gang hadden we een klein kind kapstokje opgehangen voor de jasjes/vestjes met daarbovenop slofjes. Zag er heel lief uit.