57 Reacties

4 jaar geleden

Omg heb dit ook echt! Wil niks eten moet niks hebben alles is vies alles ruikt vies behalve fruit en groenten ik ben 6 weken en heb pas sinds een paar dagen geleden deze misselijkheid erger kan gewoon niet de hele dag door gewoon misselijk bahhh🤮🤮

4 jaar geleden

Hier hetzelfde alleen dan zonder kokhalzen. Wel misselijk. En futloos als wat net een vaatdoek met geen enkele kracht...

4 jaar geleden

Hier hetzelfde , kheb 3 zoontjes en bij alledrie voelde ik me goed. nu echt de hele dag door zo misselijk als iets🤢🤢 k word er gek van !🤯 Ik hoop dat je je snel beter voelt ! 🤞🏻

4 jaar geleden

Ik ben ook ontzettend veel misselijk. Maar ben er alleen maar blij mee. Voel me echt zwanger! En na zolang proberen hoor je mij echt niet klagen 😍😀

4 jaar geleden

Reactie op meliah

Omg heb dit ook echt! Wil niks eten moet niks hebben alles is vies alles ru ...
Inderdaad word er gewoon niet goed van 😭 ik ben 10 weken zwanger ik hoop echt dat dit snel. Voorbij is

4 jaar geleden

Heii, is erg vervelend inderdaad. Heb er zelf spijtig genoeg ook last van bij men eerste zwangerschap en deze. Misschien moet jij het eens proberen gemberthee hielp me bij men eerste zwangerschap. Deze keer nie echt. Heb geen flauw idee wat we zouden kunnen doen er tegen. Succes nog. Men eerste zwangerschap was trouwens een jongen.

4 jaar geleden

Reactie op Gwendoline

Hier hetzelfde , kheb 3 zoontjes en bij alledrie voelde ik me goed. nu echt ...
Dankje! Precies daarom denk ik zou dit keer een meisje zijn 🤪

4 jaar geleden

Was zowel bij mijn jongens als bij mijn meisje misselijk+overgeven tot 15weken.. en dan de hele dag doooorr. Gelukkig is het niet voor eeuwig, hoop dat je snel van de misselijkheid af bent

4 jaar geleden

Reactie op Limoentje

Ik ben ook ontzettend veel misselijk. Maar ben er alleen maar blij mee. Voe ...
Ik ben blij voor u !

4 jaar geleden

Reactie op avin

Dankje! Precies daarom denk ik zou dit keer een meisje zijn 🤪
ja ik denk dat ook de hele tijd 🙈😅

4 jaar geleden

Vergeten te melden. Een appel helpt me meestal ook.

4 jaar geleden

Hier sinds paar dagen ook verschrikkelijk misselijk. Net niet overgeven. Als ik snachts wakker wordt dan begint het al. Blijf eten ook al gaat het er met moeite in. Heel moe en koud en een mega K.. humeur. Ik gok op een meid. 😊 ( had dit eerste zwangerschap ook) Nu nog te vroeg om te weten natuurlijk met bijna 6 weken

4 jaar geleden

Ik start mijn dag met een breaker, zodra ik moet gaan kauwen gaat het mis. Bij mn vorige zwangerschap lag ik met 7weken al in het ziekenhuis aam het infuus (10daagse medicatie gekregen en voelde me topfit gehele zwangerschap) de zangerschappen daarvoor gehele zwangerschap ziek zwak en misselijk geweest, dus ik ben benieuwd hoe het deze keer zal lopen. Ik heb meisje, jongen, meisje.. Elke zwangschap is anders, dus helaas zeggen de kwaaltjes niks over het geslacht..

4 jaar geleden

Hier net zo, hele dag kots misselijk. Begint snachts al als ik een keer wakker ben :( Begin dan met tegenzin met 2 van die lu crcottes crackers dingen. Ergens inde ochtend een muesli reep of iets in die geest. En de rest van de dag? Tsja, soms opeens heel erge honger en vreet 2 borden leeg. Andere keer krijg ik er amper een broodje in, laat staan warm eten bahbah.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde als jij, de hele dag kotsmisselijk.. bij mijn twee eerdere zwangerschappen ook geen problemen maar bij mij waren de eerste twee meiden 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik heb vooral snachts last van misselijkheid! Nu dit van de huisarts gekregen!

4 jaar geleden

Ik drink gemberthee en slik gember pillen van vitotaal! Die helpen erg goed moet ik zeggen! Misschien een tip voor jou

4 jaar geleden

Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en echt continue misselijk geweest. Het is 2 dagen weggeweest dat ik dacht het gaat niet goed met de baby maar nu is het inmiddels 2 keer zo erg terug. Verder geen kwaaltjes

4 jaar geleden

Niet de enige dus.. Ik ga die gember maar eens halen.. Als ik die koelkast ochtends open trek begin ik al met kokhalzen. Als ik denk aan eten.. zoals Nasi en humus... pffff dan begin ik al. En daar kon je me eerst voor wakker maken.

4 jaar geleden

Hier ook...en dan precies zo dat het net niet tegen overgeven aan zit, constant dat weeïge nare gevoel 🙊 Zit ook al aan de groene thee/gember, vandaag begonnen met gembercapsules en in mn waterfles die ik altijd thuis en op werk heb staan ook munt/gember/citroen. Daarnaast gebruik ik VSM Okugest zuigtabletjes op momenten dat het erger word, werkt heel snel.