57 Reacties

4 jaar geleden

Niet de enige dus.. Ik ga die gember maar eens halen.. Als ik die koelkast ...
Vaag is dat he...ik ontbijt normaal altijd met griekse yoghurt, maar moet er nu 's morgens echt niet aan denken 馃檴 Eet nu vaak 2 rijstwafwels, dat gaat nog zonder problemen...

4 jaar geleden

Reactie op 17112020

Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en echt continue misselijk geweest. Het is 2 ...
Zelfde hier. Had dat bij me dochter ook. Zal het weer een meisje worden?

4 jaar geleden

Zou kunnen.. Ik en me zus hadden zowat bijna geen kwaaltjes bij een jongentje. En bij me dochter was ik savonds super ziek. En deze zwangerschap de hele dag kokhalzen misselijk beroerd waarschij lijk weer een meisje. Heb nu zetpillen tegen misselijkheid en moet ORS "drinken"

4 jaar geleden

Hier ook misselijk, net niet overgen hele dag. Begon precies op week 6. Ik word gek van die vieze smaak in mijn mond. Gaat dit over of is dit tot aan de bevalling?

4 jaar geleden

Heb ook misselijkheid Begon bij 6 weken. Ik gebruik af en toe emesafene. Wil het niet veel gebruiken dan nodig. Heb egt nergens trek in. Ik duw het eten in mijn mond met moeite

4 jaar geleden

Hier ook echt bijna elke dag de hele dag door misselijk.. hoef niet meer te spugen maar continu zo鈥檔 misselijk gevoel. Echt heeeel vervelend. Vooral in de avond en nacht is het niet te doen. Heb wel suprimal voorgeschreven gekregen. Dit neem ik alleen echt uit noodzaak. Heb er nu intotaal 2 genomen. Het verlicht gelukkig iets馃槄

4 jaar geleden

Hier ook extreem misselijk en slap. Huisarts en verloskundige gaven beiden aan dat dit niet hoeft en dat er gewoon wat voor te krijgen is. Slik nu sinds een week Suprimal. Eerst op recept gekregen, maar je kan het ook zelf kopen bij de Kruidvat/Etos. Wat een verademing!!

4 jaar geleden

Reactie op Limoentje

Ik ben ook ontzettend veel misselijk. Maar ben er alleen maar blij mee. Voe ...
Nou ik niet. Ik ben daar dus echt niet blij mee zwanger van me tweede ben het wel zat dat misselijkheid馃槀

4 jaar geleden

Ik dacht eraan te ontkomen, maar helaas sinds 2 weken misselijk als ik niet om de 2 uur iets eet. Nog niet gespuugd, maar vervelend is het wel! Dus hou het voorlopig maar bij crackers, fruit en yoghurt etc eten.. enige waar ik zin in heb 馃ゴ

4 jaar geleden

Ik ook! Helemaal gek! Vandaag al 10 x boven de wcpot gehangen. Ik had het mijn vorige zwangerschap van een jongen ook wel iets maar vooral in de avond/late middag. Nu de hele dag door!

4 jaar geleden

Reactie op vdp

Hier ook misselijk, net niet overgen hele dag. Begon precies op week 6. Ik ...
Nou indd vraag het me ook af loop ook de hele dag rond met een vieze smaak in mijn mond. Het gaat maar niet weg

4 jaar geleden

Ik ook! Helemaal gek! Vandaag al 10 x boven de wcpot gehangen. Ik had het m ...
Ik verbaas me juist een beetje dat het gedurende de dag op komt zetten...Bij de 1e (zoontje) was het bijna elke ochtend raak en ook door de dag heen regelmatig. Misschien komt het nog...maar dit is ook niet heel chill

4 jaar geleden

Reactie op LinSik

Hier ook extreem misselijk en slap. Huisarts en verloskundige gaven beiden ...
Klinkt goed! En wat zit daar in?

4 jaar geleden

Reactie op MijnDraakjes

Zou kunnen.. Ik en me zus hadden zowat bijna geen kwaaltjes bij een jongent ...
Wat gek dat zwangerschappen zo verschillend kunnen zijn h猫, bij mijn eerste (een meisje) hele zwangerschap nergens last van gehad en nu al vanaf 5 weken constant misselijk de hele dag door.

4 jaar geleden

Reactie op Limoentje

Ik ben ook ontzettend veel misselijk. Maar ben er alleen maar blij mee. Voe ...
Haha ik heb precies hetzelfde, eindelijk ben ik misselijk (en zwanger 馃槄)

4 jaar geleden

De hele dag door grafmisselijk. Wagenziek gevoel... heel heftig. Ik klaag niet, maar ik ga morgen aan de gember pillen. Hopelijk helpt dat! Sterkte allemaal.

4 jaar geleden

Reactie op Sw2

Haha ik heb precies hetzelfde, eindelijk ben ik misselijk (en zwanger 馃槄)
Dat snap ik van jullie! Het is uiteindelijk een luxe probleem.

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 6+6 en sinds deze week ook constant of kotsmisselijk of een wee毛g gevoel.. hang minstens 3x per dag boven de wc, waarvan vaak al 2x in de ochtend. Soms doordat ik iets ruik en soms doordat ik iets eet. Nu heb ik zometeen een ochtenddienst (werk binnen psychiatrie) en ik zie er echt tegenop.. zelfs een appel kwam er gisteren uit. Ik durf nu bijna niks te eten omdat ik bang ben tijdens het werk over te moeten geven..

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem1996

Ik ben vandaag 6+6 en sinds deze week ook constant of kotsmisselijk of een ...
Heel veel sterkte. Hier in soortgelijke situatie. Ondertussen 8 weken zwanger en hang helaas een stuk vaker nu boven de wc. Gisteravond een avonddienst gehad en 4 x op het werk over moeten geven. Nu weer een vroege dienst (max 2 uurtjes geslapen) en nu al 2 x over moeten geven. Werk in de zorg dus een beetje rustig aan doen zit er niet in.

4 jaar geleden

Hier helaas ook enorm misselijk maar heb een tip gekregen van iemand en... het werkt bij mij; dus ik deel hem even! 鈥楽 Morgens voor opstaan water koken (even manlief/vrouwlief instrueren haha), af laten koelen in een mokje/theeglas tot ca. 60 graden, dan sap van een halve limoen er in uit knijpen en een beetje honing toevoegen, even roeren en gelijk opdrinken. Even wachten en dan opstaan! Het komt van een Ayurvedische arts, het zou met name ook gaan om je darmstelsel weer normaal te laten functioneren waarna je vaak ook weer normale trek hebt om iets te eten. Ben benieuwd of het voor anderen ook werkt! Ik drink het nu elke ochtend, amper meer misselijk en kan gewoon weer eten koken, tandenpoetsen (die geur van die pasta brrr), en fatsoenlijk een broodje eten zonder dat ik beroerd ben 鈽猴笍