10 Reacties
2 jaar geleden
Herken er wel een deel in. Mijn dochter heeft ook een hele tijd gehad dat ze veel aan het praten was en echt geen moment stil kon zijn. Toen ze inderdaad begon met echt zelfstandig lopen hoorde je haar vrij weinig. Nu ze het onder de knie heeft is ze weer als voorheen. Misschien dat ze hun focus dan op iets anders leggen inplaats van het praten. Zo dacht ik er namelijk wel over
2 jaar geleden
Hier was het eerst lopen en daarna praten, ze was erg vroeg met lopen. Maar merk wel dat nu ze echt goed zelf loopt (en rent 😶) ze ineens weer grote stappen maakt met praten.
Ik zou me echt niet te druk maken. Volgens mij vind je bij alles wat je googlet wel een keer autisme. Bij twijfel bel of app je CB verpleegkundige even. Van reacties hier wordt je denk ik alleen maar onzekerder of het is juist meer verwarrend. Ieder kindje is echt anders.
2 jaar geleden
Reactie op angel90
Hoelang heeft t ong geduurt totdat ze weer begon met praten ? En praatte ze ...
Ook niet als je hem stimuleert met boekjes e.d.? Hier zijn dierengeluiden helemaal hot. Het is de hele dag Wat doet de poes? Maaauuuwww Wat doet de ......?
2 jaar geleden
Reactie op angel90
Hoelang heeft t ong geduurt totdat ze weer begon met praten ? En praatte ze ...
Denk ongeveer een maandje daarna begon ze weer te brabbelen. Vond haar toen al vrij rustig dus dacht dat dat te maken had met dat ze begon te lopen. Mijn dochter brabbelt veel alleen zijn er nog weinig verstaanbare woorden. Enige is beppe, haar pop nana en bah de hele dag.
2 jaar geleden
Ook niet als je hem stimuleert met boekjes e.d.? Hier zijn dierengeluiden h ...
Hee, nee helaas werkt t hier ook niet met boekjes. Wij hebben idd boekjes met diertjes die hij super vaak pakt en in bladert maar zodra ik of mij partner er bij komen zitten en iets vragen vertikt hij t om te praten terwijl hij wel alles snapt lijkt t wel