257 Reacties
3 jaar geleden
Ik wil heel graag mee doen, er is niet heel veel van de zwangerschap nog te zien (gelukkig geen losse huid of striae) maar dat stomme buikje moet eraf gewoon even wat strakker🥴 ik woog 66kg voor de zwangerschap en nu nog 74. Die 8 wil ik er zeker af mochten het er meer zijn is altijd mooi meegenomen🤣 maar ik weet niet zo goed hoe aangezien ook de sportscholen dicht zijn en ik alles wat slecht is heerlijk vind
3 jaar geleden
Toevallig net met mijn man afgesproken om vanaf morgen samen weer strenger te zijn met eten en meer te bewegen. Dus fijn om nog meer support hier te hebben☺️ Ik ben 21 oktober bevallen van mijn tweede kindje en wil er zeker wel 10 kilo afhebben en strakker worden bij mijn buik
3 jaar geleden
Ik begin maandag 19 april, de dag na mijn verjaardag😆 mijn hoofd staat er nu nog totaal niet na namelijk. Maar er moet straks wel echt wat gebeuren. Dus volg voor inspiratie en motivatie
3 jaar geleden
Wat een goed idee!! Ik weeg nu iets minder dan voor m'n zwangerschap, maar dat komt vooral doordat ik veel spiermassa ben kwijtgeraakt volgens mij 😅 ik heb geen kont meer en mn buik is zo 'losjes'.
Toevallig ben ik ook 6 november bevallen en geef ook nog borstvoeding 🥰
3 jaar geleden
Goed initiatief!
De app:
Vrouwen fitness workout (rood icoontje in de play store) kreeg ik als tip van een vriendin.
Ik ga proberen mee te doen. Hier op 5 november regulier bevallen. Maar mijn bloeddruk blijft vervelen dus mijn energie level is zeker niet optimaal. Bovendien allerlei behandelingen bij fysio en osteopaat omdat m'n buikspieren nog steeds niet helemaal gesloten zijn dus ik moet voorzichtig zijn.
Als eerste doel gaf mijn huisarts om elke dag tussen de 6000 en 8000 stappen te lopen. Misschien een goeie tip om mee te beginnen?
Ik ga zeker wel proberen aan te haken 💪.
3 jaar geleden
I’m in! Ik ben 9 november bevallen van de derde. Na de tweede was ik binnen no time in shape en na een half jaar rende ik een halve marathon en was ik fitter dan voor ik mama werd.. Maar nu! Ugh. Ben wel een beetje bezig met hardlopen en buikspieroefeningen etc maar ik mis de motivatie terwijl ik me rot erger aan dat buikje. Dit is precies wat ik nodig heb. 100 dagen knallen! Ik doe mee :)
3 jaar geleden
Ik wil meedoen!
7 november bevallen, nog steeds 10kg zwaarder dan voor de zwangerschap. Als er 6 afgaan ben ik al happy!
Stiekem erg blij te lezen dat ik niet de enige ben die de zwangerschapskilo's nog kwijt moet/wil.
Door bekkeninstabiliteit tijdens en na de zwangerschap moet ik het helaas rustig aan doen 😪
Maar wel een goed initiatief dit topic ervoor te gebruiken!
100 dagen klinkt ook voor mij haalbaar
We can do this 💪
3 jaar geleden
Ik doe ook graag mee! Ben 11-11 bevallen van mijn 2e kindje, die kilo's zijn eraf maar de kilo's van mijn eerste zwangerschap zitten er nog aan
3 jaar geleden
Ohhh ik wil ook meedoen! Beter op mn eten letten (betekend vooral minder snoepen) en paar keer per week oefeningen thuis doen en daarnaast lekker veel wandelen. Lets goooo💪❤
3 jaar geleden
Goed idee! Ik ga ook meedoen. Het zou fantastisch zijn als er 8 kilo afgaat, dan zit ik op mijn favoriete gewicht waarbij ik top in mijn vel zit. Met 4 kilo eraf zit ik op t gewicht van voor mijn zwangerschap, ook ok maar niet om blij van te worden.
Ik had gedacht door borstvoeding best te mogen snoepen maar dat gold helaas niet voor mij. En nu ik gestopt ben met borstvoeding is t lastig met deze heerlijke gewoontes te stoppen🥲. Dus hopelijk kunnen we elkaar motiveren!💪🏽