257 Reacties
3 jaar geleden
Ik merk dat ik me toch dubbel gevoel met zo’n dag als vandaag. Ik ben dol op dit weer maar wordt van elk jurkje dat ik aantrek onzeker. Wil trots op mijn lichaam zijn, maar doordat mijn buik nog bolt (en dus soort van zwanger uit zie) voel ik me daar echt wel rot over ☺️ Zeker nu ik vanochtend een moeder bij het consultatiebureau zag van een hele jonge baby die er wel al tip top uitzag 🥲
3 jaar geleden
Reactie op Suuskexx
Ik merk dat ik me toch dubbel gevoel met zo’n dag als vandaag. Ik ben dol o ...
Heel herkenbaar. Enerzijds blij met 't weer anderzijds voel ik me heel onzeker met al die blote huid.😱
3 jaar geleden
Reactie op Suuskexx
Ik merk dat ik me toch dubbel gevoel met zo’n dag als vandaag. Ik ben dol o ...
Mijn oudste kwam van het weekend de badkamer op en keek naar mijn buik. Zegt hij; blijft dat nog lang? Want je ziet er nog steeds zwanger uit 🙈🙈🙈🙈 hij is autistisch dus die floept er wel vaker wat uit en normaal kan ik daar keihard om lachen maar nu kon ik wel janken 😢 en iedereen maar zeggen dat als je volledig bv geeft je die kilo’s zo kwijt bent... nou ik niet! Mijn lijf lijkt net een hamster en slaat alles op voor de zekerheid ofzo 😕
Mja langzaam komt er verschil en dan ist geluk dat corona er is en je toch de deur amper uit hoef. Ga ik wel eruit dan draag ik correctie ondergoed om me wat zekerder te voelen. Thuis draag ik gewoon lekker wat ik wil met of zonder zwangerschap pensje 🤪
3 jaar geleden
Mijn oudste kwam van het weekend de badkamer op en keek naar mijn buik. Zeg ...
Ojaa.. pff snap dat het hard aankomt! Laten we hopen dat het buikje snel een beetje terug trekt. Hier ging alweer een roddel door de buurt , er had iemand gezegd dat ik weer zwanger ben. Ik ben vorige week geopereerd aan mijn eierstok. Nu heb ik nog steeds een zwangerschaps buikje, maar door de operatie is hij nog meer gezwollen. Vond het heel erg om te horen en het maakt mij ook erg onzeker. Vooral omdat bij mijn 1e kindje ik binnen 4 maanden weer mijn oude figuur terug had. Nu met mijne 2e nog 3 kilo te zwaar en nog een best flink buikje. Na pasen hoop ik er echt voor te gaan.💪
3 jaar geleden
Reactie op Kiimmetje
Ojaa.. pff snap dat het hard aankomt! Laten we hopen dat het buikje snel ee ...
Kan me voorstellen dat dat echt rot voelde en dat je er onzeker door voelt. Ik probeer mezelf vaak toe te spreken dat het normaal is na het dragen van een kind en het gewoon tijd kost, maar voor onszelf zijn we altijd te streng hè 😊 Met Pasen echt even genieten en dan gaan we knallen 💪🏼💪🏼
3 jaar geleden
Niet leuk die opmerkingen over een buikje, van wie t ook komt, het is pijnlijk. Als je bedenkt dat er een maand of 4-5 nog een heel kindje in groeide is t toch echt niet gek eigenlijk. Met wat meer bewegen en gezond eten wordt t met de tijd vast beter. Zet m op! We kunnen dit!
Door ziekte hier is er de afgelopen week weinig van beweging gekomen maar ik heb wel minder gesnoept en ben nu toch een kilo lichter dan toen ik begon. Dat geeft moed. De opmerking van iemand in deze groep over Sonja Bakkeren heeft mij geïnspireerd om dat ook maar te gaan doen met mijn man. Anders zwichten we te vaak voor wat lekkers. Alleen: we zijn t boek kwijt en dat is nu nog een heel fijn excuus😅 haha wie houden we nou toch voor de gek hè! Ik zoek vandaag weer verder: beloofd en anders moet ik een nieuw boek kopen😆
VRIEND
3 jaar geleden
Niet leuk die opmerkingen over een buikje, van wie t ook komt, het is pijnl ...
In mn armen vond (en vind) ik het een klein kindje. Maar als je erover nadenlt dat dit in je heeft gezeten vind ik het een enorme knoepert 😆.
Hier ook eerdt best veel bewogen maar daarna door medische redenen incl operatie even niet. Nu weer oppakken.
Succes met zoeken boek! En anders heel veel eierkoeken eten, is het enige wat ik nog heb onthouden van Sonia Bakker 😜.
3 jaar geleden
Reactie op 2020mama
In mn armen vond (en vind) ik het een klein kindje. Maar als je erover nade ...
Haha nou precies! En die knoepert had een huisje die nog moet krimpen. Als t langzaam gaat, kan de huid ook vast mooier mee krimpen, zou t niet? [verzint redenen om t langzame afvallen te vergoelijken] Als t langzaam gaat, heb je in ieder geval geen jojo-effect![geldige reden!😇]
Pittig een operatie zeg. Daar moet je lijf ook weer van bijkomen. Lief zijn voor jezelf en rust pakken is dan ook heel belangrijk.
Hahaha😂 die eierkoeken🤢 droge meuk! Kan je beter een appel eten. Ik kies altijd wat eigen varianten op haar menu’s want koken kan die dame in mijn ogen niet🤭 maar dankjewel! Ik ga NU zoeken!
3 jaar geleden
Shit, gevonden. Haha nee hoor, ben wel blij. Nu moeten we er echt voor gaan en in plaats van wat te dikke, fitte ouders gaan worden!
3 jaar geleden
Reactie op Suuskexx
Yes! Dat is een goede. Ik ga me niet meer focussen op de weegschaal (werkt ...
Fijn dat je er wat aan hebt! Het is inderdaad belangrijk om te weten wat voor jou motiverend werkt. Ik bedacht me net ook dat ik morgen maar niet op de weegschaal moet staan voor t idd demotiverende effect dat t dan waarschijnlijk weer heeft na de koekjes (die nu toch echt op moesten)en de ‘Hoera drie paaseitjes!’ die ik tot mijn blijdschap nog vond🙈. Morgen klusdag dus ik krijg iig beweging💪🏽 succes weer allemaal morgen en met de paasdagen. En één dag verknallen mag he, de dag erna gewoon weer je best doen🙃
3 jaar geleden
Hoi meiden, hoe gaat het met jullie? Wat doen jullie nu aan beweging? Ik heb het eten even geparkeerd voor na Pasen. Omdat ik niet afval heb ik wel alvast uitgerekend wat mijn lichaam nodig heeft aan macro’s. Hierin kwam oa terug dat ik veel te weinig proteïne binnen krijg. Dus heb nu skyr, amandelen, zalm en eieren in huis gehaald. Vanaf morgen ga ik uitrekenen of de verdeling al wat beter wordt 🙂 de gezonde boodschappen zijn iig alvast in huis 💪🏼
Bij mij gaat het bewegen / sporten al een stuk beter. Minder klachten iig! Ik wandel elke dag 1 uur met de hond en de fysio oefeningen voor mijn bekken gaan ook goed. Verder ga ik het hoolahoopen oppakken. Schijnt heel goed voor je bekken te zijn en het lijkt erop dat ik daarvoor nu voldoende hersteld ben van de keizersnede. Heb dat ook altijd leuk gevonden! En vanaf woensdag ga ik kijken of bodypump weer lukt.
Dus ondanks dat het afvallen niet lukt, zeker met Pasen niet 😂, heb ik wel het idee dat mijn gezonde lifestyle steeds meer vorm krijgt. Hoe gaat het met jullie? 😄
3 jaar geleden
Reactie op Suuskexx
Hoi meiden, hoe gaat het met jullie? Wat doen jullie nu aan beweging? Ik he ...
Super goed bezig!
Ik zit nu nog maar op 27% vet, zou er nog 3-4 afwillen, ben volop beginnen trainen nu, ben zelf al best wel tevreden, maar ik blijf gaan! 💪🏻🤞🏻