257 Reacties
3 jaar geleden
Hoe gaat het bij iedereen? Ik ben sinds een week pas echt goed op mijn voeding gaan letten, nam onbewust toch iets te vaak iets lekkers of overbodige tussendoortjes, meer uit gewenning dan dat ik echt trek had. De cravings in zoetigheid beginnen al af te nemen gelukkig. Helaas nog geen beweging in de weegschaal maar ik voel me er wel beter bij, dus ga ermee door!
3 jaar geleden
Reactie op Lizaem
Hoe gaat het bij iedereen? Ik ben sinds een week pas echt goed op mijn voed ...
Hier gaat het opzich goed. Een kilo kwijt sinds een week, dus dat is fijn om te zien dat er wat beweging in zit.
Gisteren boodschappen gedaan en was zo trots op m'n boodschappenkar hahaha. Alleen maar fruit en groente en niets lekkers.
Merk wel dat als ik het niet in huis haal, dat het beter gaat.
Was ook goed bezig met water en thee drinken, maar nu staat er toch een Cola zero op m'n bureau. Moet kunnen af en toe!
3 jaar geleden
Hier mega goed!
Sinds m鈥檔 zwangerschap- 35 kg, nog 2 kledingmaten minder dan voor de zwangerschap (van m naar s-xs)
Ik werk nog maar 3 en een halve dag omdat ik me 100% wil focussen op de coachings die ik nu doe bij jonge mama鈥檚, vegetari毛rs, mensen met weinig tijd en mensen met de excuses 馃槄馃ゲ
(Iedereen dus, maar vrouwen begeleiden vind ik het leukst!)
En je kan mensen niet helpen als je zelf geen resultaat hebt denk ik dan!
Dus ik heb mij er echt 100% voor gesmeten 馃ぉ
3 jaar geleden
Reactie op LFM96
Kan wel huilen.. Ik krijg mezelf maar niet gemotiveerd en raak langzamerhan ...
Wat vervelend dat je je zo voelt! Snap het hoor. Ik ben ook een emotie eter en in deze tijd kun je weinig leuke dingen doen... En ook ik grijp dan eerder naar een biertje, taartje of chocolade om het allemaal wat leuker te maken 馃槉 Is het iets om je te focussen op beweging? Ik heb vaak dat het gezonde eter dan steeds meer komt. Kleine stapjes is al voldoende h猫. Als je bijv 1 uur per dag voortaan wandelt maak je ook progressie. Niet te streng zijn, heeft tijd nodig 馃槝馃挭馃徏
3 jaar geleden
Hier mega goed!
Sinds m鈥檔 zwangerschap- 35 kg, nog 2 kledingmaten minder d ...
Goed bezig! Knap dat je zo goed herstelt bent. Je ziet er goed uit.
Hier ondertussen ook -6 kg sinds voor de zwangerschap (totaal -14,5kg). Van maat 40 naar 38 en in shirts van maat M/L naar S 馃槉. Geen idee hoe, want ik eet meer (en gezonder) dan ooit en val elke week wel 0,5 kg af. Nog even doorgaan, zodat ik ook weer een gezond BMI heb 馃挭馃徎. Ik sport wel weer gewoon (1x bootcamp en veel wandelen).
3 jaar geleden
Reactie op Sa--696
Hier gaat het opzich goed. Een kilo kwijt sinds een week, dus dat is fijn o ...
Hier ook hoor. Geen lekkers in huis halen en de boodschappen via een app bestellen, als je geen trek hebt 馃槈. Ik loop wel 10x per dag naar de kast waar de koekjes horen te liggen. Ik kijk erin, geen koekjes en drink dan een glas water 馃槀. Als het maar helpt
3 jaar geleden
Ik ben door het sonjabakkeren al zo鈥檔 drie kilo kwijt na dik twee weken. Ik ben heel tevreden en vind het goed te doen! Nog zo鈥檔 2 te gaan tot t gewicht van voor m鈥檔 zwangerschap en zo鈥檔 6 voor m鈥檔 ideale gewicht. Ik zet nog even door dus:).
3 jaar geleden
Ik ben begonnen met foodsisters. Ik heb een bmi van 23,6 76,5 kg bij 1.80. Ik voel me het prettigst als ik 70kg weeg, maar vanwege hormoon medicatie weet ik niet of ik dat weer ga halen.
Nu, na een week, weeg ik 75,8kg. Er is dus toch iets af! En dat terwijl vandaag mijn menstruatie weer begon. Op naar week 2馃挭馃徎
3 jaar geleden
Hoe vergaat t jullie dames? Houden jullie t nog wat vol?
Ik ben nu 2,5 maand met t Sonja-Bakkerdieet bezig en bijna 8 kilo kwijt. Ik doe t dieet niet te streng waardoor ik t goed volhoud (lees: ik smokkel elke dag een beetje met bijv extra kwark of brosse eierkoek
Ipv die vieze kleffe en soms heel erg met patat,wijn of uit eten oid). Vandaag paste ik eindelijk mijn oude broeken weer! Zo ontzettend blij mee!
3 jaar geleden
Hoe vergaat t jullie dames? Houden jullie t nog wat vol?
Ik ben nu 2,5 maan ...
Super knap馃帀 hier gaat het goed maar langzaam.