257 Reacties

3 jaar geleden

Ik doe graag mee! 18-11 bevallen.. daarna nog 15 kg zwaarder dan startgewicht. 1 januari begonnen met gezond eten en bewegen, en al 6 kg kwijt. Nog 9 te gaan!

3 jaar geleden

Ik doe mee! :) 6 oktober bevallen, maar de kilo's willen er nog niet echt af. Doel is 10 kilo eraf. Let's go 💪

3 jaar geleden

Wat leuk dat zoveel van jullie meedoen 😄 heel motiverend, heb ook echt die support nodig haha 😊 Let’s go 😃 en succes allemaal alvast. We can do this 💪🏼💪🏼

3 jaar geleden

Ik doe ook mee! Ben 14 november bevallen en ben al deels begonnen en al 7 kilo kwijt, maar ben de motivatie een beetje verloren! Er moet nog zeker 10 kilo af💪

3 jaar geleden

Misschien een tip voor degene die geen gebruik van een sportschool of andere sport mogelijkheid kunnen maken en zelf geen idee hebben waar te beginnen. Ik gebruik de gratis app FitOn (is wel engels) waarbij er speciale fitmama programma’s zijn maar ook een heleboel andere. En waarbij je kunt aangeven wat je doel is en daarop gebaseerd een aanbeveling krijgt. Ze hebben workouts van 5 tot 30 minuten en ook workouts samen met de kids. Kost alleen geld als je pro wil om aangepast eetschema, eigen muziek optie, online coach te krijgen. Maar verder is het echt gratis! Plus je kunt vrienden toevoegen en aanmoedigen of samen sporten in ieders eigen woonkamer. Gewoon een tip van een mama die ook heel graag weer strakker in haar velletje wil zitten ☺️ Ik eet daarnaast vrijwel volledig plantbased en wandel elke dag tenzij het echt slecht weer is. Had een gescheurde bekkenband en keizersnede maar heb vorige week groen licht gekregen dat ik zelfstandig en op geleide van pijn mag gaan trainen. En nu ik niet naar de sportschool kan is deze app mijn beste vriendje. Ik doe het elke ochtend als de kleine voor zijn slaapje gaat en de oudste naar school is, heerlijk even aan mezelf werken.

3 jaar geleden

Reactie op Amber89daily

Wat een goed idee!! Ik weeg nu iets minder dan voor m'n zwangerschap, maar ...
Ik ook! 😅 ik weeg ook minder en heb geen kont meer, ik zou juist iets willen aankomen.. ik denk door de borstvoeding

3 jaar geleden

Reactie op Ciesel

Leuk! Ik doe ook graag mee. Ik ben 16 november van onze 2e bevallen. En moe ...
Ons kindje is ook 16 November geboren. Wat leuk☺

3 jaar geleden

Im in!! 🙋🏻‍♀️ Ben 15-11 bevallen. Geen idee hoeveel ik aangekomen ben. Maar wil beginnen met -10kg En me weer lekker in mn vel willen voelen. 😊 Het lukt me gewoon niet om me schouders er onder te zetten en er echt voor te gaan. Die knop wil maar niet om. Maar wie weet als we elkaar motiveren lukt het me. 💪🏼

3 jaar geleden

Ik doe mee. Ben sinds de bevalling 8,5 kilo aangekomen. Mijn buikspieren en bekkenbodem spieren zijn ook nog niet de oude. Wat sporten lastig maakt. De constante honger door bv en vermoeidheid helpt ook niet. Dus ben benieuwd hoe jullie het gaan doen. Ik ben wel begonnen met bij houden wat ik eet. En de stappen teller 6000 tot 8000 stappen per dag is een mooi begin. Laten we er voor gaan samen gezond en fit in 100 dagen👍

3 jaar geleden

Jaa ik doe mee!! 28 oktober bevallen en gewicht is nu stabiel op +8kg Halfbakken pogingen gedaan. Wil nu starten met koolhydraatarm. Ben wel begonnen met 3x per week thuis sporten, met en zonder kids. Via YouTube. Zet em op mama's!!!

3 jaar geleden

Wat een leuk idee, ik doe ook mee! Ik ben 7 december bevallen van mijn eerste kindje en merk dat mijn broeken nog steeds te strak zijn 🙈 moet dus ook echt weer aan de bak. Fijn om elkaar te kunnen motiveren!

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ik doe ook mee! 27 november bevallen en wil er echt nog wat kilo’s vanaf. M ...
Ik ook 27ste bevallen en minimaal 10kg afvallen 😅

3 jaar geleden

Goed idee! Ik ga ook meedoen. Het zou fantastisch zijn als er 8 kilo afgaat ...
Hier hetzelfde! Ik geef alleen nog wel borstvoeding.

3 jaar geleden

Is er geen app, zoals bijvoorbeeld ommetje (kan je zien wie en hoeveel je wandelt). Als we daar een groepsnaam bedenken, zodat we elkaar kunnen motiveren om te bewegen? Misschien weet iemand nog een andere app?

3 jaar geleden

Ik doe ook mee! 15 november bevallen en ben qua fitheid/lichaam echt nog lang niet waar ik was. Niet erg, maar wat meer energie zou wel fijn zijn 😄

3 jaar geleden

Ik doe ook mee.. 22-12 bevallen en nu zwaarder dan ooit., Minstens 10 eraf

3 jaar geleden

Ik doe ook graag mee!🙋‍♀️ 7 november bevallen van onze meid en ik geef nog borstvoeding. Sinds de bevalling ben ik zo'n 5 kilo kwijt en weeg ik nu nog 75 kilo, maar daar mag nog wel een kilootje of 10 vanaf. Ik was vorige week al een poging gaan wagen om wat meer te bewegen, maar merk dat ik mijzelf moeilijk kan motiveren🙈

3 jaar geleden

Top idee! Ik ben 13/11 bevallen, geef bv en al wel weer net onder mijn startgewicht (nu 56kg). Heeft die 4 maanden extreme misselijkheid in de zwangerschap toch wat goeds veroorzaakt 🤪 Maar nog absoluut niet fit en zo’n blubberbuik dat ik vorige week de vraag kreeg of ik niet alweer zwanger was 🤦‍♀️ Dus ik doe mee!

3 jaar geleden

Ik doe mee! Eind oktober bevallen en wil graag wat strakker in m'n vel komen en wat strenger omgaan met eten en al die koekjes nu eens proberen te laten staan

3 jaar geleden

Ik wil ook mee doen! Ik moet nog 9 kilo eraf krijgen om op mijn start gewicht te komen. Ik let totaal niet meer op met voeding 😢 vandaag weer streng beginnen