257 Reacties

3 jaar geleden

Ik doe mee! Nog steeds 8 kg zwaarder dan voor de zwangerschap. 3 november bevallen..het gaat er maar niet af.

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Is er geen app, zoals bijvoorbeeld ommetje (kan je zien wie en hoeveel je w ...
Goed idee. Ik ga hem downloaden 馃槅

3 jaar geleden

Ik doe mee! Ik werk als fitcoach (je kan een kijkje nemen op m鈥檔 Instagram fitmum_kirsten daar houdt ik de voortgang bij en motiveer ik andere mama鈥檚!) Zelf al 27kg kwijt sinds de bevalling, momenteel al bezig met nog een andere challenge waar ik er toch ook al 5kg mee ben kwijt geraakt 馃挭馃徎馃挭馃徎

3 jaar geleden

馃槅馃槅

3 jaar geleden

Leuk!! Ik wil vooral nog wat fitter worden, er hoeft kwa kilo's bijna niets meer af. Wat voor mij enorm verschil heeft gemaakt is mijn eten bijhouden in de (gratis) mijn eetmeter app. Dit geeft enorm veel inzicht in je voeding. Ik eet totaal 2000 calorie毛n op een dag, geef borstvoeding en val hiermee af. Dit verdeel ik over 400 kcal voor ontbijt, 400 voor lunch en 600 voor diner, plus 3 tussendoortjes van 200 kcal per keer. Daarmee blijft je verbranding ook op peil. Nu ben ik ook begonnen met bootcampen om weer wat sterker te worden maar mijn zwangerschapskilos ben ik kwijtgeraakt door echt alleen mijn eten bij te houden en 7500 stappen per dag te zetten. Misschien motiveert dit moeders die niet zo dol zijn op sporten ;) omdat ik geen dieet aanhoud met producten die ik niet mag eten etc houd ik dit al maanden vol! Dus 100 dagen moet zeker lukken 馃挭馃挭馃挭

3 jaar geleden

Leuk die ommetje en Fiton app! Dat helpt ook weer mee. Nog een tip: ik gebruik de app Fatsecret. Daar kun je je gewicht invoeren en ook wat je eet en hoeveel je beweegt. Is ook een gratis app. Het geeft inzicht in hoeveel calorie毛n je soms ongemerkt naar binnen werkt馃槱馃槄 Ik houd dan aan maximaal 2000 te eten, dat mag je als vrouw per dag eten (zonder bv!, dan namelijk meer natuurlijk) en door bewegen kun je dan meer verbranden dan je eet. Er zitten ook receptenopties op geloof ik maar dat gebruik ik nooit;). Moeders die bv geven weten dat ze moeten oppassen met di毛ten/afvallen ivm afvalstoffen die dan vrijkomen?

3 jaar geleden

Leuk! Welkom allemaal 馃槃 Dag 1 is gestart 馃コ. Heb er gek genoeg zin in omdat ik weer lekker in mijn vel wil zitten; kijk er al naar uit 馃槉 Ik heb ergens gelezen dat voorbereiding al de helft is; dus ik heb in de fruitschaal mijn gezonde tussendoortjes neergelegd zodat ik daar niet meer over hoef na te denken. En toch belangrijk met BV waardoor ik niet echt steng mag lijnen. Verder een reminder in mijn agenda gezet om elke avond mijn overnight oats klaar te zetten (dat vergeet ik regelmatig maar is o zo lekker 茅n gezond 馃槃). En zo beginnen aan mijn eerste ommetje. Succes allemaal meiden 馃挭馃徏馃槝 Let鈥檚 do this!

3 jaar geleden

Hier al bijna 3 maanden bezig, al 14 kilo kwijt, nog ruim 36 kilo te gaan. Ik doe koolhydraatarm eten, en zelfs in combi met borstvoeding gaat dit gewoon goed, ga ook elke avond een wandeling maken, dat helpt ook. Wordt tijd dat de sportscholen open mogen, wordt tijd om weer fitter te worden.

3 jaar geleden

Wat gaan jullie precies doen om af te vallen?

3 jaar geleden

Leuk! Ik wil ook graag weer mijn eigen lijf terug! Heb alleen geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen馃檲 werk nu sinds een maand weer 40 uur, heb een paard die verzorgd moet worden en nu dus ook een lief kindje die borstvoeding krijgt( dat voeden kost zoveel tijd! Telkens n uur! ) k snoep steeds meer, heb een enorme suikerbehoefte door vermoeidheid. Op welk moment van de dag sporten jullie? Savonds laat denk ik er nog even aan, doe tijdens het tandenpoetsen wat squads en kruip dan toch snel m鈥檔 bed in!

3 jaar geleden

Hier al bijna 3 maanden bezig, al 14 kilo kwijt, nog ruim 36 kilo te gaan. ...
Koolhydraat arm eten is eigenlijk heel ongezond, je eet best gewoon volkoren koolhydraten, je lichaam heeft een voorraad glycogeen nodig, anders gaat het energie halen uit je spieren en dan ga je die dus afvallen, niet je vet. Eet gewoon regelmatig gezonde snacks en volkoren producten, maar niet koolhydraat arm. 馃槆

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Is er geen app, zoals bijvoorbeeld ommetje (kan je zien wie en hoeveel je w ...
Is er al een team met code?

3 jaar geleden

Leuk die ommetje en Fiton app! Dat helpt ook weer mee. Nog een tip: ik gebr ...
Ja goed om inderdaad te vermelden dat met bv je niet te snel zou mogen afvallen. Mijn doel is dan ook niet afvallen maar fitter er sterker te worden. Ik ben veel spiermassa kwijt geraakt door de zwangerschap. Ik heb me aangemeld voor ommetje heel leuk. Ik heb er zin in!

3 jaar geleden

Reactie op ol86

Is er al een team met code?
Ja 3cdc6

3 jaar geleden

Ik heb mijn vaste gezonde ontbijt met een lijn van producties, gezonde snacks, elke 2u eet ik iets. Smiddags een uitgebalanceerde maaltijd of een gezonde shake, alweer snacks, S鈥檃vonds een verse uitgebalanceerde maaltijd, en dan train ik nog even, of doe ik yoga, met daarna een Shake voor spierherstel (eiwitten en koolhydraten anders verlies je spieren en val je dus fout af), en dan nog 2 tabletjes voor vetverbranding voor het slapen En repeat. 馃挭馃徎 Soms ga ik zwemmen, of doe ik sochtends yoga, maar dat is echt afhankelijk van wat Amelie toelaat. Iedereen heeft zn eigen manier om af te slanken, maar zie allemaal dat jullie koolhydraten, eiwitten en (onverzadigde) vetten binnen krijgen. Anders gaat je lichaam niet op een juiste manier afslanken en loopt het vanzelf fout. Ook het laten van een bepaalde groep: bv koolhydraat arm, of proteine dieeten zijn de grootste klucht die er is. Ja je zal wel afslanken, maar op een bepaald moment ga je toch weer normaal eten en zijn die kilo鈥檚 er zo weer bij. Probeer gewoon gezond en regelmatig te eten. 馃挭馃徎馃敟

3 jaar geleden

Voor diegene die op FitOn zitten en elkaar willen motiveren mijn gebruikersnaam daar is; djayna87 Je mag me toevoegen en dan zal ik je zeker toejuichen 馃挭馃徎鈽猴笍

3 jaar geleden

Ik doe mee! Ik werk als fitcoach (je kan een kijkje nemen op m鈥檔 Instagram ...
Wat leuk! Ik ben Happy & Healthy coach en begeleid vrouwen en mama's naar die gezondere, energiekere en blijere versie van zichzelf!! Leuk om elkaar te volgen, te inspireren en te motiveren. Neem gerust een kijkje op mijn instagram account mirandazhappyandhealthycoach Zie verschillende dingen voorbij komen als koolhydraatarm etc. maar gelukkig ook al meerdere keren voorbij zien komen dat dat niet de oplossing is. Elke dag stapje voor stapje op weg naar een gezondere leefstijl door het veranderen van je dagelijkse gewoontes en je voedingspatroon optimaliseren. Koolhydraatbewust eten en voldoende eiwitten en gezonde vetten zijn belangrijk. En een positieve mindset is the key馃檶 Succes allemaal!!

3 jaar geleden

Voor diegene die op FitOn zitten en elkaar willen motiveren mijn gebruikers ...
Wat is dat?

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ja 3cdc6
Ik heb me aangemeld 馃槃

3 jaar geleden

Reactie op gulsem

Wat is dat?
Een gratis fitness app met allerlei programma鈥檚 ook speciaal voor mama鈥檚 鈽猴笍