257 Reacties

3 jaar geleden

Hoe gaat t bij jullie vandaag? Ik heb me eerst door de laatste stroopwafel en een aantal paaseitjes gewerkt onder t motto ‘dit moet nu eenmaal op, nog even genieten en dan ga ik echt beginnen’🙃 mijn eerste workout van FitOn heb ik zojuist gedaan. Ideaal! Een kwartiertje en wel echt t gevoel dat ik wat nuttigs gedaan heb. Weegt niet op tegen de vreterij vandaag maar toch🙂

3 jaar geleden

Ik ben aan de wandel gegaan 💪 heerlijk om even zonder kind weg te kunnen

3 jaar geleden

Hoe gaat t bij jullie vandaag? Ik heb me eerst door de laatste stroopwafel ...
Lekker bezig. En herkenbaar het moet nog even op. Ik heb vandaag al het lekkers laten staan in de winkel. En gemotiveerd door ommetje een stukje gelopen. Ik ga ook eens de fit on app gebruiken. Boosdoener bij mij met te veel eten is trouwens echt mayonaise en chips. Als ik die 2 dingen niet meer eet ben ik denk ik al halverwegen

3 jaar geleden

Wat een leuke topic! Ik wil ook graag weer back in shape. Ik was 8kg aangekomen en nu al 5kg lichter dan voor de zwangerschap. Voor de zwangerschap had ik besloten om nu in deze fase te streven naar een gezond gewicht/BMI. Ik wil er nog minimaal 6kg af en dan is mijn BMI 25. Wat doe ik: ik ga naar fitmama bootcamp training 1x per week, ik wandel 1x per week een langere afstand met het gezin. Doordeweeks ook regelmatig naar buiten voor een wandeling. Verder geen junkfood, maximaal 1 koekje per dag en als snack alleen ongezouten noten 💪🏻. Als drinken alleen thee en water

3 jaar geleden

O, ik doe ook graag mee! Voor de zwangerschap woog ik 75kg bij 180. Tijdens zwangerschap alleen maar afgevallen, op de dag van de bevalling woog ik 75kg. Paar dagen erna 69. Nu, 4 maanden na bevalling (13nov) weer 76...liefst wil ik terug naar 70, dat woog ik voor ik met ivf begon.

3 jaar geleden

Mijn gebruikersnaam op FitOn is Steph1990💪 leuke app trouwens!

3 jaar geleden

Mij gebruikers naam op fit on is suus196

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ik ben aan de wandel gegaan 💪 heerlijk om even zonder kind weg te kunnen
Goed bezig!!

3 jaar geleden

Reactie op ol86

Is er al een team met code?
Nog niet volgens mij?? Ik heb er één aangemaakt. Naam vd groep is Baby24 en de code is Q6AED

3 jaar geleden

Wat super! Ik herken me precies in jouw verhaal: ook in november bevallen dmv keizersnede, lichtjes aan weer beginnen met sporten om de laatste 8 kilo kwijt te raken. Ik geef ook nog 2x per dag borstvoeding en ben aan het afbouwen. Ik kijk ook weer zo uit naar een wat strakker lichaam! Succes alle andere dames!

3 jaar geleden

Leuk, ik ga fiton ook downloaden!

3 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Nog niet volgens mij?? Ik heb er één aangemaakt. Naam vd groep is Baby24 en ...
Ja wel 3cdc6

3 jaar geleden

Code voor ommetje.

3 jaar geleden

Reactie op CG88

Code voor ommetje.
Gedownload! Ziet er wel handig uit. Ben benieuwd haha

3 jaar geleden

Hoe verliep de eerste dag bij jullie? Ik vond het gelijk een pittige dag omdat onze dochter veel last heeft van doorkomende tandjes. Weinig rust daardoor, moeite met concentreren voor mijn werk, veel last van mijn bekken en eigenlijk ben ik dan echt een emotie eter. Ben trots op mezelf dat ik er niet aan toe heb gegeven 😊

3 jaar geleden

Ik heb me ook aangemeld voor ommetje!

3 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Hoe verliep de eerste dag bij jullie? Ik vond het gelijk een pittige dag o ...
Goed bezig! Hier een kleine misser tijdens de koffie toch een koekje genomen. En geen wandeling gemaakt gister. Maar vandaag ga ik er weer voor 100% voor. 😅💪🏼

3 jaar geleden

Goed initiatief, ik doe mee! Heb me aangemeld bij het ommetje team, gezellig. Mijn grootste uitdaging is tijd vrij maken voor die 20 minuten wandeling en daarom is het meteen een goede stok achter de deur om te leren 'vechten' voor even wat tijd voor mezelf. Motivatie heb ik zeker!

3 jaar geleden

Hier 21 oktober bevallen van mijn eerste! Start gewicht voor de bevalling 58.3 Einde zwangerschap 77.5 Week na de bevalling 62.5 en nu onder het start gewicht met 58.0 😅 Het sporten thuis al weer opgepakt! Super leuk dit samen te kunnen doen om elkaar te steunen en motiveren!

3 jaar geleden

Reactie op CG88

Code voor ommetje.
Aangemeld😄