257 Reacties

3 jaar geleden

Aangemeld bij ommetje 馃挭馃徎 kan wel wat kilootjes minder gebruiken!

3 jaar geleden

Gezonde lunch 馃 馃構 sporten kost me altijd meer moeite om op te starten dus eerst maar goed gezond eten en niet snoepen

3 jaar geleden

15 minuutjes zumba gedaan op de app fit on. He-le-maal kapot! 馃槼

3 jaar geleden

Reactie op ZOJ

Lekker bezig! Ik merk het zelf ook hoor, mijn conditie is echt weg. Vroeger danste ik vaak in de woonkamer nu ben ik na 2 nummers fanatiek dansen al moe 馃槄馃檲 Overigens wel lekker gewandeld vandaag! Vanochtend een klein kwartiertje en einde van de middag 40 minuten. Het was ook echt heerlijk weer 馃槑

3 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Lekker bezig! Ik merk het zelf ook hoor, mijn conditie is echt weg. Vroeger ...
Het is dan wel fijn als je wat gedaan hebt he! Maar idd die conditie...馃槼

3 jaar geleden

Reactie op ZOJ

Goed bezig!! 馃挭馃徏 Vandaag ook lekker 30 min gewandeld. En op een paar paaseitjes na ook gezond gegeten. 馃檴馃槄

3 jaar geleden

Reactie op CG88

Goed bezig!! 馃挭馃徏 Vandaag ook lekker 30 min gewandeld. En op een paar paase ...
Paaseitjes zijn ook wel heel verleidelijk!! Maar dit heb je maar weer gedaan! 馃挭馃徎馃挭馃徎

3 jaar geleden

Yes, wat een goed plan! Ik wil het ook zo graag voor elkaar krijgen. Kan m鈥檔 spijkerbroeken nog niet eens aan. Moet ook nog minimaal 6 kg kwijt na mijn eerste kindje

3 jaar geleden

Ik doe ook graag mee! Ben zelf 8-11 bevallen van ons 2e kindje en pas nog steeds niet al mijn pre zwangerschap kleding. Ben zelf wel al begonnen aan de lazyfitgirl methode. Deze methode houdt in dat alles wat je eet voedzaam voor je lichaam is. Niks is verboden, het is meer een gezonde leefstijl dan een dieet bijvoorbeeld. Door producten te vervangen voor een gezondere variant is het heel makkelijk om te implementeren. Dit vind ik persoonlijk wel fijn omdat je dan juist werkt aan een gezonde leefstijl/keuzes zonder dat dieetgevoel wat je 9 van de 10 keer toch niet volhoud 馃檲 dat is mijn ervaring in ieder geval haha. Het duurt misschien wat langer voordat je resultaat ziet, alleen is het wel een oplossing voor de lange termijn. Omdat je mindset veranderd en zo steeds minder moeite kost. Dat is wat ik er nu al van merk dus wil dit zeker doorzetten. Als je googled op lazyfitgirl kom je de methode zeker tegen! Bij mij zit het ook vooral in beweging. Dit moet ik echt weer oppakken dus daar is motivatie zeker welkom!! Succes allemaal 馃挭馃徏 samen lukt het vast!!

3 jaar geleden

Reactie op Chan1402

Ik doe ook graag mee! Ben zelf 8-11 bevallen van ons 2e kindje en pas nog s ...
Wat goed en wat leuk dat jij op mijn uitgerekende datum bent bevallen;) Wat jij omschrijft dat is ook precies waar mijn Be Happy & Healthy methode omdraait. Mooi om te lezen dat je voor de langere termijn gaat馃檶 Zelf kon ik ook mijn kleding nog niet aan maar sinds vorige week wel weer. Ben op 19 oktober bevallen. Komt vanzelf als je goed voor jezelf zorgt. Succes!! Liefs

3 jaar geleden

Ja, ik wil ook meedoen!!

3 jaar geleden

Ging 2 dagen heel goed maar vannacht weer een rot nacht gehad. Lukt het dan ook om verleidingen te weerstaan en te wandelen?

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ging 2 dagen heel goed maar vannacht weer een rot nacht gehad. Lukt het dan ...
Zeker! Hier ook, sinds ik werk, gebroken nachten. Als ik trek krijg neem ik een handje ongezouten noten. Dan is de trek snel weg. Om weer een beetje "bij" te komen, werkt een wandeling hier goed. Vooral de frisse lucht maakt m'n hoofd weer helder en wakker 馃槝

3 jaar geleden

Ik was net aan het sporten, kind lag lief te spelen in de box maar ging ineens heel hard huilen en ik moest nog squads doen ik denk nou dan maar met baby... kind lag helemaal in een deuk 馃ぃ馃ぃ馃ぃ Sorry moest ik even delen want ik vond het geweldig, misschien meer babies die dat leuk vinden. Kan je er stiekem een paar doen verdeeld over de dag en quality tijd hebben met de baby terwijl je toch sport 馃挭馃徎馃挭馃徎馃挭馃徎馃挭馃徎

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ging 2 dagen heel goed maar vannacht weer een rot nacht gehad. Lukt het dan ...
Hier heb ik ook moeite mee, ben echt een emo eter 馃槄 hand noten helpt inderdaad of ik eet gewoon wat meer gezonde dingen zoals een banaan ofzo. Honger lijden trek ik namelijk heel slecht en in combinatie met een slechte dag / nacht ga ik dan heel snel de mist in. Wel mag ik van mezelf elke dag een blokje pure chocolade pakken (meer dan 70%), dus dat is ook een beetje mijn guilty pleasure 馃槉.

3 jaar geleden

Ik heb vandaag al 45 minuten gewandeld en zit te twijfelen of ik nog een ommetje ga maken 馃

3 jaar geleden

Ik ben deze week begonnen met intermittent fasten. Nu nog eten tussen 9.30 en 19.30, maar over 1,5 week ga ik maar 12.00 tot 20.00. Blijf er wel voor zorgen dat ik mijn voedingstoffen binnenkrijg. Ook blijf ik eerst 4 weken sws gewoon alles eten en snoepen wat ik eerst ook deed. Na 4 weken eens kijken of we bijv van alle toegevoegde suikers af kunnen.

3 jaar geleden

Heeft iemand een site waar een goed dieet op staat die ook vol te houden is? Liefste met ontbijt, middag en avond gedurende een week. Het internet is zo een jungle aan voedingsadviezen dat ik niet meer weet wat nu te volgen

3 jaar geleden

Reactie op Nan!

Heeft iemand een site waar een goed dieet op staat die ook vol te houden is ...
Je kunt het beste geen dieet volgen want die zijn per definitie niet vol te houden. Je kunt het beste kleine eetwissels maken in je huidige voedingspatroon. Bijvoorbeeld geen suiker meer in je thee of koffie doen en als dat goed gaat dan weer iets aanpassen. Bijvoorbeeld volkoren rijst/pasta eten ipv witte rijst/pasta. Door dit geleidelijk te doen cre毛erde een blijvend gezond eetpatroon wat wel vol te houden is.

3 jaar geleden

Reactie op pcat11

Je kunt het beste geen dieet volgen want die zijn per definitie niet vol te ...
Dat doe ik nagenoeg al, ik snoep niet, geen suikers, vaak volkoren 馃槈 en hiermee val ik niet af (terwijl ik 3x in de week sport en bijna dagelijks wandel) dus ik ben op zoek naar iets aanvullends