257 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Hier heb ik ook moeite mee, ben echt een emo eter 馃槄 hand noten helpt inder ...
Ja dat eet ik ook nu pure chocola om de lekkere trek te stillen. En dan is 1 blokje ook genoeg.

3 jaar geleden

Yes, net ook een flink stuk gewandeld en vanochtend buikspieroefeningen gedaan. 馃挭 Nu nog het gezond eten volhouden 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Nan!

Dat doe ik nagenoeg al, ik snoep niet, geen suikers, vaak volkoren 馃槈 en hi ...
Misschien kleinere porties of meer water drinken. Als je te weinig drinkt kan dat ook een vals gevoel van trek cre毛ren. En anders intermitted fasting proberen?

3 jaar geleden

Reactie op Nan!

Dat doe ik nagenoeg al, ik snoep niet, geen suikers, vaak volkoren 馃槈 en hi ...
Misschien eet je te weinig calorie毛n op een dag? Klinkt gek maar dat was bij mij het probleem. En verdeelde het niet goed over de dag, maakt bij mij veel verschil! Zoals ik eerder heb gepost houd ik mijn eten nu bij in de app mijn eetmeter en houd de richtlijn aan van ontbijt 400 cal, lunch 400 cal, diner 600, plus 3 keer tussendoortje van 200 cal. Wie weet werkt zoiets ook voor jou 馃槃

3 jaar geleden

Ik doe mee!! Ik ben het constant aan het uitstellen, maar ik ga ervoor

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ging 2 dagen heel goed maar vannacht weer een rot nacht gehad. Lukt het dan ...
Je kan het!! 馃挭馃徏馃挭馃徏

3 jaar geleden

Reactie op CG88

Je kan het!! 馃挭馃徏馃挭馃徏
Dankjewel! Jullie steuntje in de rug helpt mij enorm. En ik ben competitief genoeg ingesteld om veel plezier van ommetje te beleven. Ik voel mij serieus na drie dagen goed wandelen al fitter馃

3 jaar geleden

Reactie op Skybles

Ik ben deze week begonnen met intermittent fasten. Nu nog eten tussen 9.30 ...
Dit leek mij ook wel iets maar kan ik nog niet doen ivm borstvoeding. Ben benieuwd hoe het bevalt!

3 jaar geleden

Eerste werkdag zit er op... toch net nog even mijn 1e ommetje via de app gewandeld. 23 minuten, kleine meid in de draagdoek. Lekker even samen na elkaar te hebben gemist!

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Dankjewel! Jullie steuntje in de rug helpt mij enorm. En ik ben competitief ...
Goed om te horen. Het is even doorbijten, maar uiteindelijk gaan we ons allemaal beter en lekkerder in ons vel voelen. En daar doen we het voor, denk ik. 馃槄鈽猴笍

3 jaar geleden

Heb ik vanmiddag een rondje van 5 kwartier gelopen, bedenk je vlak voor het einde van het rondje dat je de app ook wel aan had kunnen zetten... duuh #ommetje #gemistekans 馃槄

3 jaar geleden

Welke app is het nu?

3 jaar geleden

Reactie op Denise Nadine

Heb ik vanmiddag een rondje van 5 kwartier gelopen, bedenk je vlak voor het ...
馃ぃ馃ぃ Morgen weer een kans 馃槣

3 jaar geleden

Reactie op Akgc

Welke app is het nu?
Ommetje

3 jaar geleden

Reactie op CG88

馃ぃ馃ぃ Morgen weer een kans 馃槣
Ja zeker, eerst maar werken... gelden de km鈥檚 die je daar loopt ook? 馃槣 heledag op pad met geleidehonden.... ga het proberen te onthouden!

3 jaar geleden

Reactie op Denise Nadine

Ja zeker, eerst maar werken... gelden de km鈥檚 die je daar loopt ook? 馃槣 hel ...
Nou dan zou ik zeker niet vergeten om hem aan te zetten. Of iig je stappen teller. 馃槅 succes 馃挭馃徏

3 jaar geleden

Vandaag weer nieuwe dag. Gisteren toch nog iets te veel gegeten, maar wel veel bewogen 馃槉 Vandaag een salade mee naar het werk. Hebben jullie ook zo鈥檔 zin in suiker na een slechte nacht? Ik ga denk ik ook eens die pure chocolade proberen

3 jaar geleden

Reactie op Vera J

Vandaag weer nieuwe dag. Gisteren toch nog iets te veel gegeten, maar wel v ...
Jaaaaa!!!! ik doe een dadel door een lekkere bananen smoothie of een klein scheutje maple syrup. Ik ben allergisch voor chocolade (ja het bestaat en ja ik weet hoe lekker het is dus als vrouw echt een hel om het niet te kunnen eten 馃槗) dus dit is een goede truc om toch aan die zoet behoefte te voldoen op een gezondere manier.

3 jaar geleden

8 minuten interval training gedaan. Via fit on. Straks nog even motivatie zoeken voor een ommetje.

3 jaar geleden

Jaaaaa!!!! ik doe een dadel door een lekkere bananen smoothie of een klein ...
Goeie tip! 馃槉