Ik wil heel graag weer in vorm komen maar merk dat ik dit maar half blijf doen, dus tijd voor mij echt om de schouders eronder te zetten 馃槉 Morgen wil ik voor mezelf dan echt officieel starten en 100 dagen echt mijn best doen. Dat is heel mooi precies net voor de zomermaanden, namelijk tot en met 30 juni 馃槃 Het lijkt me heel motiverend om dit samen te doen, aangezien we als net-moeders in hetzelfde schuitje zitten met de nodige uitdagingen. Wie doet ermee?
Kunnen dit topic ervoor gebruiken om elkaar op de hoogte te houden en te motiveren? Hoop dat er meiden zijn die het leuk vinden om te doen 馃槉 ik ben 6 november moeder geworden van mijn eerste kindje. Ik ben bevallen met een keizersnede en ben deels nog aan herstellen, ook geef ik deels nog borstvoeding. Ik zal graag minstens 8 kilo kwijt willen maar ga me vooral focussen op vooruitgang in de spiegel (weer een strakker lichaam) 鈽猴笍
Dat doe ik nagenoeg al, ik snoep niet, geen suikers, vaak volkoren 馃槈 en hi ...
Misschien kleinere porties of meer water drinken. Als je te weinig drinkt kan dat ook een vals gevoel van trek cre毛ren. En anders intermitted fasting proberen?
Dat doe ik nagenoeg al, ik snoep niet, geen suikers, vaak volkoren 馃槈 en hi ...
Misschien eet je te weinig calorie毛n op een dag? Klinkt gek maar dat was bij mij het probleem. En verdeelde het niet goed over de dag, maakt bij mij veel verschil! Zoals ik eerder heb gepost houd ik mijn eten nu bij in de app mijn eetmeter en houd de richtlijn aan van ontbijt 400 cal, lunch 400 cal, diner 600, plus 3 keer tussendoortje van 200 cal. Wie weet werkt zoiets ook voor jou 馃槃
Dankjewel! Jullie steuntje in de rug helpt mij enorm. En ik ben competitief genoeg ingesteld om veel plezier van ommetje te beleven. Ik voel mij serieus na drie dagen goed wandelen al fitter馃
Eerste werkdag zit er op... toch net nog even mijn 1e ommetje via de app gewandeld. 23 minuten, kleine meid in de draagdoek. Lekker even samen na elkaar te hebben gemist!
Dankjewel! Jullie steuntje in de rug helpt mij enorm. En ik ben competitief ...
Goed om te horen. Het is even doorbijten, maar uiteindelijk gaan we ons allemaal beter en lekkerder in ons vel voelen. En daar doen we het voor, denk ik. 馃槄鈽猴笍
Heb ik vanmiddag een rondje van 5 kwartier gelopen, bedenk je vlak voor het einde van het rondje dat je de app ook wel aan had kunnen zetten... duuh #ommetje #gemistekans 馃槄
Vandaag weer nieuwe dag. Gisteren toch nog iets te veel gegeten, maar wel veel bewogen 馃槉
Vandaag een salade mee naar het werk. Hebben jullie ook zo鈥檔 zin in suiker na een slechte nacht?
Ik ga denk ik ook eens die pure chocolade proberen
Vandaag weer nieuwe dag. Gisteren toch nog iets te veel gegeten, maar wel v ...
Jaaaaa!!!! ik doe een dadel door een lekkere bananen smoothie of een klein scheutje maple syrup.
Ik ben allergisch voor chocolade (ja het bestaat en ja ik weet hoe lekker het is dus als vrouw echt een hel om het niet te kunnen eten 馃槗) dus dit is een goede truc om toch aan die zoet behoefte te voldoen op een gezondere manier.