257 Reacties
3 jaar geleden
Goed bezig iedereen! Ik ben 20 november bevallen van mijn eerste kindje en vanaf het nieuwe jaar ben ik gezond gaan doen. Ik heb het Sonja bakker streetfood boek gedaan en ik ben van 69 kg naar 59 kg gegaan in 10 weken! Daar zitten heerlijke recepten in die we nog steeds maken, dus misschien een goede tip! Succes iedereen!
3 jaar geleden
Reactie op Ambersp
Misschien eet je te weinig calorieën op een dag? Klinkt gek maar dat was bi ...
Goeie! Ik houd ook alles bij in de eetmeter en zit gemiddeld op 200-250 ontbijt 300-400 lunch en avond 600-700. Met tussendoortje kom ik vaak rond de 1500-1700 per dag uit.
Ik zal alles wat beter verdelen over de dag 👍🏼
3 jaar geleden
Gister een rondje a 3km hardgelopen en later nog een half uurtje gewandeld met onze kleine meid. 💪🏻
3 jaar geleden
Om makkelijk aan meer beweging te komen breng ik mijn dochter nu met de maxicosi achterop de fiets naar de opvang(mbv ‘maxi cosi mee’). Vandaag d’r spulletjes vergeten dus kon drie keer op en neer: mooi wat extra beweging. In plaats van autorijden toch mooi een uur gefietst in totaal. Misschien ook een tip voor anderen? En de snack a Jacks maar weer tevoorschijn gehaald voor hongerige momenten want moet echt afkicken, heb telkens trek! Ook na t avondeten en yoghurt.
3 jaar geleden
Om makkelijk aan meer beweging te komen breng ik mijn dochter nu met de max ...
Hier werkt en handje ongezouten noten tegen de trek. Krijg er echt een verzadigd gevoel van en is nog gezond ook 😁
3 jaar geleden
Vandaag een pittige dag toch wel... mijn man ligt ziek op bed waardoor alles op mij neerkomt, terwijl we dit normaal echt 50/50 doen. Merk dat ik het lastiger vind om dan vol te houden omdat je heel de dag in de 5e versnelling zit. Racen, racen, racen. En mijn lichaam vraagt dan echt om snelle suiker. Groot verschil is wel dat ik nu eerder naar een boterham grijp dan naar koek. Dat is al iets 😅 Ookal was de boterham wel met hagelslag 😂Wat eten jullie aan tussendoortjes? Ik naast groente / fruit; een handje noten, rijstwafels met kipfilet, skyr of ontbijtkoek zero.
3 jaar geleden
Reactie op Vera J
Net een half uurtje gaan hardlopen. Heel rustig tempo en weer buikspieroefe ...
Elke dag is een dag dichter bij dat doel. Niet te vaak op de weegschaal gaan staan en het lekker per dag bekijken! Ik vind t mega knap dat je een half uur bent gaan hardlopen. Ik vind een half uur wandelen al pittig namelijk 😅
3 jaar geleden
Reactie op Vera J
Net een half uurtje gaan hardlopen. Heel rustig tempo en weer buikspieroefe ...
Pff ik word ook niet blij van de weegschaal. Super goed dat je aan het hardlopen ben!! Ik pas nog niet eens mijn sportbh🙈 Net wel een heerlijke wandeling door de duinen gemaakt met de kinderwagen. Zit nu al op de 13.000 stappen voor vandaag 💪
3 jaar geleden
Ben afgelopen dinsdag begonnen met de strijd tegen de kilo’s en mijn flubber lichaam 🤭.. heb een bandenset besteld bij bootylab en mijn eerste workout zit er al op.. 💪🏼 succes allemaal!!
3 jaar geleden
Vanochtend al gezond avond eten voorbereid. Daarna 10 minuten interval training gedaan. Vanmiddag 1.8 km gewandeld met dochterlief in de draagdoek. Toch 6 kilo extra meedragen, dat voel ik wel!
Dit hele weekend aan het werk. Hopelijk, kan ik het dan ook nog allemaal erbij inplannen!
3 jaar geleden
Ik twijfel of ik de weegschaal niet eruit moet gooien. Of ik nu niet mijn best doe of ontzettend, er komt geen beweging in 😔 en werkt echt demotiverend... Geef nog wel deels BV en nog steeds niet ongesteld, dus heb het idee dat het met mijn hormoonhuishouding te maken heeft...