257 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Suuskexx
Ik twijfel of ik de weegschaal niet eruit moet gooien. Of ik nu niet mijn b ...
Misschien wat minder focussen op die cijfers op de weegschaal maar op voor jezelf zorgen. Door goed te eten en genoeg te bewegen. Als dat de reden wordt waarom je het doet is het misschien beter vol te houden.
Ik ben flink aan het aankomen. Heb ook het idee dat het hormonaal is.
3 jaar geleden
Reactie op Suus196
Misschien wat minder focussen op die cijfers op de weegschaal maar op voor ...
Je hebt ook gelijk. Ik zal veel meer de focus moeten leggen op een gezonde lifestyle want ik zit er wel veel lekkerder door in mijn vel. Ik ga weer de schouders eronder zetten en wellicht dat bij ons beiden er straks toch vanzelf beweging komt in de goede richting van die verdomde weegschaal 😅
3 jaar geleden
Reactie op Suuskexx
Ik twijfel of ik de weegschaal niet eruit moet gooien. Of ik nu niet mijn b ...
Hier precies hetzelfde! Ik kom maar niet op mijn eigen gewicht wat ik ook doe. Nu ben ik aan het herstellen van mijn operatie en ik hoop dat ik daarna echt weer kan beginnen met bewegen.straks komt natuurlijk ook het lekkere weer er weer aan en dan beweeg je weer meer.
3 jaar geleden
Vandaag rondje fitmama bootcamp training achter de rug. Toch 4,5km bij elkaar gerend en tussendoor stevige oefeningen om alle slappe spieren weer strak te krijgen 💪🏻
3 jaar geleden
Reactie op Miesjee
Leuk idee! Ik ben ook 6 november bevallen van ons eerste kindje, met een ke ...
Grappig hier ook 6 november, ongeplande keizersnede en nog deels BV. Welkom! Ik heb zelf nog last van mijn bekken wat het goed oppakken van sporten lastig maakt. Dus herken je probleem. Succes 💪🏼😘
3 jaar geleden
Zoals ik hier eerder zei, ik werk als fit coach, op m’n Instagram profiel staan super veel challenges en tips 🤩 fitmum_kirsten
Nu heeft m’n team voor april weer trackers, onze 21 day challenge is net gedaan ☺️
3 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Nou, na 50 km in 1 week lopen. Werd ik niet zo vrolijk van de weegschaal. + ...
Herken dat, voelt echt demotiverend he. Maar je bent super goed bezig en voor je gezondheid, shape en conditie is dit al super goed. Laten we er vertrouwen in hebben dat het gewicht vanzelf komt. Onze hormonen zijn vast nog in de war 😉
3 jaar geleden
Reactie op Lizaem
Pff ik word ook niet blij van de weegschaal. Super goed dat je aan het hard ...
Herkenbaar! Ik pas geen enkele bh meer ‘mooi’ 😩 alles schreeuwt vetrol.. Vandaag 3 km gewandeld en niet gesnoept. Moet het echt weer aanwennen want ik snak naar suiker en een koekje bij de koffie, maar ik weet ook dat gewenning heel snel kan gaan! Even volhouden.
3 jaar geleden
Reactie op Miraclehappening
Herkenbaar! Ik pas geen enkele bh meer ‘mooi’ 😩 alles schreeuwt vetrol.. V ...
Vervelend hè. Ik pas ook geen beha’s meer, maar dit komt ook omdat mijn borsten een stuk groter zijn geworden en ik BV geef. Ik hoop dat dit nog een beetje goedkomt want ik was zo dol op mijn bikini collectie 😊 Ik moet ook echt wennen dat ik nu los vel heb op mijn rug. Hebben jullie hier ook last van?
Ik moet ook afkicken van suiker. Ik merk alleen dat het te veel is als ik nu alles tegelijk doe. Zeker nu net voor Pasen (heb een lichte chocolade verslaving 😅). De aankomende weken concentreer ik me vooral op mijn herstel met sporten, spieroefeningen en een ritme krijgen. Daarna ga ik het snoepen steeds meer afbouwen. Nu geef ik mezelf daar af en toe nog een groene kaart mee 😊