257 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Nou, na 50 km in 1 week lopen. Werd ik niet zo vrolijk van de weegschaal. + ...
Spieren zijn ook gewicht, hamer je niet vast op een cijfertje op de weegschaal. Kledingmaten en vitaliteit zijn belangrijker 😘
3 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Nou, na 50 km in 1 week lopen. Werd ik niet zo vrolijk van de weegschaal. + ...
Spieren wegen zwaarder dan vet, dus waarschijnlijk heb je gewoon vet omgezet in spiermassa. Je bent goed bezig en gewoon proberen dit vol te houden dan komt dat gewicht vanzelf wel.
3 jaar geleden
Ik doe heel graag mee.
Voor mijn gevoel loop ik vast.
Kleine is inmiddels 5 maanden bijna. Ik was flink aangekomen, zeker 25 kilo en de eerste kilos gingen er meteen af.
Maar sinds 2 maanden tot nu, sta ik vrijwel stil qua kilos.
Terwijl ik de afgelopen 3maanden.. gestopt ben met frisdrank, met doordeweeks snoepen/taartje/koekjes, 3 gezonde maaltijden maak (wel brood voor lunch) en elke dag wandel. Ik geef nog borstvoeding.
Was echt gewend om nauwelijks te bewegen, wel frisdrank te drinken en elke avond wel wat lekkers bij de thee.
Voor mijn gevoel zou het dus echt wat uit moeten maken dat ik dit nu anders doe.
Maar helaas elke week weer rond de 81-82 kilo.
Kan natuurlijk niet flink gaan lijnen ivm de borstvoeding, maar wel het gevoel dat ik iets moet doen om het te triggeren!
3 jaar geleden
Reactie op Suuskexx
Ik twijfel of ik de weegschaal niet eruit moet gooien. Of ik nu niet mijn b ...
Dit herken ik heel erg.
Maar nu je het zegt. Bij mijn eerste heb ik tot 15 maanden bv gegeven en de eerste maanden gingen de kilos er ook maar niet af. Pas toen hij minder ging drinken en meer eten, kwam er verandering in. Dus wellicht de hormonen.
Ik word soms zo verdrietig dat iedereen denkt dat als.je bv geeft de kilos er wel vanzelf afvliegen.. dat is dus bij mij niet zo, misschien juist omgekeerd!
3 jaar geleden
Reactie op ZOJ
Me ommetje van 45 minuten niet opgeslagen 😭😭
Je lichaam heeft hem wel opgeslagen 🥳😘
3 jaar geleden
Reactie op Miesjee
Leuk idee! Ik ben ook 6 november bevallen van ons eerste kindje, met een ke ...
Je mag zeker wel sporten hoor. Alleen oppassen met je rechte buikspieren trainen 😘. Als je extra aandacht besteed aan je schuine buikspieren dan gaan je rechte buikspieren weer naar elkaar toe
3 jaar geleden
Reactie op Vera J
Dames,
Hoe gaan jullie het doen met Pasen? Ik vind het zo lastig om dan nie ...
Wij spreken niet af, maar ik zou gewoon opletten wat je pakt. Dus ik zou wel een broodje ham of kaas eten, maar niet te veel eieren of chocola of andere zoete of hele vette dingen. Als drinken gewoon lekker en kopje thee (zonder suiker). Onthoud dat wat je eet een bijeenkomst niet"gezellig" maakt. Dat doet het gezelschap 😉.