6 Reacties

3 jaar geleden

Ja, ik heb ook in het eerste trimester gemberthee gedronken. Werkt echt super goed! Gewoon elke ochtend bij ontbijt een thee en je voelt je beter.

3 jaar geleden

Ik heb ook veel gemberthee gedronken, werkte bij mij goed!

3 jaar geleden

Ik had dit met 10.5w ook ineens enorm. Met 13 weken ook van een op andere dag over. Ben gember capsules gaan gebruiken aangezien ik thee niet weg kreeg

3 jaar geleden

Vervelend dat je nu opeens zo misselijk bent en meteen ook zo heftig. Ik begrijp wel dat de huisarts je niet meteen medicijnen voor schrijft. Misselijk zijn hoort nou eenmaal bij een zwangerschap en er zijn genoeg alternatieven zonder medicatie die mogelijk helpen, zoals inderdaad gemberthee. En voor hetzelfde geld ben je er na vandaag weer vanaf of blijkt over 1 a 2 dagen dat je een buikgriep hebt ipv misselijkheid van de zwangerschap. Dan kunnen medicijnen alleen maar averechts werken. Super vervelend:ja! maar toch even doorbijten.

3 jaar geleden

Daarnaast kunnen medicijnen altijd andere bijwerkingen met zich mee brengen

3 jaar geleden

Ik slik emesafene van de huisarts gekregen door enorme misselijkheid en overgeven als ik ze niet inneem ben ik weer kots misselijk en geef ik zo weer over ik zou er gewoon op aandringen want je gaat zoveel rust hebben!