12 Reacties

3 jaar geleden

Dat weet je toch dan zelf het beste? Heb je al een intakegesprek gehad? Of alleen echo’s?

3 jaar geleden

Dat is gek idd. Die doe je vaak na de eerste echo. Misschien vanwege corona ook wat later. Hier ging het telefonisch.

3 jaar geleden

Reactie op noni

Dat weet je toch dan zelf het beste? Heb je al een intakegesprek gehad? Of ...
als ik het zelf zo best weet vroeg ik me niet af of t al met 8 weken was he ;)

3 jaar geleden

Dat is gek idd. Die doe je vaak na de eerste echo. Misschien vanwege corona ...
daarom vond ik het wel apart ben met 8 weken gewoon op de praktijk geweest voor informatie medicijn gebruik enzz

3 jaar geleden

Misschien kun je het beste gewoon even bellen en vragen. Dan heb je het snelste antwoord op deze vraag.

3 jaar geleden

Ik had geen 8 weken echo door corona, ik had wel een termijn echo die was met 10 weken en heb toen gelijk de intake bij haar gehad. Ik moet nu 3 juni erheen voor controle. Zo is t bij mij gegaan

3 jaar geleden

Ik pas na de 2e echo de intake gehad. Had vroege echo en daarna termijn echo. Intake in altijd na de termijnecho. Maar je kan beter bellen. Dan heb je je info

3 jaar geleden

Hier doen ze bij de praktijk waar ik heen ga altijd de intake bij 8weken en termijnecho bij ong 10weken. Ik had zelf een vroege pret-echo en heb het daardoor in overleg kunnen combineren met de intake

3 jaar geleden

Ik had ook eerst een echo (op vrijdag) en de dinsdag erna telefonisch intake. Bij jou is het wel heel laat!

3 jaar geleden

Wij hebben de intake met 14 weken. Met 11 weken termijn echo gehad en met 14 weken hartje luisteren en de intake.

3 jaar geleden

Ik moet ook nog een intake is wat anders gelopen door Corona, heb mijn termijn echo ook al gehad en pas om 16,5 weken intake en controle

3 jaar geleden

Hier vooraf met ca 8 weken intake gehad via videobellen. Stelde niet veel voor, algemene gegevens en medische zaken doorgenomen. Met ca 16 weken krijg ik 1e controle bij VK (wel al termijn echo gehad).