76 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op sigrid90

Ik heb ook echt al een aantal dagen krampen... vrijdag verwacht ik mijn NOD ...
Spannend! Hopelijk snel een positieve test in handen! Denk dat je nu nog te vroeg hebt getest

4 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Spannend! Hopelijk snel een positieve test in handen! Denk dat je nu nog te ...
Dat hoop ik ook 😉

4 jaar geleden

Reactie op Fatima Muhidin

Hee dames ik heb een vraag ik heb heel erg rug pijn en buikkramp heb test g ...
Idd miss innesteling? Heb gelezen dat het bij sommige wel een week duurt voordat ze een positieve test in handen hebben

4 jaar geleden

Reactie op baby V

Ik ben nu 4 weken zwanger en heb hetzelfde! Ook veel krampen hoor.. afgelop ...
Ohh spannend!! Ik kan het me voorstellen. Zelf ook mk gehad, die samenging met heftige krampen. Maar we gaan moedig voorwaarts! 💛 ik hoop dat je het een beetje los kan laten!

4 jaar geleden

Reactie op Fatima Muhidin

Hee dames ik heb een vraag ik heb heel erg rug pijn en buikkramp heb test g ...
Apart zeg! Ben je al wel op/rondom NOD? En test je met ochtendurine? En heb je wel een gevoelige test? (Mijn tip: de vroege test van Action)

4 jaar geleden

Ik had met de test clearblue getest alleen niet slim van mij ,was zo nieuwsgierig had gelijk gebruikt vanmiddag heb niet gewacht voor ochtend urine zou daar misschien aan liggen? Heb donkerbruinbloed verloren normaal heb ik dat nooit gehad ben heel erg verward want dat was nu 6 uurtjes geleden en nou niks wel buikkramp en rugpijn

4 jaar geleden

Reactie op Fatima Muhidin

Ik had met de test clearblue getest alleen niet slim van mij ,was zo nieuws ...
Ik heb nog nooit met ochtend urine getest. Maar haal even een andere test.. die clear blue schijnen het vaker niet op te vangen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op babyfever

Ik heb nog nooit met ochtend urine getest. Maar haal even een andere test.. ...
Zal ik morgen maar gaan doen dankjewel!

4 jaar geleden

Reactie op Fatima Muhidin

Ik had met de test clearblue getest alleen niet slim van mij ,was zo nieuws ...
Ja kan het zeker aan liggen!! Mooi dat je nu andere test met ochtendurine gaat proberen. Laat je weten wat de uitkomst is? (Overigens pas vanaf NOD echt betrouwbaar)

4 jaar geleden

Reactie op loess

Ohh spannend!! Ik kan het me voorstellen. Zelf ook mk gehad, die samenging ...
Ik heb niks gemerkt van mijn MK. alleen bloedverlies! Pas echt buikpijn maar inbrengen medicatie om het af te voeren! Positief blijven inderdaad 🖤

4 jaar geleden

Reactie op baby V

Ik heb niks gemerkt van mijn MK. alleen bloedverlies! Pas echt buikpijn m ...
Was dat lichte bloed verlies?

4 jaar geleden

Reactie op MGG

Vd week met 1e afspraak inplannen werd er aan de tel gezegd dat dit vrij no ...
Mijn buik is echt opgezet. Ik pas nu al niet meer in mijn jeans 😖.

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Mijn buik is echt opgezet. Ik pas nu al niet meer in mijn jeans 😖.
Hihi herkenbaar! Heb ook mijn broeken aan die normaal te los zitten.

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Mijn buik is echt opgezet. Ik pas nu al niet meer in mijn jeans 😖.
Idem van mij! Nu nog pas 6 weken 2 dagen en er past me ook geen enkele broek meer .... 🙈

4 jaar geleden

Reactie op syll25

Was dat lichte bloed verlies?
Ja!

4 jaar geleden

Reactie op Alexandra2enov2020

Ik ben in de 5e week, maar heb ook veel krampen. Rustig aan doen en afwacht ...
Hier ook de 5de week. Maar wanneer stoppen die krampen? Het is irritant haha. Raar met menstruatie nooit krampen gehad.

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Hier ook de 5de week. Maar wanneer stoppen die krampen? Het is irritant hah ...
Hier ben ik dus ook benieuwd naar! Nu 5+5 en af en toe echt flinke “menstruatiekramp”. Iemand ervaring hiermee en of het normaal kan zijn?

4 jaar geleden

Dat zijn krampjes vd zwangerschap. Heel normaal hoor.

4 jaar geleden

Hier ben ik dus ook benieuwd naar! Nu 5+5 en af en toe echt flinke “menstru ...
Heb ik ook maar is mijn eerste zwangerschap dus geen eerdere ervaringen. Heb de huisarts en het ziekenhuis (zou met starten met een fertiliteitstraject) en beiden gaven aan dat het erbij hoort, soort bandenpijn. Maar het maakt me toch wel onzeker. De 19e de eerste echo gelukkig.

4 jaar geleden

Hier 5 weken + 4 dagen, ook geregeld menstruatie achtige krampen. Schijnt te komen door het rekken van de baarmoeder. Niks ergs dus. Een warme pittenzak helpt mij goed. Uit ervaring van een eerdere zwangerschap kan ik zeggen dat iig bij mij bijna de hele zwangerschap bestond uit fases met buikpijn. Soms menstruatie krampen, soms darmen van slag, soms banden pijn.. zwanger zijn is niet een van mijn favoriete dingen 🙈(maar het zó waard), de kwaaltjes horen er een beetje bij. Vooral af en toe rustiger aan doen helpt kwaaltjes verminderen.