45 Reacties

3 jaar geleden

Misschien kun je ruilen met je vriendin? 🤣😉

3 jaar geleden

Fijn dat je zo eerlijk je gevoelens kan uiten op deze forum. Ik kan me voorstellen dat je voor het complete plaatje graag een meisje had gewild. Je vormt samen straks met 3 mannen een mooi gezin.

3 jaar geleden

Reactie op Kimvermeij

Misschien kun je ruilen met je vriendin? 🤣😉
🤣🤣🤣😩😩 ik weet! Maar dan had ik ook een zoontje gewild.

3 jaar geleden

Nou echte jaloerzie heb ik niet, maar na 2 meisjes vind ik het voor mn man ook erg leuk al zou het deze keer een jongen zijn. Maar inderdaad bovenal gezond.

3 jaar geleden

Die gevoelens zullen spontaan verdwijnen als je je zoon strax in handen hebt. Ik denk dat je eerder benijden bedoelt dan jaloezie. Jaloezie is dat je het een ander niet gunt ik denk vooràl dat je het jezelf ook gwn gunt

3 jaar geleden

Ik snap het hoor! Ik weet nog niet wat het wordt, maar ik dwing af dat het een meisje wordt😂 dat het een gezond kindje mag worden is uiteraard het allerbelangrijkste en ik ga ook super blij zijn met een stoer mannetje. Maar toch lijkt een meisje ons wel heel erg leuk. Als het dan toch een jongen blijkt te zijn hoop ik wel dat ik niet teleurgesteld ga zijn. We gaan het zien😜

3 jaar geleden

gewoon jurkjes aan speltjes in... roze aan alles kan he tegenwoordig.. nee zonder gekkigheid. je bent heel eerlijk over ue gevoel.. als je een jongen krijgt probeer t geluk in een mooi gezond knap jochie te zien ❤

3 jaar geleden

Komt helemaal goed. Ik zeg altijd je krijgt de kaarten gedeeld die voor jou bedoeld zijn.....

3 jaar geleden

Ik snap het helemaal. Eerste kindje bij mij. Van kinds af altijd gedroomd van een dochtertje. Gehoopt op een dochtertje tot de laatste seconde. En toen zei de gynaecoloog. Proficiat je krijgt een zoontje.. hoe slecht ik me er ook door voel. Ik was echt teleurgesteld. En nu voel ik me een slechte mama omdat die gevoelens niet weggaan. Ik kan het gewoon niet geloven dat ik een zoontje ga krijgen..

3 jaar geleden

nou om eerlijk te zijn intresseerd het me geen reet meer wat ik krijg. als het maar een baby word. jouw jaloerse gevoel ken ik alleen maar in andere die zwanger waren. en r is mij altijd gezegd. je mag alles voelen. als jij jaloers bent op je vriendin mag dat 🙃

3 jaar geleden

Dat snap ik wel beetje. Ik heb na 4 miskramen en 1 buitenbaarmoederlijke nu "Echt" zwanger waarbij het goed gaat. Ik ben ondertussen 35 jaar mijn man is net 40 geworden. Dus ivm wat wij meegemaakt hebben zal dit ons enigste kindje zijn en ik ben eerlijk ik heb wel een voorkeur. Woensdag avond zullen we het weten.

3 jaar geleden

Bij de eerst wilde ik graag een meisje ,dit werd een jongetje. Ik was weken echt teleurgesteld. Nu ben ik zwanger van de 2e en wil ik juist liever een jongen, omdat ik denk dat 2 jongens meer aan elkaar hebben. En dat is voor mij belangrijker dan het hebben van een meisje.

3 jaar geleden

Super dat je dit zo deelt en denk wat jij eerlijk beschrijft, dat vele dat denken maar niet altijd durven uit te spreken..😊. Want idd gezondheid is het belangrijkste maar dat weten we allemaal ook echt wel😁❤ en jongen of meisje...houden van doen we toch echt wel🙏❤

3 jaar geleden

Ik herken het wel. Heb zelf 3 broers en altijd enig meisje geweest dus droomde stiekem van een dochter. Maar je raad het, ik heb twee zoontjes (waar ik stapelgek op ben) we krijgen vrijdag hoop ik te horen wat we gaan krijgen en ik probeer me echt voor te bereiden op een jongen maar de hoop op een meisje is er heel erg. Dit zal echt de laatste zijn. Ik wil het graag van te voren weten om de teleurstelling af te handelen mocht die er zijn en straks vol op te kunnen genieten. Overigens had ik die zelfde hoop bij de tweede en gelukkig geen teleurstelling toen. Ik ging ook niet uit mijn dak, maar het was gewoon goed💙

3 jaar geleden

Wat knap van je dat je zo eerlijk bent! Ik begrijp je gevoel heel erg. Probeer het voor jezelf een plekje te geven en ik weet zeker dat als je kleine jongetje geboren is, je helemaal gek van hem bent ❤️

3 jaar geleden

Ik ging zaterdag voor geslachtsecho (14w) wij hoopte allemaal een meisje en het word een jongetje💙 dan heb ik 1 meisje 2 jongens even dacht ik oh shit maar later die dag kreeg ik bloedingen. Ben zo ontzettend dankbaar dat het niets ergs was want uiteindelijk de gezondheid is het belangrijkste. Wees niet te lang teleurgesteld straks vormen jullie vast een super mooi en leuk gezinnetje. ( knap dat je dit openlijk durft te vertellen)

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik kan ook erg jaloers zijn op mensen die oprecht geen voorkeur hebben.. Wij krijgen zeer waarsch weer een jongen en om me heen krijgen vriendinnen meiden, voelt heel rot. Ik kan me een leven zonder dochtertje niet voorstellen. Ik probeer mijn gevoel te accepteren, ik weet dat het wanneer het kindje er is ik hem echt niks kwalijk neem..is meer het missen van het andere geslacht. Sterkte en ik hoop dat dit voor ons beide goed gaat komen😘

3 jaar geleden

Haha, ik herken dat gevoel wel. Ik zag mijzelf altijd eerder met een dochtertje, maar had het gevoel dat ik in verwachting was van een jongen. Afgelopen vrijdag werd mijn vermoeden bevestigd en het is inderdaad wel even wennen, moet ik zeggen. 😁 Langs de andere kant ben ik natuurlijk erg blij en opgelucht dat het voorlopig goed gaat met de baby. Verder moet ik toegeven dat ik lieve jongens misschien wel schattiger vind dan lieve meisjes. Ook is het leuk dat ik mijn enige topper van een jongensnaam zal kunnen gebruiken en dat jongetjes volgens mijn schoonmoeder vaak meer naar hun mama toe trekken. 😉

3 jaar geleden

Wij hebben ook te horen gekregen dat ons tweede kindje een jongetje wordt. Had erg het gevoel dat het een meisje was dus wel even omschakelen! Zou het wel leuk vinden ooit een meisje te krijgen. Ben op jonge leeftijd mijn moeder verloren en het lijkt me leuk om ooit een moeder-dochter band te mogen ervaren. Dus ik begrijp je wel! We zijn uiteraard hardstikke blij hoor en voor de rest was ook alles goed en daar gaat het om. Ik ben 13+3

3 jaar geleden

Ik begrijp je gevoel volledig hoor! Wij zijn zwanger van ons derde. Was terug een jongen. Wij hadden echt heel graag nog een zusje gekregen. De gynaecoloog was ook zo goed als zeker dat het weer een jongen is. Deze week komt de uitslag van de nipt. Ik blijf toch een beetje hopen op een meisje. Ook ik voel me een beetje schuldig. Alsof ik niet blij ben met een derde zoontje ❤️