45 Reacties

3 jaar geleden

Dan maar duimen voor die 30% kans dat het een dochtertje wordt.! Kan me voorstellen dat het even schakelen is. Ik heb geen voorkeur, maar denk (nergens op gebaseerd, misschien omdat ik de jongensnaam die we bedacht hebben leuker vind dan de meisjesnaam) dat het een zoontje wordt. Wij laten ons verrassen bij de geboorte.

3 jaar geleden

Reactie op Roos-Roos

Dan maar duimen voor die 30% kans dat het een dochtertje wordt.! Kan me voo ...
Je zag duidelijk een lange piemeltje? Mijn moeder zei: het kan een lange clitoris zijn 🤣🤣🤣🤣🤣😩😩😩😩 30%is best wel veel dus laten hopen. Maar een zoontje is super welkom dan zijn ze met zijn tweetjes voor het leven beste vrienden!

3 jaar geleden

Ik snap precies wat je bedoeld. Ik schaam mij een beetje dat ik een voorkeur heb voor een jongentje, mijn eerste kindje. Maar uiteraard ben ik ook blij als het een meisje word. (denk ik)

3 jaar geleden

Haha hier precies hetzelfde.. mijn eerste een zoon en nu zei de gynaecoloog dat vermoedlijk de tweede ook een jongetje is. Maar ze kon nog niet 100% zeggen. Het lijkt me ook leuk om een meisje te hebben maar belangrijkste is dat hij/zij gezond is. En achteraf denk ik van ja een jongen is ook perfect, dan kunnen de 2 goede speelmaatjes worden.. En zoals jij zegt hopelijk de volgende een meisje hahah

3 jaar geleden

Nou meid ik zal zeggen je weet maar nooit.. ik was na mijn 3 zoons onverwacht ongepland zwanger van mijn dochter.. ik had mezelf erbij neer gelegd, ik wordt geen meisjes moeder! Ik had het niet durven dromen MAAŞALLAH! na 3 jongens een meisje 2 jaar later bleek weer een meisje en nu is het afwachten wat het word😅 mijn droom is hoe dan ook uitgekomen dus wie weet? Als het eenmaal voor je weggelegd is komt er een tijd dat je een dochter krijgt.. zolang je maar niet gemeen bent en een goede wil draagt İNŞAALLAH!!🥰

3 jaar geleden

Goedemorgen ik begrijp jou ook heel erg ik heb 3 prachtige zoons van 17 12 en 10jaar had geen zwangerschap meer verwacht maar nu toch echt bijna 16 weekjes zwanger van een meisje kon het eigenlijk niet geloven. Maar het kan dus echt. 🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Ik herken dit wel hoor! Wij weten het nog niet maar bij vriendinnen zijn de laatste 4 allemaal meisjes, statistisch gezien moet er nu toch echt weer eens een jongetje komen. Ik heb mijzelf nooit echt gezien als jongens mama, en ik moet onwijs schakelen. Ik schaam mij ook, maar ik houd mijzelf steeds voor dat ik van deze baby ontzettend veel houd, het is meer het idee dat er geen meisje komt dat mij verdrietig maakt. Dat staat echt los van het kindje in mijn buik. Ik weet wel dat ik het rete irritant vind als vriendinnen helemaal staan te jubelen dat ze een meisje krijgen, dat doet ergens wel gewoon beetje pijn 😊

3 jaar geleden

Reactie op Skybles

Ik herken dit wel hoor! Wij weten het nog niet maar bij vriendinnen zijn de ...
Herkenbaar..ik heb het ook al bij het zien van meisjes kleding als ik door een winkel loop.

3 jaar geleden

Na drie jongens heb ik ook sterk de hoop op een meisje. En kan ook soms beetje jaloers zijn als ik hoor dat een ander wel een meisje krijgen. Dus voel je niet er al te vervelend onder. Zulke gevoelens mag je gewoon hebben. En je mag er best over praten. ❤️

3 jaar geleden

En wij hoopten op een gezond kindje en moesten vorige week noodgedwongen bevallen met 14,5 week.. 😭 het is zo niet belangrijk wat je krijgt, wees aub zooooo dankbaar dat je een gezond kindje mag krijgen ook al is dat niet waar je op gehoopt hebt... Wij hebben nog geen kindjes, de vraag is of we ze überhaupt mogen krijgen... al krijg je 30 jongens wees met alle 30 even blij. 💙 En geniet van je zwangerschap 🤰🏼

3 jaar geleden

Reactie op LLS90

En wij hoopten op een gezond kindje en moesten vorige week noodgedwongen be ...
Heel veel sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op LLS90

En wij hoopten op een gezond kindje en moesten vorige week noodgedwongen be ...
Dat is echt vervelend voor je.. daar zijn geen woorden voor. Alleen de topic starter en vele waaronder ik mogen best over onze gevoelens praten. Natuurlijk zijn we blij welk geslacht het ook is. Alleen een gevoel kan je niet zomaar weg stoppen. Juist als je zoiets weg stopt en denkt dat je de enige bent of dat het verkeerd is gaat het je frustreren. Ik vind het knap dat ze dit durft te uitten en dan op een forum waar helaas ook verhalen/ervaringen tussen zit die vergelijkbaar is met die van jouw. En die mogen zij en jij ook delen. Dus nogmaals echt vreselijk en ik hoop dat je toch nog wel ooit een kindje mag en kan vasthouden want ook jij verdient dat geluk en het wonder. En ik zal zeker blij zijn met een vierde zoontje.

3 jaar geleden

Reactie op LLS90

En wij hoopten op een gezond kindje en moesten vorige week noodgedwongen be ...
Jeetje wat erg heel veel sterkte met jullie verlies😘 . Mag ik vragen wat er gebeurd is? ( als je niet wilt geen probleem)

3 jaar geleden

Dit heet ‘gender disappointment’ en is heel normaal om te voelen/ervaren. Google maar eens.

3 jaar geleden

Reactie op Mamavan2jen1m

Jeetje wat erg heel veel sterkte met jullie verlies😘 . Mag ik vragen wat e ...
Niet levensvatbaar, syndroom van Turner 😢

3 jaar geleden

Dat is echt vervelend voor je.. daar zijn geen woorden voor. Alleen de topi ...
Je mag alles denken en zeggen jullie net zo goed als ik ... alleen snap ik het zelf nooit als mensen voorkeur hebben.. :) Maar daar zal ik wel te simpel voor zijn.

3 jaar geleden

Reactie op muis2017

Dit heet ‘gender disappointment’ en is heel normaal om te voelen/ervaren. G ...
Zal ik eens doen

3 jaar geleden

Misschien kunnen jullie van baby ruilen 😜

3 jaar geleden

Reactie op LLS90

Niet levensvatbaar, syndroom van Turner 😢
Oh meid heel veel sterkte😘

3 jaar geleden

Ik begrijp jou ook heel goed, ik ben zwanger van de derde en dit is 70 procent hoogst waarschijnlijk weer een meisje. Bij mij is het dus andersom, ik had graag een jongen gewild. Ook omdat van de 14 kleinkinderen er maar 1 jongetje is. Als je het ene geslacht al hebt, dan heb je natuurlijk graag het andere. Wil niet zeggen dat het niet welkom is en dat je niet blij bent dat het kindje gezond is enzo. En je zal er net zo veel van houden als van de andere kindjes. Maar ik snap zeker wel dag je liever ook het tegenovergestelde geslacht had. Ik heb dat zelf ook