19 Reacties
4 jaar geleden
Wat fijn zeg! En wat een super leuke foto🥰 geniet lekker van elkaar op jullie eigen plekje!
4 jaar geleden
Wat fijn dat jullie nou lekker samen thuis zijn!! En wat een kleine strijder is jullie kindje. Maar jij en papa ook! Dapper en sterk geniet lekker van elkaar ❤️❤️
3 jaar geleden
Nou zeg, geen idee waar ik deze niet vorige week gezien heb! Maar wat een fijn nieuws! Hopelijk gaat het ook thuis steeds een beetje beter met hem!
3 jaar geleden
Dat moet een heerlijk gevoel zijn! Het is jullie zo gegund. Wat een spannende tijden. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk🍀
3 jaar geleden
Aah, super fijn dat jullie thuis zijn @skybles. Wat een knappe en sterke vent (al 8 pond, wat een strijder!! ). Ik vind het heel knap dat je je verhaal met ons hebt gedeeld, ik ken je niet, maar uit je berichten straalt een positief en krachtig mens. Powermama! Ik gun jullie alle liefde en geluk toe!❤️ Voor mij is jullie Jelte bofkontje van het jaar!
3 jaar geleden
Reactie op Tofman
Aah, super fijn dat jullie thuis zijn @skybles. Wat een knappe en sterke ve ...
Aaah dankjewel! Dat is erg lief om te horen 😊
Vanochtend had Jelte genoeg van zijn sonde dus toen mama niet keek heeft hij hem er stiekem zelf uit gerukt 🤭. Ook mogen we elke dag uurtje oefenen zonder zuurstof (gaat mega goed). We hebben hem dus eindelijk zonder kabeltjes kunnen bewonderen, en wat is die mooi!! 😍
3 jaar geleden
Die foto!!! 🥰 Dat mannetje!!🥰 Heel veel geluk, liefde en gezondheid voor jullie gezinnetje!
3 jaar geleden
Door jouw stoere en sterke Jelte vind ik Jelte ook opeens een hele toffe naam!😉🥰
2 jaar geleden
Ik moest vandaag aan jullie denken en ben heel benieuwd hoe het nu met Jelte gaat.