11 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje had die de afgelopen 2 weken ook. Paar dagen koorts dan weer weg en na 2 dagen weer koorts gehad tot hij een koortstuiping kreeg hij had keelontsteking in combinatie met zijn doorkomende tandjes dus misschien dat je zoontje ook gewoon doorkomende tanden heeft?

2 jaar geleden

Reactie op meliah

Mijn zoontje had die de afgelopen 2 weken ook. Paar dagen koorts dan weer w ...
Kan de koorts daat zo hoog van zijn?

2 jaar geleden

Ons dochtertje is 1.6 jaar, voor har eerste verjaardag was ze nooit ziek. Toen ze 1 werd ging ze naar het kdv, ze werd ineens vaak niet lekker en samen met koorts. We zijn naar de huisarts geweest en die kon er ook niks aan doen. Kindjes worden veel verkouden en ziek tot ze ongeveer 6 jaar oud zijn. Ja, wat moet je ermee.. super vervelend maar ook in mijn omgeving is dit zo. Ik heb standaard zetpillen in huis, en geef vaak een medicijn drankje van kruiden en honing. Ik woon zelf op Bonaire dus weet niet of je het in NL kan laten maken. Heel veel succes iig!

2 jaar geleden

Hier inderdaad ook vaak verhoging gaat vaak gepaard met doorkomende tanden

2 jaar geleden

Reactie op mamavanrijk

Kan de koorts daat zo hoog van zijn?
Blijkbaar wel want mijn zoontje had tot 40,5 koorts

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook vaak ziek en heel vaak koorts

2 jaar geleden

Onze zoon heeft wel 5 weken koorts gehad steeds rond de 39.. maar was er verder niet ziek van en nergensast van. Volgens onde ha maken kleintjes nogal snel koorts maar hoeft er niet altijd iets te zijn .. achteraf kreeg hij 4 kiezen tegelijk... Is je zoontje er ook echt ziek van? Zolang hij prima functioneert, en z'n ding doet zou ik mij proberen niet teveel zorgen te maken. Een kinderlichaam is zo'n bijzonder complex iets. 😅 snap er zelf vaak ook niks van waar t ineens vandaan kan komen.

2 jaar geleden

Elke maand heeft mijn zoontje wel enkele dagen koorts. Vrij lastig want hij mag dan de dag erna niet nr de creche, en dan is hij net genezen. Vandaag ook weer thuis met zoonlief terwijl het mijn vrije dag was en ik wel wat plannen had.

2 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Elke maand heeft mijn zoontje wel enkele dagen koorts. Vrij lastig want hij ...
Same here... Hoe los jij dit dan op?

2 jaar geleden

Ja heel herkenbaar! Hier elke eerste twee, drie dagen van de maand. Wel de maandag en dinsdag altijd, zijn standaard opvang dagen. Echt top. Elke maand kost het me zowat 2 vakantiedagen. Hou elke keer mijn hart vast😂😂. Maar waar het vandaan komt, geen idee

2 jaar geleden

Ik heb hier laatst een topic over gemaakt, ‘terugkerende koorts’. Mijn dochter heeft bijna elke week koorts. Gaat naar de opvang en sindsdien is het raak. Ik ben ook 1x bij de eerste hulp geweest omdat ze best wel rare trekjes had. Daar gaven ze aan dat het heel veel voorkomt dat kinderen zo vaak koorts hebben.