21 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben vorig jaar die van de Action gekocht. Die heb ik toen leuk gepimpt. De kleine vindt hem geweldig, maar is geen top kwaliteit. Een van de deurtjes valt er telkens uit en na een paar keer met haar pannen timmeren op de kookplaat zit daar een scherpe barst in. Ik snap dat ze er niet op had moeten slaan, maar het is natuurlijk wel kinderspeelgoed. Dus dit jaar krijgt ze er weer een 😆 Via een ander topic hier had ik er een gezien bij de Zara, die ziet er erg leuk uit

2 jaar geleden

Heb een keukentje van Kruidvat ontzettend leuk, ze heeft hem nu al vanaf dat ze 1 is

2 jaar geleden

Aangezien de foto's het niet doen 🤭

2 jaar geleden

Lidl! Met veel geluidjes en er zitten veel accessoires bij

2 jaar geleden

Dit is die van de Lidl

2 jaar geleden

Ik heb zelf het ikea keukentje via marktplaats overgenomen met veel accessoires erbij (die in de vaatwasser gedaan) en toen het keukentje zelf in de stijl van ons huis geverfd. Het leuke is dat de kookplaat gloeit. In het vakje van "de magnetron" heb ik een lichtje met bewegingssensor bevestigd (gewoon van de action) en het ruitje donker gemaakt met een antislip matje aan beide kanten voor het "echte" magnetron effect.

2 jaar geleden

Wij hebben hem ook via marktplaats gekocht en kregen heel veel accessoires erbij. Deze in de vaatwasser gedaan en klaar! Heel blij mee er wordt elke dag mee gespeeld. Die wij hebben is van de Ikea

2 jaar geleden

Wij hebben die van de Lidl van iemand over genomen, maar die is aan vervanging toe. Nu hebben wij bijgevoegde via Amazon gezien. Die komt er voor in de plaats.

2 jaar geleden

Dit is die van de Lidl
Deze hebben wij ook net in huis. Die krijgt ze volgende maand voor dr 2e verjaardag. Mn zus heeft deze ook en is er heel tevreden over.

2 jaar geleden

Deze heeft ons nichtje. Wij kopen 'm voor Bibi haar tweede verjaardag! Mooi ding, goede kwaliteit!

2 jaar geleden

Reactie op Anneke501

Deze hebben wij ook net in huis. Die krijgt ze volgende maand voor dr 2e ve ...
Hier krijgt ze hem volgende maand voor haar 2e verjaardag 😄 mijn man heeft hem al klaar staan op zolder en zat er zelfs mee te spelen🤣

2 jaar geleden

Wij hebben deze 😁

2 jaar geleden

Hier ook al jaren de Ikea staan. Blijft goed van kwaliteit en Sem speelt er al een tijdje graag mee

2 jaar geleden

Dit is die van de Lidl
Die heeft Mees ook! Groot succes hier 😁

2 jaar geleden

Wel een tip welke je niet moet hebben..die van de aldi. Super wiebelig en meneer drukt hem zo om. Het is ook plastic maar toch. Het leek zo'n leuk ding 😂 Bij oma is hij gek van het ikea keukentje. Erg stevig en die kan je nog pimpen eventueel.

2 jaar geleden

Reactie op pcat11

Wij hebben deze 😁
Wij ook, echt een succes, en staat mooi in de woonkamer!

2 jaar geleden

Wij een gepimpte ikea 2e hands van MP

2 jaar geleden

Ik weet niet of je iemand in je omgeving hebt die handig is? Mijn man is nu bezig met een keukentje te maken. 🥰

2 jaar geleden

Die van little dutch is ook erg leuk, en regelmatig in een aanbieding

2 jaar geleden

Wij willen een tweedehands keukentje opknappen en aanpassen aan onze smaak. Heeft iemand ervaring met opknappen van een Kidscraft keukentje? Ik vraag me met name af of het geschilderd kan worden...