102 Reacties

4 jaar geleden

Ik weeg nog hetzelfde, maar mijn eetlust is dan ook door de misselijkheid enorm gekelderd. Geen trek meer en mijn porties worden steeds kleiner. :(

4 jaar geleden

Ik ben 12+6 weken en nog niets aangekomen. Moet zeggen dat ik ook echt heel erg op mijn eten let, het moet er straks ook allemaal weer af. 😅

4 jaar geleden

Ik ben 12 weken en 3 kilo aangekomen... Denk ook doordat naar het toilet gaan heel moeilijk gaat... En wat je zegt we kunnen niet naar de sportschool. En ik ben helaas niet genoeg gemotiveerd om thuis te gaan sporten.

4 jaar geleden

11+4 weken en ik ben 3kg aan gekomen poee dit hoort nog niet zoveel te zijn dus hoop niet al teveel meer aan te komen deze weken hahahha. Daarnaast beweeg ik zo veel minder en grijp ik thuis veel sneller naar snacks en door de misselijkheid wil ik iets weer te eten pakken zodat het even verminderd😪

4 jaar geleden

Ik ben nu 12+4 en ben nu 1 kilo aangekomen. Probeer wel klein beetje op mijn eten te letten. Maar dat is best lastig als je zoveel honger hebt hahah maar dan probeer ik iets verantwoords te eten. Ik heb ook nog een peuter van 2 rondrennen die mij nog wel de nodige beweging geeft hihi

4 jaar geleden

Ik ben ook vandaag 10 .5 maar ben nog niks aangekomen. De eerste week toen ik het wist viel ik een halve kg af en die is er nog niet volledig aan. Bij mijn dochter was ik nu ongeveer al 1kg5 aangekomen ongeveer maar toen kon ik gewoon alles door eten. Nu ben ik redelijk misselijk soms . Mijn maag zit direct vol, eten gaat soms moeizaam. Eet een hele dag door hele mini kleine beetjes, dat helpt. Denk dat 3 kg normaal is wanneer je de curve bekijkt want je darmen houden veel meer voedsel vast in het begin, ook daar heb ik geen last van want heb spastische darmen. Die zijn nu eigenlijk door zwanger te zijn in balans. Enkel eergisteren zware diarree maar was snel over.

4 jaar geleden

Van mijn vorige zwangerschap kan ik mij trouwens nog herinneren dat het heel verschillend kan gaan hoor. Je kan nu best veel aangekomen zijn , maar dat je bijvoorbeeld in het 2e trimester heel weinig aankomt.

4 jaar geleden

Ik was bij mijn eerste in de eerste twaalf weken vijf kilo aangekomen. Uiteindelijk ben ik elf kilo aangekomen in de hele zwangerschap. Nu zit ik na 11 weken op +1 kilo.

4 jaar geleden

10+2 en bijna 1 kilo afgevallen. Ik ga er vanuit dat ik dat binnenkort wel weer inhaal.

4 jaar geleden

De weegschaal en ik zijn geen vrienden. En weet dus niet precies wat ik ben aangekomen. Sinds wij proberen zwanger te worden gingen de kilo's eraan, er weer wat af weer eraan. Heb heel erg veel hormonen moeten spuiten ivm traject en hoeveel het is nu geen idee. Heb al lang de weegschaal afgezworen 😂

4 jaar geleden

Was in de eerste week (tussen week 4 en 5 zegmaar) al 2 kg aangekomen😱 inmiddels 9+2 w zwanger en van die 2 kg erbij is er weer 1 af haha

4 jaar geleden

Ik ben 10 weken en al 4 kilo aangekomen.. Bij mijn vorige zwangerschap in totaal 25 kilo aangekomen.. Gelukkig ging het er vanzelf net zo hard weer af 😅

4 jaar geleden

Ik ben net voor de zwangerschap al aangekomen door hormoon spuiten. Sinds ik zwanger ben, tot nu toe kleine kilo aangekomen en blijf nu al 3 weken op gewicht.

4 jaar geleden

11w +1 kilo ☺

4 jaar geleden

Bliif gezond eten en dan nog kan je aardig wat aankomen en wat je zegt de corona crisis helpt er ook niet echt bij. Ik ben nog niets aangekomen.

4 jaar geleden

Reactie op Nesja35

Ik ben 12 weken en 3 kilo aangekomen... Denk ook doordat naar het toilet ga ...
Nee die motivatie heb ik ook niet om thuis te sporten. Ik heb nu wel tegen mezelf gezegd dat ik elke dag iig 50 squats moet doen. Paar keer per week ga ik met mn vriend een stuk wandelen maar dat komt me soms ook wel de neus uit hahaha

4 jaar geleden

Ik ben 10+5 en ben 2 kilo afgevallen doordat ik niet veel weg krijg

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Ik ben net voor de zwangerschap al aangekomen door hormoon spuiten. Sinds i ...
Ik heb ook hormonen gespoten dus zou idd ook daar nog mee te maken kunnen hebben, maar ik heb me toen niet meer gewogen. Ik probeer wel gezond en gevarieerd te eten, maar ja een koekje of stukje chocola is snel verleidelijk 😁

4 jaar geleden

Begin gewicht, 66,5 Gewicht nu met 13+1 65,8. Ik was flink afgevallen door de misselijkheid, woog met 11 weken 63,2 kilo. Nu de laatste anderhalve week kan ik weer eten.. En dat uit zich in deze kilo's. 👌🤣

4 jaar geleden

Ik heb geen idee hoeveel ik ben aangekomen. Kan mezelf beter niet wegen ivm slecht zelfbeeld voel me altijd te dik terwijl in dat absoluut niet ben. De eerste weken at ik weinig, nu sinds begin van de week continue trek...