102 Reacties

4 jaar geleden

Nu 12+2 weken zwanger. Ik begon met een gewicht van 56kg. Ik houd veel vocht vast deze zwangerschap, echt heel irritant als je het mij vraagt 🙄 Dus woog in mijn 8e week al 63,5. Gelukkig is het daarbij gebleven tot nu. (Vorige zwangerschap in totaal 14 kg aangekomen, hield toen geen vocht vast)

4 jaar geleden

Nu precies 13 weken en 0,5 kg aangekomen. Volgens mij prima op schema

4 jaar geleden

Ik zit nu op 9 en een halve week en heb er 1 kilo bij

4 jaar geleden

Geen idee, ben al behoorlijk gegroeid maar ga me er alleen maar druk om maken als ik me weeg...

4 jaar geleden

Tussen de 1 en 1,5 kg aangekomen en vandaag 10 weken zwanger. Bij mij zijn t sowieso m’n darmen. Ben erg geobstipeerd. Ik probeer wel voldoende water te drinken en om de dag een home workout te doen.

4 jaar geleden

Ik zit op ruim 9 weken en ben ongeveer 2 kilo aangekomen. Heb erg veel honger en daar geef ik aan toe omdat ik anders slap en misselijk word. Geen chips/snoep maar bijvoorbeeld een extra broodje. Lichaam vraagt er blijkbaar om en extra kilo’s neem ik dan maar voor lief zo lang het niet uit de hand loopt.

4 jaar geleden

Ik ben 13 + 4 en ik ben ongeveer 1 kilo aangekomen. Hopelijk blijft het zo minimaal mogelijk, want ik heb al overgewicht 😕

4 jaar geleden

Lieve lieve mensen.. Vriendinnetje van me kwam 30 kilo aan tijdens haar zwangerschap. En amderhalve maand na de bevalling was ze er al 25 kwijt, zonder wat te doen. Vaak houden vrouwen ook gewoon enorm veel vocht vast! Em vergeet niet dat half Nederland de afgelopen tijd ook aan is gekomen nu we allemaal thuis zitten en amper bewegen :)

4 jaar geleden

Ik ben 12 weken en tot nu toe alleen nog maar afgevallen door misselijkheid. Vorige zwangerschap 25 kilo aangekomen, is zo verschillend per persoon maar ook per zwangerschap. Denk zo lang je niet ongezond eet en zo veel mogelijk beweegt je het nooit verkeerd kan zijn;)

4 jaar geleden

Hallo meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap bij deze! ik ben al 6 kilo aangekomen in 10 weken zwangerschap 😓nou was ik gelukkig heel slank voordat ik zwanger was. Dus dat scheelt in de BMİ ik eet gewoon veel anders blijf ik misselijk.. Fijne zwangerschap toegewenst gezond en wel Girls!🌟🍀🤰

4 jaar geleden

Vandaag 10 weken en in totaal 6 kilo afgevallen. Vorige zwangerschappen gebeurde dat ook, toen kwam ik in totaal maar 4/5 kilo aan, dus zat op dag van geboorte nog onder mijn startgewicht. Ben benieuwd hoe het nu gaat!

4 jaar geleden

Reactie op grace81

Vandaag 10 weken en in totaal 6 kilo afgevallen. Vorige zwangerschappen geb ...
Hoe kan dat dan? 😱😜 Ben je misselijk en geef je veel over?

4 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 13 w van mijn 2e kindje. Ik was veel aan het sporten en ben dus topfit deze zwangerschap ingegaan. Ik was toen de zwangerschap begon 63,3 kg en nu 71,3 kg. Precies 8 kg erbij dus. Bij mijn 1e zwangerschap was ik in totaal 19 kg aangekomen en was toen binnen een week na de bevalling weer terug op mijn oude gewicht. 😘

4 jaar geleden

Hier 12+4 weken zwanger en nog niks erbij. Bij mijn eerste zwangerschap was ik 23 kg bij gekomen en dat was veel te zwaar voor mijn bekken. Dus ik doe er alles aan om niet te veel aan te komen. Ik eet nog mijn normale hoeveelheid, sport 3x per week, waarvan 2x hardlopen. En als ik honger heb, dan drink ik net zo lang water tot ik geen trek meer heb.

4 jaar geleden

Tot 11 weken 0kg aangekomen maar nu ineens 2kg erbij . Vandaag 13 weken..

4 jaar geleden

Vandaag ben ik 12+4 en toevallig vanochtend maar weer even gewogen. Ben nu in totaal 1,4 kilo aangekomen maar voor m'n gevoel kan het meer zijn door minder spieren en meer vet vanwege het amper sporten. Hiervoor sportte ik iedere dag.

4 jaar geleden

Ik ben 12 weken zwanger en 1,5 kilo aangekomen. Normaal heb ik een platte buik maar die is nu echt mega opgeblazen hihi

4 jaar geleden

Ik ben nu 10+3 en 1kg aangekomen. In mijn vorige zwangerschap 25kg aangekomen, waarvan 20 eraf gekregen.. Toen sporten ik vanaf het begin niet meer. Nu sport ik nog wel 2 a 3 x per week.. Maar het kan in 1 keer hard gaan... Maar niet te streng zijn voor jezelf!

4 jaar geleden

ben 10+4 en 1,9 kilo aan gekomen

4 jaar geleden

13+5 weken en bijna 1kg erbij.