471 Reacties

3 jaar geleden

26+4 en 11kg aangekomen

3 jaar geleden

26.5 weken en 8kg aangekomen, ik hoop z贸 dat ik deze zwangerschaps niet weer 20 kg aankom馃槺 ik ben maar 1.58cm dus ik was net een balletje bij onze eerste馃檲

3 jaar geleden

30weken 14kilo aangekomen

3 jaar geleden

27+2 en 0.5 kilo aangekomen 鈽猴笍

3 jaar geleden

27w en 9 kg erbij :)

3 jaar geleden

Vandaag 28+1 en zo'n 5 kg erbij

3 jaar geleden

25+3 en 13 kilo aangekomen 馃槄 voor het eerst ooit de 70 kilo aangetikt.. m鈥檔 bovenbenen groeien helaas ook mee, draag m鈥檔 buik wel naar voren. Gezond eten en bewegen, verder is er weinig aan te doen denk ik.

3 jaar geleden

28 weken en 6 kilo aangekomen

3 jaar geleden

Ik 25 weken en al 11 kilo!!

3 jaar geleden

Na 29 weken zwangerschap bijna 20kg bij gekomen

3 jaar geleden

Op vorige controle ook al 10 kilo bij. Moet wat opletten met wat ik eet... 馃檮. Maar is zo moeilijk heb zin in alles 馃槂. Nu 28 weken. Bij mijn eerste 15 kilo bij, maar dit zal meer zijn.

3 jaar geleden

Ik ben 28+2 en afgelopen zaterdag was er 2,7kg bijgekomen. Ik denk dat ik nu wel wat lichter ben, omdat de medicijnen voor m'n darmen eindelijk zijn gaan werken. Bij m'n eerste was ik 23kg bijgekomen, dus ik probeer deze keer goed op te letten wat ik eet. Mn BMI is met 28 wel aan de hoge kant, dus ik mag niet te veel aankomen (maximaal 11 of 12 kg dacht ik).

3 jaar geleden

Ik ben nu 29 weken zwanger en ben 8 kilo aangekomen

3 jaar geleden

26.5 weken en 9 kilo aangekomen 馃槃

3 jaar geleden

Bijna 26 weken en -2,5 kg

3 jaar geleden

29 weken en 10 kg

3 jaar geleden

27+5 weken en 1kg aangekomen, wel al een enorme buik haha

3 jaar geleden

Nu 28+5 en heb de 15 kilo aangetikt, maar er is nu ook weer iets van af.

3 jaar geleden

Ik wil het niet weten haha weet niet eens wat ik woog voor mijn zwangerschap

3 jaar geleden

25+5, 10kg afgevallen in de eerste 4 maanden, daarvan nu 3kg aangekomen. Ik weeg nu 74.5kg bij 1.81m. Mijn armen en benen zijn slanker geworden, ik heb een heel bescheiden buikje, het ziet er nog steeds niet heel zwanger uit. Had ik bij de vorige zwangerschappen ook, dus ik maak me niet al te druk.