471 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Gerda118

25+6 en laatste keer dat ik op de weegschaal stond (ruim een week geleden) ...
Haha ik heb precies hetzelfde! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat de kleintjes gezond zijn! ❤️

3 jaar geleden

28+3 en 8 kilo aangekomen.

3 jaar geleden

27+0 en al 17kg aangekomen

3 jaar geleden

26+3 en in totaal nu ook 9 kilo aangekomen.. Ach, vind het eigenlijk nog best meevallen als ik kijk naar mijn opgezwollen enkels, polsen en benen 😂

3 jaar geleden

28w3d en ik ben 8kg bijgekomen tot nu toe.

3 jaar geleden

Bijna 26 weken en 6kg aangekomen

3 jaar geleden

29 werkjes en nu 11,5kg aangekomen

3 jaar geleden

İk ben op dit moment 25+5 en ben al 15 kilo aangekomen.. 🤦‍♀️🤷‍♀️ alleen moet ik wel zeggen dat ik in het begin van de zwangerschap veel aankwam en nu ongeveer om de 2 weken een kilo. Daarnaast ook veel vocht vasthoud door het weer van de zomer! Moet nog lang en hopelijk wordt het niet meer dan 20 kilo in totaal we will See! 😜🤗

3 jaar geleden

Bij de controle van de week 28 weken en 6,5 kilo aangekomen. Verder sta ik niet op de weegschaal 🙈

3 jaar geleden

Nu 8 kilo ben 25 weken... en pas vanaf 20 weken kwamen die kilo's eraan, wordt dus nog wat 🤣

3 jaar geleden

26+2 weken en 6kg aangekomen, 4de zwangerschap. Nu 65 kg was nog niet terug op mijn oude gewicht van 54/55 kg voor de zwangerschap ivm miskraam van een tweeling vorig jaar.

3 jaar geleden

27 weken, +9. Ik kom van 60

3 jaar geleden

26 + 6 weken en 12,5 kilo. Ik schrik wel elke keer op de weegschaal 🙈

3 jaar geleden

27+2 en 3 kilo en een behoorlijke buik er bij. Heb het idee dat de kleine beeb mij grotendeels opeet; mijn billen en benen zijn compleet geslonken 😂

3 jaar geleden

29 weken, 15 kilo, waarvan de afgelopen 2 weken 2 kilo per week. Volgens de verloskundige is het wss vocht. Laten we het hopen , ik voel me inmiddels erg rond. Voel me hier echt niet fijn bij.

3 jaar geleden

Reactie op bj90

Haha ik heb precies hetzelfde! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat de ...
Haha precies! Vind het allemaal ook geen enkel probleem❤

3 jaar geleden

25+2 en ik ben nu 3.5 kilo aangekomen.

3 jaar geleden

25 weken en op eigen weegschaal nog niks. Laatste x dokter( 4weken terug ) 2kg

3 jaar geleden

26+5 weken en 10kg aangekomen. 2e zwangerschap. In mijn eerste zwangerschap lang zo veel niet aangekomen. Toen 6kg in totaal. Maar ik heb er geen problemen mee! Ik kom van 52kg en ben al jaren bezig om wat aan te komen. Bij mij zijn de zwangerschaps kilo's daarom ook meer dan welkom 🥳

3 jaar geleden

28+5 en 17.6 kilo. Ben van 63,3 kilo naar 80,9 kilo gegaan