16 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Ans31
Is jou goed recht dat je er eerst wil kijken hoor. Je moe het zelf aan voel ...
Dank je wel voor je reactie. Ja is een opvang en peuterschool. De volgende dag heb ik haar weer gevraagd om langs te komen. Toen gaf ze aan van dat ik niet zomaar kan komen en dat ik haar moet vertrouwen en mijn familie lid is ook tevreden en kritisch over alles. Ze gaf toen aan dat als ik ze ga doen ze mijn dochter van de lijst gaat weghalen. Ik heb daarna zo gehuild. Nog nooit heeft iemand me zo slecht laten voelen. Ik bedoel ik mij kind die ik bij jou wil zetten
2 jaar geleden
Reactie op Ans31
Is jou goed recht dat je er eerst wil kijken hoor. Je moe het zelf aan voel ...
Nou jaa. Dit lig totaal niet aan jou hoor. Als dit mij zal over komen zal ik niet eens willen dat me kind daar na toe ga. Niet verkeerd bedoelt hoor maar ze moeten blij zijn dat je interesse toon en graag een kijk je wil nemen. Zijn er niet nog andere opties waar je na kan kijk? Weet niet waar je woon?
Zal ook zeker een klacht indienen niemand wens zo behandeld teworden.
2 jaar geleden
Ik heb dit ook meegemaakt weken moeten wachten op een wachtlijst daarna eindelijk een telefoontje gekregen maar ik mocht niet binnen komen kijken of een rondleiding krijgen vanwege Corona. Nou de Corona maatregelen zijn allang van de baan dus vond het maar een slap excuus. Je wilt toch weten waar je je kind achterlaat! Ik heb toen de weken die ik heb verspild door op de wachtlijst te staan gewoon voor lief genomen en gekeken naar kinderopvang die wat verder zijn. Ik kreeg een hele lieve manager en kreeg gewoon een tour en mocht er de eerste keer bij blijven zodat hij kon settelen. Superfijn!
2 jaar geleden
Is echt niet normaal hoor! Zelfs in Corona tijd met alle strenge regels, mocht ik langs komen om te kijken. Alleen de groep zelf mocht ik niet op.
Hopelijk heb je nog andere opties want dit is echt vreselijk gedrag wat er word getoond
2 jaar geleden
Het is je recht om te kijken voor een school van je kind! Deze reactie en mentaliteit vind ik niet kunnen.
Kan je ergens een melding van maken? ", niet vriendelijk behandeld?
Ik zou kijken voor een ander plekje. Desnoods een dagje kdv zodat ze toch een dag heeft waar ze wat kan leren en met andere kinderen kan spelen. Succes met je keuze en zoektocht.
2 jaar geleden
Ik zou deze kdv gelijk als keuze laten vallen. Wat je zegt, het is al moeilijk genoeg om je kind ergens achter te laten. Dan moet je er wel een goed gevoel bij hebben natuurlijk en dat gaat nooit meer lukken bij deze kdv.
Het is echt normaal om een keer te komen kijken, of dit nou op de groep is of niet. Wij hebben een super fijne kdv, leuke begeleiders, mooie locatie en heb er een top gevoel bij.
Laat jezelf niet gek maken door deze rare vrouw en ga nog even door met zoeken. Het juiste kdv ga je echt wel vinden!
2 jaar geleden
Echt bizar! Je gaat je kind daar eventueel achter later, een rondleiding is echt wel het minste waar je recht op hebt