14 Reacties

één jaar geleden

Misschien nachtmerries? Ik zou gewoon lief en troostend tegen hem praten, zodat hij weet dat je er voor hem bent en hem zelf maar even rustig laten worden.

één jaar geleden

Wij hebben dat ook gehad met ons zoontje, en er heeft toen iemand Reiki toegepast op hem op afstand. Toen kwam er van alles uit en heeft de behandeling wel super geholpen! Het duurde na de behandeling wel een week maar je zag de dag erna wel al verschil in zijn gedrag ook overdag terwijl het probleem in de nacht was. Je moet er in geloven, maar ik dacht toen nooit geschoten is altijd mis. En als er weer ooit iets met ons zoontje app ik haar en dan kijkt ze weer een keer naar ons zoontje

één jaar geleden

Google eens op night terrors. Misschien is dit vergelijkbaar.

één jaar geleden

Mijn zoontje sliep ook altijd heel goed en hier ook vergelijkbaar verhaal.. ik dacht dat het een fase zou zijn

VRIEND

één jaar geleden

Google eens op night terrors. Misschien is dit vergelijkbaar.
Deze wilde ik ook als tip meegeven na te lezen. Onze dochter heeft ook nachtangsten gehad. Heel intens en slopend. Knuffelen of troosten werkte niet, alleen maar van zich aftrappen. Wij legde haar dan ook maar op het tapijt dan kon ze zichzelf en ons geen pijn doen. En dan om de zoveel tijd weer proberen toch te troosten of fles te geven. Vind het zo sneu dan niks te kunnen doen. Bij twijfel, of gewoon steun dat je op de goede weg zit kan je altijd het consultatiebureau bellen. Dit kan ook als morele steun helpen. Sterkte en denk ook aan jullie zelf, misschien kan ze een keer een nacht uit logeren zodat jullie kunnen bijkomen?

één jaar geleden

Hier hielp het als ie wat te drinken had. Nu staat er standaard een beker water in zn bedje. Hier was het niet in de nacht, maar hij werd al heel vroeg huilend wakker. Sinds hij water heeft gebeurt dat niet meer.

één jaar geleden

Bedankt voor de reacties, helpt ook al als steun😊 Ik zat zelf ook aan nachtmerries te denken, maar gezien hij niet te troosten is. Aan de nachtangsten is niet zoveel te doen geloof ik, maar denk ik ook niet helemaal omdat hij bij z’n papa wel rustig wordt. Nu heeft hij vannacht ineens wel weer super goed geslapen, dus ik houd het maar gewoon op een fase (zoals altijd🙈) En morgen hebben we een avondje uit, dus even lekker ontspannen 😊

één jaar geleden

Reactie op K10392

Bedankt voor de reacties, helpt ook al als steun😊 Ik zat zelf ook aan nach ...
Geniet van je avondje uit ;)

één jaar geleden

Reactie op Ro2020

Hier hielp het als ie wat te drinken had. Nu staat er standaard een beker w ...
Ja bij ons ook. Ik heb zelf ook altijd een beker water bij mijn bed staan.

één jaar geleden

Ik denk dat het een combi is geweest want hij vind mama nu ook weer leuk, maar ik geef hem nu een fles met water en daarna gaat hij direct weer slapen. Voorheen maakte ik een flesje melk warm en dat wilde ik zo min mogelijk doen, maar ik vermoed dat hij toch erge dorst heeft snachts. Dus nu even een oplossing vinden dat hij snachts zelf kan drinken

één jaar geleden

Reactie op K10392

Ik denk dat het een combi is geweest want hij vind mama nu ook weer leuk, m ...
Ik heb deze beker bij mijn dochtertje in bed staan. En deze lekt gelukkig echt niet. Ik heb hem in Duitsland gekocht bij Kaufland, maar online kan je hem ook bestellen. 360 beker van NUK. Ook als hij langere tijd op zijn kant ligt (hele nacht) lekt hij niet.

één jaar geleden

Reactie op Voldemort

Ik heb deze beker bij mijn dochtertje in bed staan. En deze lekt gelukkig e ...
Ah dat is een goeie, ik ga eens kijken! We hebben de munchkin 360 beker maar hier gooit hij vaak ook mee en dan lekt hij wel dus misschien een goeie oplossing

één jaar geleden

Reactie op K10392

Ah dat is een goeie, ik ga eens kijken! We hebben de munchkin 360 beker maa ...
Ja die heb ik ook gehad. Rotding! Hij leek mij handig met die 2 oren. Maar na een paar keer vallen/gooien bleef hij lekken. Mijn moeder had zo'n NUK voor mij gekocht in Duitsland en die leek mij juist onhandig omdat hij geen oren heeft. Maar niets is minder waar. Ze houdt hem goed vast. En vallen of gooien, geen probleem.

één jaar geleden

Hier gebeurt dat ook weleens. Precies hetzelfde. Maar bij papa net zo goed. Hij wilt dan gewoon doorslapen en is hartstikke moe. Beetje boos dat ie wakker is geworden, ofzo. Dus hier hoeft hij geen drinken, knuffel, niks. Enige wat helpt is beetje bij hem zitten en rustig zingen, neuriën en vooral niet teveel aandacht of prikkels geven. Dan wordt hij vanzelf rustig. Want als ik wegga is het huilen. Het enige wat hij wilt is aanwezigheid en gevoel dat je er bent.