9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Als 92 al te groot is zou ik zeker geen 98 doen 馃槣 Misschien broekjes 92 en shirts 98 of ook nog 92? Ligt wellicht ook aan het merk...

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje zit nu in boekjes maat 86 en bovenkleding 86 en 92. Ik ben ook al wat kleding voor het najaar aan het kopen aangezien ik in oktober ga bevallen en dan dus niet zo snel kan winkelen. Ik koop nu 92 broekjes en 92 en 98 truien. Ik verwacht dat hij najaar begin winter met 92 nog prima uit de voeten kan. Iets duurdere kleren koop ik in 98. Is het nu nog wat te groot maar kan hij het de hele winter aan.

茅茅n jaar geleden

O dit is zo lastig ja! Hier zit ze al een behoorlijke poos in maat 92, maar soms ook nog wel 86. Ik twijfel soms ook welke kledingmaat ik nu moet kopen voor in de winter. Maar volgens een standaard maattabel zou ze vanaf november (dan zijn ze 2) zo ongeveer in maat 98 zitten. Aangezien die tabel tot nu toe altijd nog wel aardig klopt, denk ik dat ik ook voor 98 ga shoppen.

茅茅n jaar geleden

Ik zou persoonlijk wachten tot het effectief zo ver is en dan pas kopen. Heb me al serieus vergist daarin dus op voorhand kopen doe ik niet meer 馃槃 wat grote maten al. Mijn zoontje zit nu volop in maatje 80. Voor de reis omdat alles al id valies lag, had hij zelfs nog kleren aan van vorige zomer (68/74) en was niet zoveel te klein 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lolie84

Ik zou persoonlijk wachten tot het effectief zo ver is en dan pas kopen. He ...
Grappig, hier precies hetzelfde! Ze past broekjes veelal maat 80 en bovenstukjes maat 86. Vorig jaar zomer had ik maat 68/74 (74 was toen echt op de groei). Sommige van die kleding pastte ze nu nog (vooral de korte broekjes).

茅茅n jaar geleden

Waarom wil je nu al kleding kopen voor de winter? Ik zou ook wachten tot je het nodig hebt. Ik vind dat kleding ook al heel snel in de sale gaat voor die kleintjes.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Waarom wil je nu al kleding kopen voor de winter? Ik zou ook wachten tot je ...
Nou omdat vaak alle kleding wat ik heel leuk vind, uitverkocht is. Maar je hebt wel gelijk

茅茅n jaar geleden

Reactie op lunaapple

Grappig, hier precies hetzelfde! Ze past broekjes veelal maat 80 en bovens ...
Hahah ja dat is toevallig! Oh dat is wel handig, dat ze dat nog past

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje zit qua broekjes in 86/92 en bovenkleding 92. Ligt wel heel erg aan het merk. Ik koop vooral kleding in de sale of via vinted en heb al 2 bakken met kleding voor de volgende maat. Deze manier bevalt mij prima. Als ik kijk hoe lang mijn zoontje in maat 86/92 heeft gezeten, kan ik met 92/98 denk ik ook wel lang doen dus zal hij al die kleding wel dragen. Maar ik kan me ook voorstellen dat het lastig inschatten is en dat je misschien beter iets langer kunt wachten met kleding kopen.