20 Reacties

één jaar geleden

Volg even mee mijn dochter is gek op kleuren 😍 magnetisch tekenbord is hier ook helemaal een succes ze heeft er inmiddels al 2 versleten 😂

één jaar geleden

Op het kdv maakt dax vaak met verf iets op papier, geverfde sokken, een ketting met geverfde penne. Ik heb laatst hem op papier met stift laten kleuren en daar bloemen van geknipt. Ik heb hem stenen laten verven en die op een fotolijst geplakt met een foto erin van hem en zn vader met de tekst YOU ROCK.

één jaar geleden

Fotolijst met geverfde stenen

één jaar geleden

Op het werk hebben we wel eens sokken gekleurd, voor helden op sokken. Thuis heb ik wel eens een 4luik aan foto's, met op elke foto een letter PAPA die mijn dochter vasthield. In het 1e jaar een canvas helemaal geverfd of een handafdruk en daar een taartje van gemaakt. Ook leuk is iets van hout om te verven, bv fotolijst of vogelhuis. Laatst voor de verjaardag van de oma's op 2 houten schijven de handafdruk, touwtje om ze te verbinden: dikke knuffel!

één jaar geleden

Verfen, kleuren, of een soort kwast van een wc rol maken en daarmee laten stempelen.

één jaar geleden

Zo dus

één jaar geleden

En laatst laten stoepkrijten, fotolijstje geverfd foto laten afdrukken en dat gegegeven

één jaar geleden

Wij doen vaak iets met hand of voet afdrukken. Maar stempels vind ze ook heel erg leuk.

één jaar geleden

Dit kan je niet weggeven. Maar wel ideaal om te doen. Olivia wil namelijk zo’n 10x per dag verven en ik wil niet 10x per dag die troep 😅 Voor verjaardagen heb ik vaak kaarten van Irmadammekes. Zijn witte kaarten met een lijntjes tekening erop. Die kleurt Olivia dan in en plakt ze vol met stickers.

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Dit kan je niet weggeven. Maar wel ideaal om te doen. Olivia wil namelijk z ...
Wat leuk!! Waar zijn deze van?

één jaar geleden

Reactie op Janine1990

Wat leuk!! Waar zijn deze van?
Van SES. Echt ideaal, alleen een beetje water in een bakje en zodra dat op de tekeningen komt verschijnen de kleuren. Na 5 min trekken de kleuren weer weg. Kan je redelijk onbeperkt opnieuw gebruiken dus https://www.bol.com/nl/p/ses-my-first-verven-kleuren-met-water-zonder-geknoei/9200000057558102?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één jaar geleden

Reactie op Janine1990

Wat leuk!! Waar zijn deze van?

één jaar geleden

Reactie op Janine1990

Wat leuk!! Waar zijn deze van?
Nu heb je ook bij hema online waterkleurboeken en bij zeeman zag ik ze nu ook in de winkel! Ideaal.

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Van SES. Echt ideaal, alleen een beetje water in een bakje en zodra dat op ...
Ik ben ook groot fan van schilderen met water, ideaal!

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Dit kan je niet weggeven. Maar wel ideaal om te doen. Olivia wil namelijk z ...
Heel leuk! Ik heb het meteen besteld voor de vakantie!

één jaar geleden

Hier toch maar eens de kinderlijn uit de kast gehaald op uit te proberen. Pelle vind het helemaal leuk! Voor opa gemaakt die zondag jarig is!

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Dit kan je niet weggeven. Maar wel ideaal om te doen. Olivia wil namelijk z ...
Groot succes!

één jaar geleden

Hier op het kdv vorige week aan de slag geweest met play mais. Nat washandje en ze dan op een papier plakken. Hij heeft het helemaal zelf gedaan, maar ze zeiden dat het wel uitzonderlijk was voor zijn leeftijd

één jaar geleden

Idee van pinterest. Balletjes via de mond drukken, als geduld op is, in de buik gelijk drukken

één jaar geleden

Reactie op Fem_x

Nu heb je ook bij hema online waterkleurboeken en bij zeeman zag ik ze nu o ...
Zeeman heeft ze idd ook! Zit een pen bij waar je water in doet. Makkelijker dan een bakje met water.