52 Reacties

3 jaar geleden

Caffeine vrije koffie 🤗 niet elke dag een kopje maar soms ook 2 op een dag hoor. Als ik op bezoek ga en er is alleen normale koffie drink ik 1 kopje.

3 jaar geleden

1 kopje koffie per dag. Deed ik ook al voor mn zwangerschap.

3 jaar geleden

Drink 1 normaal kopje koffie 's ochtends. En dan niet een grote mok maar echt een kopje. En 's middags soms 1 cafeïne vrije. Verder alleen thee en water. Verloskundige zegt dat het geen kwaad kan in deze hoeveelheid. 😊

3 jaar geleden

Kan je niet zonder koffie

3 jaar geleden

Ik drink op sommige dagen 1 cappuccino, andere dagen geen koffie. Voor de zwangerschap dronk ik iedere dag koffie, zo'n 4 koppen per dag. Moet zeggen dat ik het niet mis!

3 jaar geleden

Als echte koffieleut ben ik over gestapt op cafeïnevrije. Maar 1 a 2 kopjes per dag kan geen kwaad hoor. Je mag een betaalde hoeveelheid cafeïne per dag binnen krijgen.

3 jaar geleden

1 koppie per dag mag ik van mn verloskundige.

3 jaar geleden

Ik drink soms wel een paar bakkies koffie op een dag, en zo een dagje niet. Het is zo dat het kind een verhoogte kans op obesitas heeft in de pubertijd. Ik heb er geen last van. Mijn broertje ook niet. Mijn 11 neefjes en nichtjes ook niet 🤔 Dus ik denk; zit het niet in de familie, is er geen verhoogte kans?.. mijn eigen onderzoekje. (Ik vind mn koffie veels te lekker om het te laten!!) Denk wel aan je bloeddruk! Is deze hoog: cafeïne verhoogt deze, al is het maar even die kick.

3 jaar geleden

Ja ik drink cafeïne vrije koffie thuis 😊 op het werk probeer ik wat vaker thee te pakken

3 jaar geleden

1 kopje met cafeïne per dag kan geen kwaad. Verder cafeïne vrij nemen. Dronk standaard 2 kopjes per dag maar sinds ik zwanger ben lust ik het niet meer 😆

3 jaar geleden

Reactie op Lokko

Kan je niet zonder koffie
Ik denk dat "niet kunnen" een groot woord is. Het is gewoon een vraag. :) Ik vind koffie heel erg lekker en als ik het mag blijven drinken -met mate- dan ben ik daar blij mee. Betekend niet dat ik niet zonder koffie kan. 😂

3 jaar geleden

Cafeïne zit niet alleen in koffie. Ook in chocolade, sommige thee, frisdranken enz. Zelf drink ik geen koffie meer sinds ik zwanger ben, maar dat is vooral omdat ik het heel erg vies vind ineens. Ik drink heel soms een bietjes latte met opgeklopte havermelk. Overigens niet echt vergelijkbaar met koffie, maar meer het maken en het momentje hebben is vergelijkbaar.

3 jaar geleden

Reactie op ASH-25

1 kopje met cafeïne per dag kan geen kwaad. Verder cafeïne vrij nemen. Dron ...
Dit heb ik ook, nou ja, niet niet lusten, maar ik heb er gewoon helemaal geen zin in. Omdat het niet heel erg goed is, zit ik er totaal niet mee dat ik er geen behoefte aan heb

3 jaar geleden

Haha precies wilde t net zeggen. t is niet dat k niet zonder kan vind t alleen erg lekker om de dag met een kopje koffie te beginnen 🤗 .

3 jaar geleden

Ik drink 2 cappuccino per dag , krijg er veel kritiek op maar voor de rest denk ik wel erom dat ik nu bijna geen frisdrank drink

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Dit heb ik ook, nou ja, niet niet lusten, maar ik heb er gewoon helemaal ge ...
Ja, scheelt wel natuurlijk. Ik ben zelf wel blij dat ik het niet heb hoeven af te bouwen ofzo. Vond vies en probleem opgelost

3 jaar geleden

Ik drink ook elke dag 1 kopje koffie. En verder drink ik alleen nog maar thee zonder cafeïne/theïne. Heel veel mensen drinken wel gewoon normale thee, maar daar zit bijna altijd theïne in en dat is dus net zo slecht 😅

3 jaar geleden

Mij verloskundige heeft gezegd dat 2 bakken koffie makkelijk kan en mag

3 jaar geleden

1 cappuccino per dag

3 jaar geleden

Ja, 1 soms 2 latte's per dag.