23 Reacties

3 jaar geleden

Ik ook als er spug of slijm soort van vast zit in me keel echt irittant

3 jaar geleden

Heel de dag door al weken aan een stuk.. 😒

3 jaar geleden

Ik heb er ook veel last van gehad, wordt nu eindelijk iets minder. Bij mij lijkt t te komen als ik slijm in mn keel heb, als ik iets met een rare textuur in mn mond heb of als ik iets vies ruik. De laatste 2 probeer ik te vermijden en voor de slijm drink ik veel water. Als t gebeurt doorademem en goed slikken helpt bij mij iets. Vervelend is t wel, sterkte.

3 jaar geleden

Ik heb het ook met neus snuiten etc... Probeer daarna heel rustig door te ademen omdat ik anders daarna het gevoel heb te moeten overgeven. Maar geen tips voor🙈

3 jaar geleden

Bij mij helpt het als ik regelmatig wat eet.

3 jaar geleden

Ja! Super irritant. Als ik slijm in mijn keel heb vooral!

3 jaar geleden

Al vanaf 5 weken zwanger last van..😖 bij elk vies geurtje, als ik opsta, na het douchen hoop echt dat het snel weg gaat..

3 jaar geleden

Ik ook! Geuren... Vooral afwasmachine, vuilbak en frigo zijn niet mijn vrienden! Hopelijk gaat dit over. Nu 13+2.

3 jaar geleden

Reactie op LittlemissL

Ik ook! Geuren... Vooral afwasmachine, vuilbak en frigo zijn niet mijn vrie ...
Oh ja die vaatwasser kan ik echt niet 's ochtends uitruimen 🤢

3 jaar geleden

Ik heb t elke ochtend als ik mijn tanden poets. Echt heel irritant inderdaad!

3 jaar geleden

Oh ben dus zeker niet de einige. Amaai dus eigenlijk sterke geuren vermijden, wat eten of drinken en hoe dat met slijm? Hoe krijgen jullie die weg

3 jaar geleden

Ja, met slijm in mijn keel of zoals laatst, toen er een tabletje bleef hangen in mijn keel. Ook bij het idee al aan rijstwafels of andere dingen. Of gewoon omdat ik er ineens last van krijg 🤢

3 jaar geleden

ja hoor van de koelkast.. van de vriezer vaatwasser zelfs van me eigen oksels ga ik staan kokhalzen 😷😂

3 jaar geleden

Ja ook hier heel de dag door kokhalzen. Heb inmiddels wel gemerkt dat bepaalde voedingsmiddelen het verergeren zoals ui en knoflook dus die vermijd ik inmiddels. Meerdere keren op een dag kleine beetjes eten helpt wel wat. En veel water drinken. Maar ik kan ook zo van een nieuw geurtje of een al bekend geurtje moeten kokhalzen 🙈 bij mijn zoontje was ik letterlijk heel de zwangerschap aan het spugen dus ik zie dit al als een hele verbetering 😊

3 jaar geleden

Ik heb het ook als ik tandenpoets en als ik iets vettigs eet

3 jaar geleden

Vreselijk, hier ook de hele dag door kokhalzen.. voornamelijk op de wc maar ook veel bij hoesten of niezen en bij bepaalde etensgeuren.

3 jaar geleden

Ik ook! Vreselijk irritant, bij mij vooral als ik te weinig gegeten heb of door de diepvries, koelkast en afwasmachine!

3 jaar geleden

Hoef maar in een wc pot te kijken of het kokhalzen begint al... 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Leonieubb

Ik ook! Vreselijk irritant, bij mij vooral als ik te weinig gegeten heb of ...
Hier precies hetzelfde! 🤪

3 jaar geleden

Hier ook bij van alles en nog wat, ook zonder misselijk zijn. Ik verbloem het soms automatisch met een hoest maar dat is in deze tijden ook niet handig