43 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou ook graag al wat willen kopen, maar door een eerdere mk durf ik het nog niet aan!

4 jaar geleden

Ik wacht zeker tot na de eerste echo, die hebben wij ook met 7wk. Vorige zwangerschap eindigde in een mk, zou er niet constant aan herinnerd willen worden door aankopen...

4 jaar geleden

Haha ja heb precies het zelfde! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas iets mag kopen na mijn 1e termijnecho, dan weet ik zeker of alles vooralsnog goed is verlopen 😊

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken zwanger. Heb met 6 weken een echo gehad. Bij prenatal hebben ze nu de megamazzeldagen... Mijn vriend en ik hebben daarom de kinderwagen en maxi cosi alvast gekocht. Het scheelt ons bijna 400€. Mis gaan kan het altijd, dus we twijfelden ook niet of we het wel of niet moesten doen. Mocht het toch mis gaan kunnen we het zonder reden terug brengen...

4 jaar geleden

Bij de eerste kocht ik al voor ik getest had ik wist gewoom dak zwanger was Helaas meerdere miskramen Dus nu doe ik dat niet meer Maar ik moet wel zeggen bij mn eerste zwangerschap kocht ik een knuffeltje en kreeg ik een pakje van een vriendin hier haalde ik wel veel.steun uit nadat ik mijn miskraam kreeg. Ik zou gewoon lekker doen waar je zin in hebt haha ik kan ook nooit wachten al die leuke spulletjes zo schattig

4 jaar geleden

Ik ben nu 7+2 en heb wel al wat dingetjes gekocht. Stiekem al voordat ik wist dat ik zwanger was, ik kon het gewoon niet laten liggen... Heb 14 april mn (bijna) 12 weken echo en wacht nu wel met nieuwe dingen kopen tot die echo!☺️ Maar.... het is wel heel lastig

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! 5 weekjes zwanger, maar wil al zo graag shoppen e.d. ❤️ Nog heel heel eventjes geduld tot de 8weken echo in april, en dan ga ik los!

4 jaar geleden

Ik wil ook wel graag dingetjes willen gaan kopen. Maar wil eerst zekerheid dat alles goed verloopt met de 1ste echo 30maart.

4 jaar geleden

Ik heb nadat ik drie dagen op rij positief testte boeken aangeschaft. Het zwangerschapshandboek, een negen maanden dagboek en voor mijn wederhelft het boek ‘help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!’ 😬 Ook alvast gekeken naar zwangerschapskleding en ook laten bezorgen. Wacht met de keuze wat ik wil houden tot de eerste echo. Want ik ben wel errug impulsief bezig anders

4 jaar geleden

Maandag mn 1e echo maar heb al wel wat gekocht, zag n paar leuke dingen in de aanbieding meer als de helft goedkoper waren en kan voor jongetje en meisje gebruikt worden en kon t niet laten. Waren overginds niet van plan al wat te kopen waren alleen ideetjes aan t opdoen 😂 Voor ons is t meest spannend om te zien of t er 1 of 2 zijn die we maandag gaan zien aangezien beide kanten veel tweelingen in de directe familie zitten is de kans best groot. Vriendlief vind t helemaal geweldig als dat zo is, ikzelf ben daar nog niet zo van overtuigd 🤷‍♀️ hoe dan ook het is zoizo meer dan welkom

4 jaar geleden

Haha Jaa ik heb al best veel gekocht 🙈 maar puur unisex kleding.. verder niet. Ik wil nu ook wel echt even wachten tot de echo. Al moet ik zeggen dat die prenatal dagen wel heel verleidelijk zijn. 🤔

4 jaar geleden

Voor ons is het de tweede, dus we hebben het meeste al in huis. Stiekem wel gekeken op de baby afdeling van de c en a, toen we nog naar buiten mochten. Nu heb ik geen aankoop drang, de zwangerschap duurt er nog lang genoeg voor. Nu 7 weekjes onderweg. Bij onze eerste hadden we met 10 weken trouwens alles al uitgezocht en besteld bij de Babydump, hihi.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik ben morgen 5 weken zwanger. Heb ook al aardig wat unisex kleertjes gekocht. Ook stof voor een wieg deken en kinderwagen deken.

4 jaar geleden

Weet met een paar dagen dat ik zwanger ben. Maar door een eerdere miskraam durf ik nog niets te halen. Maar mij inhouden is wel lastig ja. Alles is soooo cute😍

4 jaar geleden

Nog aan het wachten tot ik meer zekerheid heb. Helaas nog geen bloedonderzoek gehad (geannuleerd wegens opgezette keel en de coronatoestand 🙁) en dus ook nog geen echo in het vooruitzicht... Had me mijn eerste zwangerschap wel wat anders voorgesteld! Nog maar 4+5 ver. Dus heb natuurlijk nog alle tijd. Laat al die positieve verhalen en echo’s maar komen dus. Stemt me alvast positiever dan alle doemverhalen (die heb ik al genoeg in mijn hoofd 😅). 🍀

4 jaar geleden

Ik ben vandaag precies zeven weken zwanger! Ik zie veel leuks voorbij komen op internet. Ik sla alles op onder "mijn favorieten". Wanneer het met week 13 nog steeds allemaal goed zit, heb ik alle pagina's bij de hand en ga ik lossss! Nu met de corona crisis ga ik toch niet de stad in. 😊

4 jaar geleden

Ik had in mijn vorige zwangerschap al een geboortepakje gekocht. Verder hou ik niet perse van unisex kleding, dus ik wacht tot ik weet wat het is. Heb nog veel van mijn zoontje liggen, en indien het een meisje is dan weet ik al wat ik wil kopen 😊 nog even geduld haha.

4 jaar geleden

Ik wil ook heel graag iets kopen maar ook heel graag wachten tot we het geslacht weten zodat we gerichter kunnen shoppen. Maandag 1e echo, ben nu 7weken dus duurt nog wel even voordat we het weten...

4 jaar geleden

Ik heb al setjes gekocht 🤭🤣 5+3 weken😅

4 jaar geleden

Ik heb ook met mezelf afgesproken om tot na de eerste echo niks te kopen. Helaas vorig jaar met 6 weken een miskraam gehad, daar had ik wel al wat dingen voor aangeschaft (kleertjes, zwangerschapsdagboek en zelfs een stoel voor de babykamer 🤐)