7 Reacties

2 jaar geleden

Ja hebben wij ook gehad. Steeds af en aan koorts maar verder niet ziek. Denken dat het kwam door tandjes.

2 jaar geleden

Blijkbaar toch een reactie van het afweersysteem wat ergens tegen aan het knokken is. Op zich een prima reactie natuurlijk als de koorts maar niet te hoog wordt. En hij er geen ongemak van heeft. Hier heeft ze savonds soms wel es ineens verhoging en dan denken we iedere keer dat haar hoektanden doorkomen maar ze zijn nog steeds niet door. Zitten al wel heel lang witte puntjes dus ze komen er wel echt aan.

2 jaar geleden

Blijkbaar toch een reactie van het afweersysteem wat ergens tegen aan het k ...
Hij heeft t hier af en aan na zijn laatste prikjes. En nu komen er 2 kiezen en een hoektand. En de koorts is niet hoger als 39.1 maar soms heb je van die momenten dat ze dan zoveel energie vreten... 🙄

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Hij heeft t hier af en aan na zijn laatste prikjes. En nu komen er 2 kiezen ...
Ja ik weet er alles van. Ik vraag me bijna dagelijks af of ze bij een kind van 16 maanden oud al op ADHD kunnen testen 😶 niet normaal hoe druk die kleine hier is.

2 jaar geleden

Tandjes veroorzaakt absoluut geen koorts. Een lichte verhoging kan wel.

2 jaar geleden

Reactie op labelle

Wat valt bij jou dan onder koorts? Of geldt dit niet bij kiezen dan? Hier had ze namelijk ook zeker koorts, tussen de 38,5 en 39,2 gedurende de tijd dat er 3 kiezen tegelijkertijd door kwamen. Dus het statement dat tandjes 'absoluut geen koorts veroorzaken' vind ik wat bijzonder, maar ik lees graag de bron waar dit uit blijkt! Wellicht speelde er dan toch meer hier.. 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op labelle

Tanden zelf niet. Maar omdat ze bij last vd tanden alles in hun mond steken lopen ze sneller een infectie op waar ze weer verhoging of koorts van kunnen krijgen als het een ernstige infectie is.