5 Reacties
2 jaar geleden
Dit heeft mijn dochter ook vroeg wakker en slaapt tegen 12 uur weer eerst maar kort soms een half uur en nu na een tijdje slaapt ze wel weer 1.5 a 2 uur
2 jaar geleden
Hier beetje hetzelfde. Elke dag is weer anders. Soms laat ik haar liggen en dan slaapt ze tot 8uur/half 9. Dan gaat ze er om 13u in tot 15u. Dan kan ze het prima redden tot 19u/19:30u.
Maar soms is ze al 6/6:30u wakker en dan is 13u erg lang.. dus dan kijk ik vaak of ze nog een powernapje wol doen overdag ergens tussendoor.
2 jaar geleden
Onze heeft altijd al weinig overdag geslapen, en in de middag steeds meer drama met slechts een half uurtje slapen na veel tranen en stress. Dus wij zijn al een week of 2 over naar 1 slaapje en wat een verademing. Ze slaapt nu meestal 1 uur en 15 minuten rond het middaguur. Onze is ook in de ochtend meestal al om 6 uur wakker. Wij houden nu ongeveer 5.15 uur wakker na het wakker worden. S avonds naar bed rond 17.40
Als ze bvb om 6 uur wakker wordt gaat ze om 11.15 naar bed. Dan slaapt ze tot 12.30 meestal. Dan vervolgens gaat ze om 17.40 naar bed.
Vandaag sliep ze tot 6.40 (uitgeslapen!). Toen ging ze om 11.50 naar bed. Wakker om 13.10 en naar bed om 17.40.
De onze ging al tijden om 18 uur naar bed s avonds, en nu met de overgang naar 1 slaapje dus nog wat vroeger. Ze slaapt nu ook soms in de ochtend wat langer uit waardoor ze soms dus wel 13 uur aaneen slaapt in de nacht.