16 Reacties
2 jaar geleden
Ja heel vaak gehad helaas! Sinds we Huggies hebben komt het soms nog voor, maar niet super vaak. Dus dat scheelt al ontzettend!
2 jaar geleden
Hier voor de nacht altijd pampers baby dry pants. Kruidvat vond ik zelf 3x niks, pasvorm was niet goed voor onze kleine.
2 jaar geleden
Wij gebruiken sinds de geboorte Kruidvat luiers. Ze is nu 19 maanden. Ze weegt nu denk ik bijna 12 kilo en ze zal iets van 84/85 cm zijn denk ik. Ze is een petitje en heeft Kruidvat luiers maat 4+ voor overdag en ‘s nachts, ze heeft nooit last van doorlekken. Ze is de afgelopen maanden toevallig 2 keer ietsje door gelekt, maar toen heeft ze ‘s avonds heel veel gedronken en de hele nacht (tot wat later in de ochtend dan normaal) doorgeslapen. Toen zat er een beetje plas aan de voorkant op haar pyjama, maar verder nog nooit echt door gelekt.
2 jaar geleden
Wij zijn overgestapt van kruidvat luiers naar pampers baby dry pants overdag en voor snachts de pampers nappy pants
2 jaar geleden
Hier ook een grote drinker vlak voor het slapen gaan dus veel plas. Wij hebben ook altijd Kruidvat luiers gebruikt. Pakken nu voor de nacht een maatje groter. Sindsdien gaat het beter.
2 jaar geleden
Wij gebruiken kruidvat 4+ voor overdag en voor de nacht luier broekjes van pampers. De broekjes van Kruidvat sluiten minder goed aan bij ons dochter en ook zit het broekje van pampers hoger bij de buik. Dit was voor ons een must omdat ze op haar buik slaapt en juist daar steeds doorlekte
2 jaar geleden
Hebben wij ook tijdje gehad. Dat was ten tijde van de 4+ in de nacht. Toen ging ze naar 4+ overdag. En toen waren we in de nacht aan het klooien. Kruidvat 5 en 5+, luierbroekjes en de groene lijn waren niet wat, Etos luiers (2 verschillende maten) waren het niet. Pampers 6 (niet baby dry) ook niet. Hele kast vol met luiers en totaal ongeveer 8 weken lang elke nacht romper, vaak slaapzak en soms bed nat. Vreselijk. Pampers 6 baby dry werkt voor ons. Ondertussen ook de laatste 100ml melk voor de nacht eraf, maar ik durf niet meer terug te gaan naar een andere luier. Droge nachten zijn ook wat waard🤞
2 jaar geleden
Wij hebben dit ook een hele periode gehad, omdat ons ventje een buikslaper is 😅 luier omdraaien hielp ook niet, een maatje groter hielp dan weer wel dus nu gebruiken wij steeds een maatje groter qua luier en lekt hij niet meer door, want met andere merken bleef hetzelfde probleem 🙈