8 Reacties

één jaar geleden

Nee, vind het nog niet nodig. Heb ook niet het idee dat ze het mist.

één jaar geleden

Het ligt er, naar uit eindelijk kiest hij zelf of hij er op ligt. Maar 8 vd 10 ligt hij op een hoekje.

één jaar geleden

Nee, niet nodig en ik weet ook niet of het goed is voor het nekje op deze leeftijd.

één jaar geleden

Bij ikea heb je van die hele dunne kussentjes voor peuters. Denk nog geen centimeter hoog, Amper een kussen te noemen maar toen we over gingen van slaapzak naar deken, deze erbij gelegd. En hij blijft er goed op liggen. Een echt kussen lijkt me wel echt nog te hoog.

één jaar geleden

Hier een kussen erbij in bed toen hij zijn dekbedje kreeg. Heb zo’n hele dunne bij de prenatal gehaald, ik geloof een ledikantkussen. In het begin niet zo interessant, maar moest in het geheel wennen aan het dekbed, maar nu voelt ie zich er ook geborgen door heb ik het idee

één jaar geleden

Ja hier wel 1 van aerosleep is heel dun kun je ook lasgje vulling uit halen. Ze lag op de bank ook graag op een kussen. En bed altijd op haar knuffel of dekentje. Sinds ze een kussen heeft ligt ze netjes recht in bed😅 of wel of niet goed is weet ik niet.

VRIEND

één jaar geleden

Onze dochter komt vrijwel elke nacht op een gegeven moment bij ons slapen. Daar slaapt ze dan vaak op mijn kussen erbij (net alleen hoofd maar dat ze helemaal beetje schuin omhoog ligt). Wil ook een kussen vooe in haar bedje kopen. Ik wil een dezer dagen bij de Jysk kijken. Daarbhebben ze naast zo'n super dunne ook eentje met net iets meer vulling.

één jaar geleden

Reactie op Kimvg

Bij ikea heb je van die hele dunne kussentjes voor peuters. Denk nog geen ...
Deze hebben wij en dat gaag dus super goed