8 Reacties
2 jaar geleden
Hoi!
Ik herken het wel inderdaad. Ik schrok ook als ie snachts wakker werd en zo’n lage temperatuur had.
Een lage temperatuur is vaak wel normaal snachts. Dat heeft elk mens en soms zijn er wat uitschieters. Zeker als ze ziek zijn.
Mijn zoontje had het een week of 2 en daarna niet meer, althans niet gemerkt want ik temperatuur niet als het niet nodig is 😃
Goed in de gaten houden is wat de huisarts hier ook zei en gaf dus als uitleg dat kindjes hoge pieken en lage dalen kunnen hebben. Ze kunnen het volgens mij ook nog moeilijker regelen. Goed van je dat je het laat checken.
2 jaar geleden
Onze zoon had 36 graden toen hij ziek was na de laatste vaccinatie. Zat ook helemaal onder de vlekken,maar huisarts vond het niet heel spannend die lage temp schijnt meer voor te komen.
Toen hij weer wat beter was zat hij op 37.
Wel raar dat ze zo laag zitten dan met de temperatuur
2 jaar geleden
Snachts daalt de lichaamstemperatuur dus dat is niet zo gek. Dat ze er overstuur wakker van wordt is wel gek. Weet je zeker dat ze niet ergens anders wakker van wordt? Dromen? Verwerken van de dag? Dorst? Kan van alles zijn.
Heeft ze genoeg laagjes aan in haar slaapzak?
Anders een wollen pyjama proberen oid. Wol is altijd lekker warm.
2 jaar geleden
Snachts daalt de lichaamstemperatuur dus dat is niet zo gek. Dat ze er over ...
Ja of ze ergens wakker van wordt geen idee. Soms wordt ze wel eens wakker snachts huilend en kan ik haar zo weer terugleggen en slaapt ze verder. Maar met die lage temperaturen is dat niet het geval dan huilt ze als we weglopen. Ze heeft altijd pyjama aan en slaapzak van 3.0 tog. Kamertemperatuur altijd rond de 20 graden. Wat ik gek vind dat ze dit dan niet altijd heeft, dan kan je nog zeggen dat ze het misschien koud heeft. Maar aangezien het maar een paar x is en ze voor derest gewoon wel lekker slaapt. Ik ga altijd voor ik zelf ga slapen ook haar nekje voelen en die is dan ook gewoon lekker warm.
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Hoi!
Ik herken het wel inderdaad. Ik schrok ook als ie snachts wakker wer ...
Hier kan ik dus niet echt zeggen waardoor het komt. Nu is ze dan toevallig wel verkouden, maar de vorige keren niet. En het gebeurt 1x en dan is er bijv 2/3 weken niks aan de hand en dan gebeurt het weer 1x. Het is niet dat het dan een paar dagen achter elkaar is. En ik temp haar ook niet tenzij nodig. Maar vannacht toen ze overstuur huilend wakker werd voelde ik haar nekje en die was koud. Lichaampje gevoeld ook koud, toen dacht ik moet wel even temperaturen en was het 35.8 en kamertemperatuur was gewoon 20 graden. En haar normale temperatuur is 37 graden.
2 jaar geleden
Reactie op Nancy96
Ja of ze ergens wakker van wordt geen idee. Soms wordt ze wel eens wakker s ...
Hier huilt ze ook wel eens als we weglopen. Maar ze zit hier echt weer in een fase van verlatingsangst. Even naar de keuken lopen of naar de wc in mn eentje is er niet meer bij 😅
2 jaar geleden
Mag ik een tip geven.
Laat haar ontlasting testen op parasieten.
Mijn vriendin heeft bijna 2 jaar met haar zoontje zulke dingen mee gemaakt.
Zelfs met temperaturen van onder de 34gr
Lijkwit en niet bewegen en wel krijsen in de nacht.
Ze liep ziekenhuis in en uit en toen na een tip van iemand de ontlasting opgestuurd en het waren dus parasieten.
Vriendin was ten einde raad en zag er zeer slecht uit.
Kuur gehad en toen was het over.