9 Reacties

3 jaar geleden

Blaasontsteking? Ik las dat het heel anders aanvoelt als je zwanger bent

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van de vk zegt dat het komt omdat momenteel alles aan het groeien en weg duwen is in je buik. Dus het hoort er bij

3 jaar geleden

Heb er ook last van en maakte me er ook zorgen over. Vk gaf bij mij inderdaad ook aan dat het ging om de groei van de baarmoeder. Ze dacht niet meteen aan iets ergs in ieder geval.

3 jaar geleden

Jep, ik ook, VK zei ook groeien baarmoeder... obstipatie kun je ook iets van pruimensap, roosvicee drinken of kiwi voor eten oid, veel vezels, enz. Kan iets helpen.

3 jaar geleden

Ja ik heb er ook eventjes last van gehad, en ook van obstipatie gelukkig nu weer wat minder bij mij helpt vezels en absoluut geen wit brood en zo nu en dan een handje krentjes.

3 jaar geleden

Ik had vanavond na het eten weer een ‘aanval’. Zo’n verschrikkelijke buikpijn! Mijn darmen zijn van zichzelf al gevoelig en die hormonen die invloed uitoefenen helpen daar ook niet bij. Maar de pijn is echt niet chill en je kan er zo weinig aan doen. Ik drink ook roosvicee laxo en probeer voldoende te wandelen en drink de hele dag door water en thee.. maar het blijft opspelen. 🥺 niet altijd, maar als... dan erg 🥺

3 jaar geleden

Heb er ook last van gehad, ben meer vezels gaan eten. Bruin brood etc. Heeft enorm geholpen.

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties en tips :) ik ga iig aan de vezels en kijken voor roosvicee

3 jaar geleden

Klinkt wel bekend. Darmen kunnen inderdaad meer druk geven. De buikspieren geven hier tegendruk. Ik rek 1x per week m'n buikspieren, door op m'n buik te liggen en me met m'n armen op te duwen (tot ik het zacht voel rekken). Dit doe ik op bed, zodat m'n bolle buik een beetje de ruimte heeft in het matras.