17 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje is zo lief naar andere kindjes toe. Vind iedereen lief

één jaar geleden

Hier echt een ontzettende blije gup... Net als mama 🧡💚😉

één jaar geleden

Onze dochter is ook heel erg lief voor diertjes😄

één jaar geleden

Hier wil ze echt heel graag delen. Zelfs haar laatste hap van iets wat ze extreem lekker vindt kan ze aan iemand anders geven. En dan niet delen waarbij je net alsof doet of je het opeet, nee ze checkt of je het wel opeet 😂 Maar bijv haar toetje vanavond geeft ze ook hapjes aan mij en mn man 🥰

één jaar geleden

Sem is zo kroelerig! Ook met diertjes maar ook met ons. Komt echt steeds knuffelen☺️ Verder is hij heel ondeugend met van die pretoogjes als hij iets doet wat niet mag😂

één jaar geleden

Mijn mannetje is een echte allemansvriend! Donderdag begonnen bij een tijdelijke gastouder. Voelde zich gelijk op z’n gemak, hele dag niet gemopperd of gehuild. En bij het weg gaan, wou hij terwijl ik hem vast had, terug in haar armen om haar een hele dikke knuffel te geven 🥰 hij zwaait naar iedereen, en als iemand met hem begint te kletsen wordt hij dol enthousiast ( kan mama nog iets van leren 🤭 mama haat mensen 🙈)

één jaar geleden

Altijd mama willen helpen, met de was, met de vaatwasser uitruimen, met de was opruimen. Zo lief. Dan zeg ik, Mama gaat de was doen, ga je helpen? En dan een hele harde JA en loopt ze naar de wasmand. Zwaait en lacht naar iedereen, en is helemaal dol op vogels 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Dat ze eigenlijk altijd vrolijk is. Krijg altijd een big smile als ik haar in de ochtend uit bed kom halen. Ze is altijd zo lief en opgewekt, huilt bijna nooit. En hier ook een grote dierenvriend. Gek op onze eigen katten, altijd snoepjes voeren. Maar ook de geitjes en de schaapjes bij het kinderboerderijtje hier in de buurt worden altijd geaaid en gevoerd.

één jaar geleden

Dieren zijn ook echt haar nummer 1, die ziet ze nog veel liever dan andere kindjes. Mijn dochter haar hoofdje spreekt altijd boekdelen, ze heeft zoveel uitdrukking altijd in haar gezicht dit had ze al vanaf ze baby was. Plus waar ik niet alleen blij van word maar ook tranen van in mijn ogen krijg, is wanneer ze haar heerlijke babytaal spreekt, der mondje gaat maar en gaat maar.

één jaar geleden

Leuk om te lezen allemaal!! Ik vind dit echt een heerlijke fase, zo veel ontdekken en zo enthousiast met alles.

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Mijn mannetje is een echte allemansvriend! Donderdag begonnen bij een tijde ...
Hahaha I feel you.. mijn zoontje zwaait ook naar iedereen. Als we fietsen zit ie in de bakfiets alsof ie de koning in de gouden koets is.. en hij trekt mensen aan waardoor ik daar dus mee moet gaan praten, nooit zin in 😂

één jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Altijd mama willen helpen, met de was, met de vaatwasser uitruimen, met de ...
Die van ons is ook helemaal gek op vogels, zo schattig 🥰

één jaar geleden

Yared heeft echt humor dat merken we nu al. Hij kan op zijn manier grapjes maken en dan glundert hij ook echt als je erom moet lachen. Laatst zei ik terwijl we aan het eten waren wat wil je vanmiddag doen waarop hij zei eten. Toen zei ik dat zijn we nu aan het doen maar wat zou je straks willen doen. Waarop hij zei nog eten hahaha

één jaar geleden

Mijn dochter vind ik erg sociaal en vrolijk. Ze zegt tegen iedereen hallo! Met soms een zwaai 👋 Ze vindt het heerlijk als er dan een reactie terug komt. Dan is het alsof je een muntje in een machine gooit en gaat ze helanaal los😁

één jaar geleden

Onze kleine meid is gek op dansen! Vandaag waren opa en oma bij ons eten en na het eten trok ze letterlijk iedereen uit de stoel om te dansen. Zelfs opa kon dit niet weigeren 😉 Dan gilt ze het echt uit van plezier, zó heerlijk om te zien

één jaar geleden

Pelle is dol op alles wat stoer is. Echt een jongens jongen. Het liefst duikt hij met papa de schuur in om te "kussen" (klussen). En hij weet al echt schroeven los te draaien. Ook auto's vliegtuigen en helikopters zijn helemaal leuk. Hij probeert ook echt al heel veel liedjes te zingen. Echt zo schattig. Meestal herken ik wat hij zingt en dan is hij echt heel trots!

één jaar geleden

Onze zoontje is gek op dieren. Gaat elke ochtend uit de kast voer voor de kat pakken. Als ik het zakje leeg maak, gaat hij leeg zakje weg gooien in de vuilnisbak. Zo schattig.