59 Reacties

4 jaar geleden

Maudje :)

4 jaar geleden

Maarten Mels Max Mozes Moos Milan Mees Mick Mike Maartje Maaike Mila Moud Mia Mirthe

4 jaar geleden

Milan milana

4 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Maarten Mels Max Mozes Moos Milan Mees Mick Mike Maartje Maaike Mila Moud ...
Maud* natuurlijk

4 jaar geleden

Monique Mike

4 jaar geleden

Milan Maud Mick Mave Milou Mats Max Mex Mila

4 jaar geleden

Mello:)

4 jaar geleden

Maurits, Maurice, Mason, Moos, Micah, Minas, Molly, May, Mae, Mathilda, Madelief, Menno, Maikel, Mike, Mirthe, Mercedes, Melanie......je hebt ook de Kinderapp werkt heel handig.

4 jaar geleden

Maximilian (Maxi) 🥰

4 jaar geleden

Overweeg dit alsjeblieft nog een keer. Ik had dezelfde voorletter als mijn moeder en dit is echt heel erg onpraktisch! Post waarvan je niet weet voor wie het is enzo. Ik zou zelf deze verwarring proberen te voorkomen.

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Overweeg dit alsjeblieft nog een keer. Ik had dezelfde voorletter als mijn ...
Daar heb ik idd nog niet over nagedacht. Bedankt

4 jaar geleden

Handig met de post ook later😉😉 zou dan ook nog wel een 2e naam kiezen

4 jaar geleden

Marvin Matthew Mika Melody Madeline Medison

4 jaar geleden

Handig met de post ook later😉😉 zou dan ook nog wel een 2e naam kiezen
Mijn vriend heeft al 3 voor letters en ik een andere achternaam maar is idd wel iets om over na te denken🤔

4 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Mijn vriend heeft al 3 voor letters en ik een andere achternaam maar is i ...
Ik moet ook wel zeggen dat al mijn voorletters hetzelfde zijn als die van mijn moeder, maar wij nemen geen naam met een van onze voorletters. Je krijgt vaak zat post met maar 1 letter, ook al heb je er 3. Vond het iedere keer erg frustrerend als ik uit school kwam en mijn post was al open gemaakt 🤣

4 jaar geleden

Ik heb ook dezelfde voorletter als mijn moeder maar heb dat zelf nooit echt als een probleem ervaren. Soms inderdaad wat verwarring bij de post, maar dat was het enige en vons ik persoonlijk niet zo erg en zij ook niet :)

4 jaar geleden

mary

4 jaar geleden

Marlies (zo heet ik zelf 🙂)

4 jaar geleden

Mara

4 jaar geleden

Minke