91 Reacties

één jaar geleden

Pijpen ik stond heel gek te kijken toen me dochter dar zei. Ze bedoelde knijpen🤣

één jaar geleden

Kop dicht! 🤯 Stond echt met mijn mond vol tanden de eerste keer. Bleek 'knoop dicht' te zijn, ze was haar jas aan het aandoen.

één jaar geleden

Laatst zag hij een vogel op het dak en zei "vogel". Ik zeg ja dat is een "duif" een "duif vogel' Zegt mijn zoontje "een struisvogel" Ja bijna goed 🙈 Mijn moeder was op hem aan het passen en deed iets stoms, zegt ze "domme oma". Zegt mijn zoontje ineens "verdomme oma!". Toch iets beter op mijn taalgebruik letten 😅 mijn zoontje is echt een spons, je hoeft maar 1x per ongeluk iets te zeggen en hij neemt het meteen over

één jaar geleden

Hier weer een leuke vandaag. Ipv lieveheersbeestje zegt ze lieve beer beestje 😂🥰

één jaar geleden

Ow hanna zegt boemboemboem tegen pompoen 🎃

één jaar geleden

Pelle heeft helaas maar weinig van deze versprekingen omdat hij heel goed praat. Maar r hij zegt altijd mimonade in plaats van limonade en mijn broer Jordi is standaard Ome Ollie. Stiekem denk ik dat hij het inmiddels wel goed kan zeggen maar omdat wij het zo grappig vonden toen hij dit de eerste paar keer zei blijft het het nu herhalen.

één jaar geleden

Hier ook zo'n spons, ik zei gister papa aandacht voor ons meisje ze vraagt je wat. Vandaag kreeg ze geen reactie van 'm, zei mevrouw doodleuk; aandacht papa, aandacht

één jaar geleden

Ohja en ze roept heel de dag; zaaaad. We hebben vorige week samen de paprika's schoongemaakt 🤣

één jaar geleden

Hier kan ze nog niet heel veel en duidelijk praten dus best veel gekke woorden😅 maar de leukste blijft toch wel tandenpoetsen ze zegt Autotatenpoetsen ze probeert het elke keer weer te verbeteren maar lukt gewoon niet goed🤭 binnen=benny Konijnen=nany's Olifant=ovafant Marco=kako

één jaar geleden

Fleur kijkt op de tablet ook filmpjes in het Engels dus begon te zingen in de auto: Baby finger Baby finger Where are you? Here I am, here I am How do you do 😂 Je kan niet vroeg genoeg beginnen 🤣 Praat mij ook na als ik zeg: Let’s go! En zegt steeds als we ergens heen gaan: Fleur en mama komen eraan!

één jaar geleden

Reactie op Suusama

Fleur kijkt op de tablet ook filmpjes in het Engels dus begon te zingen in ...
Nu nog; Fleur meldt zich 🤣

één jaar geleden

Appelmoes = appelsoep 😂

één jaar geleden

Inmiddels gaat dit woord goed, maar in het begin: appetappetap=appelsap🤣 Die van ons is echt een spons, alles wat we zeggen pikt ze op. Ze volgt ook alle gesprekken van ons en komt er later op terug😬 Maar ik was het type snel en vaak vloeken.. Doe dat veeeeeel minder tot bijna niet meer. Kwam m'n vinger van de week tussen de poort buiten, dus ik zei: g*dver.. zegt onze dochter: domme! Toen dacht ik wel 'o, o, die kan echt niet meer'. 😬

één jaar geleden

Luna kijkt graag naar "baby shart"🤣

één jaar geleden

Leon zag vanmorgen een libelle in een boek en riep hard "bellen blazen". En kiekeboe noemt hij piepelboe

één jaar geleden

Mijn man zat vanmiddag chipjes te eten en toen zei mn dochter: lekker vriend? En ze aaide hem over z'n arm. Ik ging stuk 🤣

één jaar geleden

Mijn zoontje wilde zijn papa roepen. Roept ie ineens:"Rick, helpen!" Het is papa voor jou, makker.

één jaar geleden

Lampsjes = lampjes Lusiewel = Lust ik wel Dinke = Drinken Splele = Spelen Saunsiep= Shaun the Sheep

één jaar geleden

Pelle kwam vandaag naar me toe en vroeg "mama wil je even armen omlaag doen?" Toen ik mijn armen omlaag langs mij lijf deed keek hij me heel raar aan en zegt "nee hier bij mij" en trekt aan zijn mouw. Meneer wilde graag zijn mouwen omhoog 😂😂😂

één jaar geleden

Chocolade is kala Ik noem m’n partner vaak scheetje en nu noemt ze papa dus soms ook scheetje 😂 verkondigd ze ook zo: papa scheet, of scheet kom is 😂 Ze commandeert ook heel veel: nee nu stop, nu kom zit. Best schattig 😂 maar soms oh zo frustrerend 😅