91 Reacties

één jaar geleden

Geen verspreking maar een te grappige Engelse uitspraak die ze doet, als ze vind dat papa of mama iets niet mogen. Ze zegt dan: “No, no!” ✋🏼 Echt inclusief attitude en handje/wijsvingertje 😂

één jaar geleden

Als oma zegt tegen de hond dat ie op de grond moet, roept mees elke keer: in de grond! Maar ook als ik een kat van tafel stuur is het; in de grond! Nee schat, de honden en katten blijven hopelijk nog heel lang leven.

één jaar geleden

Mijn peuter zei laatst Pismoes! Hij bedoelde Mispoes!

één jaar geleden

Hoeren=roeren Moel=mond Mama vlek=moedervlek Hahaha

één jaar geleden

Niet echt een verspreking maar mijn dochter zei gisteravond tegen mijn man toen hij een stukje groenten van haar bord wilde pakken: nee papa opzouten! Mn man liep rood aan, die roept dat nog wel eens tegen onze jonge kat die van alles doet wat niet mag 🫣🤣

één jaar geleden

Aaidijsen =radijsjes Spuitelpad = zuivelspread

één jaar geleden

Pakot = kapot Grappig dat dit woord meer wordt verdraaid 🤭 Neuszak= neusgat Onderstekop = Ondersteboven/op z’n kop Verder vooral grappige uitspraken: “Aaah liefje toch” als zijn baby broertje huilt “En nu is het klaar” Z’n vader floepte er een keer uit: “lekker bezig, pik”. Nu is het gewoon: “lekker bezig”, maar dan word het snel opgevolgd door “pik” door mijn zoontje 🙈🤣

één jaar geleden

Mijn zus heet Roxy, mijn dochter noemt haar tante Roshi, Verder was appelsap heel lang Aanaf, alle walvissen en orka's zijn wally's (ze heeft een walvis knuffeldoekje van Little dutch en die hebben we omgedoopt tot Wally) Een varken is vark, Snor is Nor Snijden is nije En verder hoor ik mijzelf regelmatig terug. Als mijn dochter het trapje van de glijden opklimt, kijkt ze me aan en zegt " Beneden blijven mama" of laatst tegen haar knuffels "gewoon gaan slapen"

één jaar geleden

Reactie op Deems1991

Mijn zus heet Roxy, mijn dochter noemt haar tante Roshi, Verder was appels ...
Oh en chocolade is kokaatje

één jaar geleden

Haha leuke topic dit! Mijn zoontje zegt vaak; “Kijk mama, MUG!” Wij: Mug?! Waar! Hij: MUG mama! Wij zoeken en zoeken.. OHHHH een BRUG! 😂

één jaar geleden

Pik = kip Dit zegt hij nu al meer dan een jaar 🙈

één jaar geleden

Koe=koe Skoe= stoel Beeh = schaap. Chocolaa.... kan ze wel zeggen😜🫣

één jaar geleden

Kop op! Als ze de dop er op wil doen 😂 Kop = Dop 🤭

één jaar geleden

De openhaard is echt Kletsheet! 😂😂 Haha moest er zo om lachen 🥰

één jaar geleden

Ik zeg nog wel eens ready, let's go als we weggaan. Dat praat hij na. Heerlijk! Ook struikelt hij vaak over zijn tong, dan verteld hij een groot verhaal maar iets te snel.

één jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Ik zeg nog wel eens ready, let's go als we weggaan. Dat praat hij na. Heer ...
Haha, herkenbaar. Hier zegt ze telkens "los geht's!" door Duitse papa.

één jaar geleden

We hebben zo lang gezocht naar de betekenis van "kapasiene" hij werd ook op een gegeven moment boos dat we het niet snapte. Uiteindelijk viel het kwartje en bedoeld hij graafmachine 😆

één jaar geleden

Als ze wilt picknicken zegt ze pikpik🤣

één jaar geleden

Haha mijn dochter heeft het vaak over een mondbaard van papa en ze heeft rode plekken ipv blauwe plekken als ze gevallen is.

één jaar geleden

'Kippetee is moeke' = kipsate is (een) moeilijk (woord)