91 Reacties

één jaar geleden

Oh hier vis is sikje. Gisteren bij de visboer gaat ze in 1 x dat liedje zingen. Sikje sikje in het water sikje sikje in kom. Meneer naast mij moest hard lachen in het vet bedoelje meisje 🙈

één jaar geleden

Bezem= spegem Geen idee hoe ze daarbij komt.

één jaar geleden

Vaak versprekingen met eten op dit moment. En dan in de fase zitten dat alles vies is. Dus vieze nazi (spinazie) en vanavond was; anaal vies (garnaal)

één jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Vaak versprekingen met eten op dit moment. En dan in de fase zitten dat all ...
Hij heeft ook in zijn versprekingen gelijk 😆

één jaar geleden

Mijn dochter zegt hoer in plaats van hoor. Ook graag s morgens vroeg als we naar de auto lopen en ze een vogel hoort. Mama hoer!

één jaar geleden

Mijn dochter vanmorgen 'ik doe jou piesen', ze bedoelde 'sprietzen'/sprayen met de plantenspuit 😅

één jaar geleden

Hier tante Jelle en ome Teppik en oja, broertje Jappertje. 😄 heerlijk!

één jaar geleden

Geel=geil 😅

één jaar geleden

Mijn dochter roept papa: Tis! (Chris) pom es eevee... 🤣 Pink is pikkie Pinguïn is pinnepin Papegaai is ieja deja poef🤣 Kar is kak Ik is jij En nu begint ze ook nog in het Engels te praten.. moet niet gekker worden😅 Baby jat is baby shark En dan de hele finger family foutloos meezingen.. ongelooflijk hoe snel ze leren. Hew ai em hew ai em how doe joe doeeee 🤣

één jaar geleden

Dochter zei "mama thuis", maar Duitse papa verstond "mama tausch" en dacht dat dochter mij wilde omruilen voor een andere mama 😅 Werd een gek gesprek.

één jaar geleden

Papa is een jommetje en mama is een Meisje

één jaar geleden

Reactie op Deems1991

Papa is een jommetje en mama is een Meisje
Oh en een pleister is een Pleistiek, regenboog is weegworm

één jaar geleden

Billenblaas ipv bellenblaas😂

één jaar geleden

Asjewel = dankjewel of alsjeblieft, het combineren is gewoon t makkelijkste denk ik. Pianano = piano Koffie was heel lang bassie 🤷‍♀️

één jaar geleden

Poeken is poepen of plassen Kaka is melk ( maakt wel.gebaar van melk) Papa was auto. Nu eindelijk papa🥰 Nee ka nie. /Nee kan niet

één jaar geleden

"Klaar voor de start...af" wordt hier gezegd als: "Klaar voor je af!"

één jaar geleden

Het is hier geen zetpil maar een zetbil 🤷🏽‍♀️🤣

één jaar geleden

Kjel = dankjewel Abief = alsjeblieft Onanje = oranje Kiemol = piemel Als ie iets niet wil doen roept ie DOEI MAMA.

één jaar geleden

"Mama? Ik allerliefst jou heel veel!"

één jaar geleden

Reactie op Sannecl92

"Mama? Ik allerliefst jou heel veel!"
Smelt!!🥰🥰