6 Reacties

4 jaar geleden

Geen ervaring met licht bloedverlies. Missvhien blaasontsteking? Ik roep even wat..

4 jaar geleden

Hee, ik heb precies het zelfde sinds 2 dagen. Vandaag de verloskundige gebeld. Aankijken, kan van alles zijn, ook iets onschuldigs. Zolang het geen helder bloed is of idd stolsels moet het goed zijn. Mocht het meer worden gewoon even bellen voor de zekerheid.

4 jaar geleden

Ik heb het twee keer gehad. De eerste keer kwam waarschijnlijk door te hard drukken bij het naar het toilet gaan en de tweede keer na de seks. Beiden net als jij een klein beetje(en het was ook zo weer weg). De vk gebeld en ik hoefde me geen zorgen te maken, tenzij het lang door bleef gaan of er stolsels oid kwamen. Ik was ook niet heel bang, omdat mijn zusje en beste vriendin dit pasgeleden bij hun zwangerschap ook gehad hebben en dit ook niets was. Ik probeer zelf optimistisch te blijven, want heb pas 1 mei een eerste echo(11+1).

4 jaar geleden

Ik ook af en toe bij afvegen wat bruiner verlies, soms een beetje rozige afscheiding. Maar lees dat dit wel vaker voorkomt. Dus ik tel af naar 28 april voor de 2e echo 😁

4 jaar geleden

Hoi, Precies het zelfde sinds gisteren, blijft wel licht en ik heb geen gek pijn gehad, de verloskundig zij dat het vaker gebeurd in de eerste trimester. Ik was wel onrustig dus ik heb morgen een controle. Maar het werd ook tegen mij gezegd dat als je heel ver bloed verlies in een uur en dat je heel veel buikpijn hebt dat is er een heel grote kans dat het een miskraam is... Hopelijk komt alles goed! 🙏🏼 Ik ben nu 9w5d

4 jaar geleden

Ik heb het de laatste 2 dagen. Ben nu 6+3, maar alleen even in de ochtend. Lichtroze/bruine maar echt weinig. Schijnt normaal te zijn