21 Reacties

2 jaar geleden

Een gesprek met de leidinggevende aanvragen?

2 jaar geleden

Heb je foto's van toen het nog vers was?

2 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde geval. Een kindje tilde mijn zoontje (toen nog echt wel een baby) op toen de juf niet oplette. Daarna viel mijn zoontje. En hij heeft een stuk van zijn ondertandje af. Het is echt wel zichtbaar.

2 jaar geleden

Wat zou je met het gesprek willen bereiken?

2 jaar geleden

Ik snap de frustratie/teleurstelling dat er een blijvend litteken is ontstaan, maar zo lang na een eventueel "incident" heeft het naar mijn idee weinig zin meer (voor zowel jezelf, je zoontje als voor de betrokken leidster en/of leidinggevende) om nog een gesprek te voeren. Ik zou het persoonlijk hier bij laten en accepteren dat nu zo is.

2 jaar geleden

Reactie op Itsme2902

Ik snap de frustratie/teleurstelling dat er een blijvend litteken is ontsta ...
Misschien heeft het voor haar zelf niet veel zin meer. Maar voor de leidsters wel. Dit soort dingen horen ze namelijk niet te verzwijgen. Hier bereik je niks mee. Een ongeluk zit in een klein hoekje en kan gebeuren, maar het is wel fijn als ze er eerlijk over zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Wat zou je met het gesprek willen bereiken?
Ja er valt niet echt iets meer te bereiken. Dat schrijf ik er ook bij, want het is nu mosterd na de maaltijd. Ik merk alleen dat ik er toch mee blijf zitten. Gewoon een vervelend gevoel. Moest het ook even kwijt en was benieuwd hoe jullie er in zouden staan ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Itsme2902

Ik snap de frustratie/teleurstelling dat er een blijvend litteken is ontsta ...
Nee dat schrijf ik ook hè. Ik zeg niet dat ik een gesprek wil, maar meer dat ik na een jaar nog steeds met een vervelend gevoel zit en niet zo goed weet wat ik ermee aan moet. Een gesprek is mosterd na de maaltijd. Vind het gewoon vervelend en was benieuwd hoe jullie erin zouden staan als zoiets bij jullie kindje zou gebeuren.

2 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Wij hebben hetzelfde geval. Een kindje tilde mijn zoontje (toen nog echt we ...
Heb je er toen over gehad of heb je er geen naar gevoel aan over gehouden?

2 jaar geleden

Heb je foto's van toen het nog vers was?
Deze heb ik. Het is trouwens geen jaar, maar afgelopen december 🫢 Ik dacht dat het al langer was, maar ruim half jaar dus 😅

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Nee dat schrijf ik ook hè. Ik zeg niet dat ik een gesprek wil, maar meer da ...
Bedoelde dit trouwens niet vervelend ofzo. Ben juist blij met al jullie reacties haha ☺️

2 jaar geleden

Wij hebben eens per jaar een evaluatie met ons gastouderbureau en onze gastouder. Hebben jullie ook zoiets? Ik zou het nog wel even melden denk ik. Gewoon wat je hier ook zegt. Dat het blijft knagen dat ze die dag niet eerlijk zijn geweest. Maarja het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze echt niks hebben gemerkt vanwege drukte oid

2 jaar geleden

Ik vind het wondje trouwens wel meevallen maar het is wel een gekke plek 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Wij hebben eens per jaar een evaluatie met ons gastouderbureau en onze gast ...
Oh dat is netjes van ze! Dat hebben wij niet helaas. Ga daar wel binnenkort even navraag doen, want m’n zoontje heeft wel een mentor maar nooit een gesprek gehad. Dankjewel voor je advies ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Ja er valt niet echt iets meer te bereiken. Dat schrijf ik er ook bij, want ...
Ja snap dat het een vervelend gevoel is. Maar gebeurd is gebeurd en daar kan niks meer aan veranderd worden. Hopelijk is het voor de juffen ook een leerpunt geworden. Ik ben zelf kdv juf en helaas zie ik ook niet alles en soms houden kinderen (tijdelijke) blijvende schade. Je schrikt wel. Mijn meisje heeft thuis schade op haar voortandjes opgelopen. Zaten er allebij bij en toch gebeurde het..😔

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Heb je er toen over gehad of heb je er geen naar gevoel aan over gehouden? ...
Ik baal er natuurlijk wel ontzettend van, want dit gebit heeft ie natuurlijk nog wel eventjes en het valt wel erg op. We kwamen hem net ophalen toen het net gebeurd was. Zijn mond bloedde. We hebben wel gevraagd hoe zoiets kon gebeuren. Heb wel het idee dat de juf het ook heel vervelend vond, maar ze zei dat er op dat moment even veel tegelijk gebeurde en niet alles kon zien. We hebben wel gezegd dat we het niet fijn vinden als andere kinderen hem op proberen te tillen. Toen gaf ze aan dat ze dat ook niet mogen. Het is gebeurd en het stukje tand komt er niet terug aan. Ik heb wel het idee dat ze de kinderen goed corrigeren als ze aan elkaar zitten te plukken.

VRIEND

2 jaar geleden

Wat vervelend. Vallen en litteken kan gewoon gebeuren, thuis of op opvang. Maar als hij zich flink geblesseerd heeft en gebloed hadden ze dat toch moeten zoen en vertellen. Hier zijn ze er altijd heel open over. Vertellen haast bezorgt dat een ander kindje haar heeft gebeten maar dat ze dit direct gekoeld hadden. Moesten hier zelf om lachen omdat we door de toon dachten dat er iets 'ergs' was. Was dat alles, nou kan gebeuren. Net als nu ze met dit weer open knietjes had, kan gebeuren en dag erna hadden se speciale kniestukken aangedaan (hadden we zelf ookwel eens gekocht maar die van ons zakken altijd af. Openheid en eerlijkheid is hier belangrijk in. Zo hebben ze zelfs een keer na gebeld omdat ze twijfelde of ze in aanraking was gekomen met iets waarvoor ze allergisch is (en pas paar uur later reactie van krijgt), dat schoot de ongeruste medewerkster opeens te binnen (ze had zelf nootjes gegeten in pauze en wel handen gewassen). Zou bij een volgende keer dit wel bespreken maar zou dit voor nu proberen los te laten.

2 jaar geleden

Ik vind het wondje trouwens wel meevallen maar het is wel een gekke plek 🤷 ...
Haha ja vond ik toen ook. Wat is er in hemelsnaam met ‘m gebeurd vroeg ik me toen af. Ja, het is ook geen gapend gat 😆 Maar kennelijk wel dusdanig schade opgelopen dat ie nu nog steeds op die plek ter grootte van het wondje een litteken heeft.

2 jaar geleden

Hey Ik bedoel ook absoluut niet vervelend. Maar vind die foto wel mee vallen. Ik zou mij er persoonlijk niet heel druk om maken. (Heb een drukte maker met regelmatig blauwe plek of schaaf wondjes) litteken heb je al gauw en kan zelfs naar paar jaar steeds minder zichtbaar worden. Hij kan ook zelf zijn oor los hebben gekrapt met scherpe nagel ofzo? Maar als je het idee hebt dat ze niet genoeg opletten op de opvang. Zal ik toch een gesprek met ze aan gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Daniellebl

Hey Ik bedoel ook absoluut niet vervelend. Maar vind die foto wel mee vall ...
Dankjewel! Ik waardeer het zeer ☺️ Ik hoop vooral dat z’n litteken weggaat 🤞🏻