105 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Ik heb vanmorgen mijn meisje voor de tv laten ontbijten met tiktak.. heerli ...
Hier altijd even ketnet aan het ontbijt. Zit ze tenminste echt even stil te eten. Anders rent ze het hele huis door
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Ik heb vanmorgen mijn meisje voor de tv laten ontbijten met tiktak.. heerli ...
Ja dit doe ik nu ook op mijn vrije dag. Bordje voor de tv en mama kan nog lekker rustig de dag opstarten, heerlijk!
2 jaar geleden
Dan ben ik loeder moeder ten top!!
Mijn kind krijgt gewoon hagelslag op brood als ik vind dat hij dat mag en niet eerst worst en dan zoet nee gewoon 2 boterhammen met hagelslag. In de ochtend loopt hij door t huis met zijn boterham pindakaas in zijn hand en zit hij niet rustig in zijn stoel. En soms krijgt hij een hapje van het snoepje van zijn zus. En oh hij drinkt soms ook Ranja... 🤣🤣...
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Dan ben ik loeder moeder ten top!!
Mijn kind krijgt gewoon hagelslag op bro ...
Mijn dochter zit nu aan 2 boterhammen met chocopasta en kijkt juf Roos 😱
2 jaar geleden
Mijn dochter zit nu aan 2 boterhammen met chocopasta en kijkt juf Roos 😱
Onze zoon krijgt ook chocopasta op brood anders eet hij smorgens niet🤷
2 jaar geleden
Onze zoon krijgt ook chocopasta op brood anders eet hij smorgens niet🤷
Mijn dochter ook iedere ochtend! En ach, waarom niet? Ze eet goed, loopt, rent, klimt de hele dag. Als zij het lekker vindt. Smiddags krijgt ze vaak boterhammen met geprakte banaan, maar dat kan ze nog niet zelf eten en ‘s ochtends is dit ook gewoon makkelijker, kan mama haar ding doen voordat ze naar werk gaat 😱
2 jaar geleden
Lijkt wel een aso gezin hier😅 lege krat bier en kapotte stofzuiger op het dakterras en zoonlief speelt op zondag ochtend met de lege bierflesjes en de loeder ouders zitten in het zonnetje toe te kijken met een kopje koffie
2 jaar geleden
Mijn dochter ook iedere ochtend! En ach, waarom niet? Ze eet goed, loopt, r ...
Hier krijgt ze af en toe wel eens een paar chipjes of een digestive koekje. Ze is onwijs tenger en hyperactief dus het kan hier geen kwaad.
2 jaar geleden
Reactie op Marielleolthof
Lijkt wel een aso gezin hier😅 lege krat bier en kapotte stofzuiger op het ...
Zo grappig!