105 Reacties

2 jaar geleden

Hij was op tafel geklommen en ipv trots te zijn begon hij te huilen omdat hij dacht hoe kom ik eraf! Deze loedermoeder heeft eerst even filmpje kort gemaakt voordat ik hem eraf tilde😱

2 jaar geleden

Kind in bad gezet ( zonder water) met pingu zodat mama rustig kon douchen ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Elinemdv

Kind in bad gezet ( zonder water) met pingu zodat mama rustig kon douchen ☺ ...
Dat is eigenlijk heel slim!!!🙊🙊

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Dat is eigenlijk heel slim!!!🙊🙊
Ik vond het zelf ook best geniaal, dit ga ik zeker vaker doen!

2 jaar geleden

Reactie op Elinemdv

Kind in bad gezet ( zonder water) met pingu zodat mama rustig kon douchen ☺ ...
Werkte dat hier maar, hier zou hij eruit klimmen en na mij toe komen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Werkte dat hier maar, hier zou hij eruit klimmen en na mij toe komen 😅
Hahaha wat erg 😅🤣

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Werkte dat hier maar, hier zou hij eruit klimmen en na mij toe komen 😅
Haha ja daar ben ik ook wel bang voor, maar aangezien ons bad wel veel dieper is dan standaard zou het misschien best kunnen😅 Maar of ze het leuk vind is een 2e🤣

2 jaar geleden

M'n zoontje is meeeeegaaaaa beweeglijk! Dus als ik hem even rustig wil krijgen geef ik hem een koekje... (En dat mag want hij mag wel wat kilootjes groeien)

2 jaar geleden

Deze loedermoeder geeft haar kind vruchtenhagel op zijn brood! Maar oooh wat vind hij het lekker #suikerbom

2 jaar geleden

Ik heb vanmorgen mijn meisje voor de tv laten ontbijten met tiktak.. heerlijk rustig en ik nog iets voor mijzelf doen!! ( opgenomen op ketnet🤗)

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik heb vanmorgen mijn meisje voor de tv laten ontbijten met tiktak.. heerli ...
Hier altijd even ketnet aan het ontbijt. Zit ze tenminste echt even stil te eten. Anders rent ze het hele huis door

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik heb vanmorgen mijn meisje voor de tv laten ontbijten met tiktak.. heerli ...
Ja dit doe ik nu ook op mijn vrije dag. Bordje voor de tv en mama kan nog lekker rustig de dag opstarten, heerlijk!

2 jaar geleden

Dan ben ik loeder moeder ten top!! Mijn kind krijgt gewoon hagelslag op brood als ik vind dat hij dat mag en niet eerst worst en dan zoet nee gewoon 2 boterhammen met hagelslag. In de ochtend loopt hij door t huis met zijn boterham pindakaas in zijn hand en zit hij niet rustig in zijn stoel. En soms krijgt hij een hapje van het snoepje van zijn zus. En oh hij drinkt soms ook Ranja... 🤣🤣...

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Dan ben ik loeder moeder ten top!! Mijn kind krijgt gewoon hagelslag op bro ...
Mijn dochter zit nu aan 2 boterhammen met chocopasta en kijkt juf Roos 😱

2 jaar geleden

Mijn dochter zit nu aan 2 boterhammen met chocopasta en kijkt juf Roos 😱
Onze zoon krijgt ook chocopasta op brood anders eet hij smorgens niet🤷

2 jaar geleden

Onze zoon krijgt ook chocopasta op brood anders eet hij smorgens niet🤷
Mijn dochter ook iedere ochtend! En ach, waarom niet? Ze eet goed, loopt, rent, klimt de hele dag. Als zij het lekker vindt. Smiddags krijgt ze vaak boterhammen met geprakte banaan, maar dat kan ze nog niet zelf eten en ‘s ochtends is dit ook gewoon makkelijker, kan mama haar ding doen voordat ze naar werk gaat 😱

2 jaar geleden

Lijkt wel een aso gezin hier😅 lege krat bier en kapotte stofzuiger op het dakterras en zoonlief speelt op zondag ochtend met de lege bierflesjes en de loeder ouders zitten in het zonnetje toe te kijken met een kopje koffie

2 jaar geleden

Mijn dochter ook iedere ochtend! En ach, waarom niet? Ze eet goed, loopt, r ...
Hier krijgt ze af en toe wel eens een paar chipjes of een digestive koekje. Ze is onwijs tenger en hyperactief dus het kan hier geen kwaad.

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Lijkt wel een aso gezin hier😅 lege krat bier en kapotte stofzuiger op het ...
Zo grappig!

2 jaar geleden

Als je van je tv de vraag krijgt of het wel klopt dat je nog aan het kijken bent 👀 Oeps Nijntje stond al 1,5 uur op terwijl ik aan het werken ben. Meestal is ze het na max 20 minuten zelf wel zat, maar nu is ze super actief mee aan het kletsen met Nijn 😅