105 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben toch niet de enige hé. Het luierbroekje niet helemaal voor naar boven getrokken. We verschonen hem staand namelijk. Hij staat dan met z’n rug naar mij. Opeens een hele plas op de vloer, hij helemaal nat. Toen met omkleden viel pas het kwartje 😅

2 jaar geleden

Krijg ik gisteravond een appje op mijn werk, of ik zijn schoenen moeilijk aan kreeg vanochtend. Kreeg bij 1 voet de hak er niet helemaal in, maar heb dat wel vaker, moet ik ff wrikken en dan zit ie. Bleek dat er nog sokken in zaten🙈🙈 vermoedelijk al vanaf zondag. Toen liep hij er ook gewoon op. Gelukkig zijn de schoenen te groot dus denk niet dat hij er last van heeft gehad. En denk zelf dat hij ze er zelf in heeft gedaan (was ze zondag ineens kwijt terwijl ik hem de schoenen aan wilde doen, maar dacht zal ze wel vergeten zijn te pakken). Maar voel me toch schuldig dat ik niet even gecheckt heb😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Krijg ik gisteravond een appje op mijn werk, of ik zijn schoenen moeilijk a ...
Oh heerlijke actie van logan! ♥️

2 jaar geleden

Ik ben toch niet de enige hé. Het luierbroekje niet helemaal voor naar bove ...
Hahaha wat ben ik dan blij dat wij een meisje hebben 🤣

2 jaar geleden

Ons zoontje scheurde al een tijdje achter de loopwagen door het huis en rondjes door de wijk, maar loslopen ho maar. Hebben de loopwagen in de schuur gezet 🤭 en dezelfde dag liep hij los 😂 nu 1,5 week geleden en hij doet niet anders meer.

2 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Ons zoontje scheurde al een tijdje achter de loopwagen door het huis en ron ...
Vind ik niet loederen maar helpen 🧡💚

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Hahaha wat ben ik dan blij dat wij een meisje hebben 🤣
Ik had dezelfde gedachte, ik moest ook even 2x denken toen ik het las

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik had dezelfde gedachte, ik moest ook even 2x denken toen ik het las
Hahaha 🤣 ja het zat over de luier heen 😝

2 jaar geleden

Hahaha 🤣 ja het zat over de luier heen 😝
Dat snapte ik maar ik dacht eerste instantie tis langs de beentjes gelopen, mja meisje hier

2 jaar geleden

Ben ik de enige die steeds vaker de vitamine D druppels vergeet....😔

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Dat gebeurde hier ook steeds vaker. Daarom zijn wij overgestapt op de vitamine d pilletjes van davitamon. Zijn soort zuigtabletjes smelten snel weg. En dit een citroensmaakje aan. Pelle vind ze heerlijk en nu krijgt hij deze gewoon bij zijn ontbijt op het bordje.

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Nee hoor 😅 als die het 1 keer in de 2 weken krijgt is het veel 😩

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Is bij ons echt onderdeel van het slaapritueel, ze staan ook naast zijn tandenborstel, miss helpt dat?

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Wij zijn overgestapt op de pil vorm! Leggen we in de avond al klaar naast haar bordje :)

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Nee hier ook regelmatig vergeten, staan wel in de bak op de commode dus met de haarborstel zoeken kom ik ze regelmatig tegen. Ik denk altijd maar zo, wij kregen dat vroeger ook niet dus zal vast niet zon ramp zijn dat ik het wel eens vergeet... Maar die pilvorm vind ik wel de moeite waard om eens te proberen

2 jaar geleden

Ik vergeet die druppels ook.. ze staan op de aanrecht en dan nog.. hihi. Ik ben zonder groot geworden en mijn meisje doet het prima al zeg ik het zelf😂🙊

2 jaar geleden

Oooh zo fijn om te lezen dan ik dus zeker niet de enige ben 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Het flesje staat hier naast de flesvoeding en we doen het braaf elke dag door haar 1e fles. Misschien 1 a 2x vergeten. Had verwacht dit echt vaak te vergeten.

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Wij gebruiken al sinds ze een maand of 10 is die pilletjes want die druppels vergaten we steeds en wilde ze niet. We hebben de Nijntje variant en ze krijgt elke ochtend zodra we beneden komen haar ‘Nijntje medicijntje’. Vindt ze geweldig

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Wij gebruiken al sinds ze een maand of 10 is die pilletjes want die druppel ...
Bij mij dus ook de olie variant die ze niet wil 😂 dat flesje is naar haar neefjes die zijn niet zo kieskeurig 🤭 het was me het gevecht in de ochtend echt niet waard 😇 kleine drama Queen in de dop hier