105 Reacties

2 jaar geleden

Hij is gek op Pizza🙈🍕

2 jaar geleden

Hij is gek op Pizza🙈🍕
Vandaag hier ook frites gekregen en kip nuggets, maar ze heeft ook wat groente en sla op 🙂 als ze maar eet 😉 een keer kan best

VRIEND

2 jaar geleden

Kleine man is hartstikke moe van dagje opvang. Dan maar even tv kijken op de bank in de relax stand 😂

2 jaar geleden

Heb een smelttablet, vergat ook telkens. Nu bij de tandenborstel gezet. Kan nu niet moeilijk vergeten. Als ‘s ochtends toch bij inschiet, geef ‘s avonds wel

2 jaar geleden

Goed op dreef vandaag. Olivia heeft lekker snoepjes meegegeten in de dierentuin. Daarna plakte echt alles, maar jeee wat vond ze dat lekker 😂 En vanavond bedachten we ons ineens dat we helemaal zijn vergeten haar vanmiddag te verschonen 🙈🙈🙈 Ze heeft van 1 tot 7 in dezelfde luier gelopen 😬🙊 #loederouders

2 jaar geleden

Mijn man heeft naast melkflesje pap een stukje stroopwafel gegeven als ontbijt.. werkelijk zei ik??! Ja lekker😁🤦‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Goed op dreef vandaag. Olivia heeft lekker snoepjes meegegeten in de dieren ...
Whaha fijn, dat ze goed eet😉

2 jaar geleden

En toen kwamen we er achter dat je van het Nijntje medicijntje (vitamine D) elke dag 4 tabletjes moet geven. Wij geven er dus al heel lang 1 per dag 😬🙊

2 jaar geleden

Papfles bij haar in haar bedje als ze gaat slapen🙈 mag het zelf niet meer geven en als ik haar fles geef staat ze klaar voor in bed te gaan dus🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Nikitamagriet

Papfles bij haar in haar bedje als ze gaat slapen🙈 mag het zelf niet meer ...
Dit heet zelfstandig worden.. die van mij dit vanavond ook. Hihi

2 jaar geleden

Olivia weigerde weer eens te eten. Maar met Paw Patrol op toch bijna een hele boterham op. Niet echt zoals we willen, maar ze moet toch eten 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Olivia weigerde weer eens te eten. Maar met Paw Patrol op toch bijna een he ...
Gewoon doen en anders de boterhammen show aan

2 jaar geleden

Wakker worden en meteen tv kijken bij papa en mama in bed. Gelukkig kan dat alleen hier op vakantie. Thuis hebben we geen tv op de slaapkamer.

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Wakker worden en meteen tv kijken bij papa en mama in bed. Gelukkig kan dat ...
Heerlijk.... ff lekker rustig wakker worden... dat is voor mij eerder een gekuksmoment dan een loedermoeder!😅😉

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Hier dan een echte loederMoeder, want ik doe dit bijna dagelijks😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Telefoon voldoet hier prima 👌 kan ik tenminste douchen en daarna die andere twee. Iedereen happy en zolang ze niet de hele dag voor de tv zitten kan dat toch geen kwaad denk ik.

2 jaar geleden

Luiertas en drinken vergeten mee te nemen als je even gaat winkelen.. wel.speentje en knuffels mee.. mevr ligt nu buiten te slapen in de wandelwagen hihi.

2 jaar geleden

Oeps... vanavond zo goor gekookt. (Was een nieuw probeersel) en dus geëindigd met een boterham met pindakaas en beschuitje hagelslag.... 🙄

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Oeps... vanavond zo goor gekookt. (Was een nieuw probeersel) en dus geëindi ...
Overkomt mijn ook zo'n 1 a 2x per jaar. Je probeert het teminste, hier wilde ze op de opvang niet eten dus een soepstengel en 3/4 eierkoek was hier de score

2 jaar geleden

Pff mijn dochter die alleen nog maar water met de vruchtensap van de Kruidvat drinkt… wel voor kinderen en er staat op dat het puur van fruit is… maar Pff ze drinkt geen water meer sinds haar neefje het slechte voorbeeld gaf en haar zijn flesje drinken (met vruchtensap) gaf…! Gelukkig zijn dit melk tandjes🤷🏽‍♀️