Dit topic is een vervolg op het topic (Loeder)moeder momentjes dat je ook kunt vinden via https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/loeder-moeder-momentjes-B9aOjO
Openingsbericht door pcat11:
Omdat wij mama’s nou eenmaal niet perfect zijn kun je hieronder je niet zo succesvolle moeder momenten delen. (Geen oordelen a.u.b.) Hieronder mijn momentje: Wanneer je het gekrijs van je oververmoeide baby niet meer aan kunt horen en de noisecancelling koptelefoon opzet met muziek.
Loedermoeder ze :)!
Heb een smelttablet, vergat ook telkens. Nu bij de tandenborstel gezet. Kan nu niet moeilijk vergeten. Als ‘s ochtends toch bij inschiet, geef ‘s avonds wel
Goed op dreef vandaag. Olivia heeft lekker snoepjes meegegeten in de dierentuin. Daarna plakte echt alles, maar jeee wat vond ze dat lekker 😂 En vanavond bedachten we ons ineens dat we helemaal zijn vergeten haar vanmiddag te verschonen 🙈🙈🙈 Ze heeft van 1 tot 7 in dezelfde luier gelopen 😬🙊 #loederouders
En toen kwamen we er achter dat je van het Nijntje medicijntje (vitamine D) elke dag 4 tabletjes moet geven. Wij geven er dus al heel lang 1 per dag 😬🙊
Wakker worden en meteen tv kijken bij papa en mama in bed. Gelukkig kan dat ...
Telefoon voldoet hier prima 👌 kan ik tenminste douchen en daarna die andere twee. Iedereen happy en zolang ze niet de hele dag voor de tv zitten kan dat toch geen kwaad denk ik.
Luiertas en drinken vergeten mee te nemen als je even gaat winkelen.. wel.speentje en knuffels mee.. mevr ligt nu buiten te slapen in de wandelwagen hihi.
Oeps... vanavond zo goor gekookt. (Was een nieuw probeersel) en dus geëindi ...
Overkomt mijn ook zo'n 1 a 2x per jaar. Je probeert het teminste, hier wilde ze op de opvang niet eten dus een soepstengel en 3/4 eierkoek was hier de score
Pff mijn dochter die alleen nog maar water met de vruchtensap van de Kruidvat drinkt…
wel voor kinderen en er staat op dat het puur van fruit is… maar Pff ze drinkt geen water meer sinds haar neefje het slechte voorbeeld gaf en haar zijn flesje drinken (met vruchtensap) gaf…!
Gelukkig zijn dit melk tandjes🤷🏽♀️